Ga naar inhoud

Zea : 26 juni 2013 :Dr. Colpaert : AZ Monica


Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Eindelijk heb ik de stap durven zetten en ben ik op consult geweest voor een borstverkleining!

Spannend....

Ik heb twee pc bezocht nl. Dr. Colpaert en dr. Vanrentherghem in Antwerpen...Iemand hier ervaringen mee, weet niet wie ik moet kiezen?! :-) leken me allebei bekwaam maar goed...

Toch nog een vraagje: is het haalbaar dit te doen met een dochter van 3 in huis?:-/ Heb gelezen dat hetnogal pijnlijk is enzo dus toch wel een beetje schrik om de stap te zetten.....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de pijn hoef je het niet te laten. Wel is het vooral vermoeiend en ongemakkelijk. Maar door overdags dutjes te doen compenseer je het niet slapen op je rug in de nacht. Alhoewel ze zeggen dat ze geen halve gehandicapte van je maken, voelde ik mewel zo. Bij iedere beweging was ik bang dat ze er af zouden vallen. Heb geen kinderen maar denk dat ze de eerste week uit logeren zouden moeten gaan....

En ik denk wel dat alle bvk dames hier zouden zeggen.. Had ik veel eerder moeten doen!

Xx

Anma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt alvast, Als de datum vast staat dan regel ik een babysit;-)

Enige tips over hoe je de keuze maakt van pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Eindelijk is het zover!

Best spannend hoor...26 juni, op mijn verjaardag krijg ik eindelijk een borstverkleining....

Ik droom hier al van sinds mijn 15e en nu gaat het eindelijk gebeuren...

Ik ga van een H naar een C cup en kan niet wachten , te veel ongemakken en starende blikken en vieze mensen ;-)

Maar ik heb ook ongelooflijk veel schrik dat er iets fout zou gaan....

m'n tepel die er afrot ofzo ...het zijn nog lange dagen als je zo moet denken ;-)

Morgen alvast nog een consult om alles nog eens te bespreken.....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

je hebt een mooi verjaardagskadootje uitgezocht voor jezelf.

Iedereen die een bvk heeft ondergaan, denkt van die rare dingen hoor, nu bijna 4 weken na mijn operatie denk ik nog wel eens: komt dit wel goed of komt dat wel goed.

Ik ging van een lege E/F naar een mooie C, ben er nog niet helemaal ( heb wat kleine probleempjes gehad) maar ben er al wel ontzettend blij mee.

Schrijf alles op voor morgen en dan gaat het helemaal goed komen, voor vragen kun je hier altijd terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Wat leuk en spannend! Het zal vast wel goed gaan toch? Maar ik begrijp je zorgen wel, het speelt ook in mijn achterhoofd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

Alles is geregeld, alleen nog mijn sportbeha gaan halen.... Iemand nog tips hierrond??? waar kan ik dat best kopen? of maakt dat niet zo uit?

Wel even een paniekmomentje: gaat alles goed, is het de juiste dr, zal ik niet eeuwig verminkt zijn, enz enz...ik wil dit echt al heeeeel erg lang maar nu krijg ik ineens cold feet...:-/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hallo Iedereen,

Operatie voorbij,

Nu zo'n anderhalve week geleden....

Het is me reuze meegevallen moet ik zeggen.

De dag van de operatie mt een bang hartje natuurlijk maar toen ik wakker werd had ik enkele cupmaten minder :-)

De nacht en de dag erop was ik nog zwak en groggy en het deed wel erg pijn toen ze de drains eruit haalden maar de operatie was goed verlopen en ik mocht 'smorgens al naar huis! Heb me dan de eerste dag rustig gehouden maar de tweede dag was ik volop aan het wandelen en was ik weer helemaal blij.

Op controle geweest vorige week en alles i goed verlopen. Alles geneest goed.

Voel me ook goed, heb weinig pijn, alleen als ik dingen hef of dergelijke maar kan mijn armen redelijk goed naar boven doen.

Soms wel steken in mijn borsten, maar vermoed dat dit normaal is.

Vragen? Shoot :-)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Verband blijft hier maar 1 dagje errond, dus heb ze al gezien en ben er reuze blij mee...het is wel even schrikken met al die littekens enzo maar dat gaat snel over ;-)

Had het al veel eerder moeten doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik ben vandaag 3 weken na de operatie en moet zeggen heb weinig last gehad, liep al vanaf dag 2 terug vrolijk rond, heb niks gehoffen ofzo maar veel gestapt en weinig pijn, wat ongemakjes en niet op je zij kunnen slapen...

Nu zijn we drie weken laten. Mijn ene borst voelt toch wat geïrriteerder dan de ander, zit ook wat dikker, en aan die borst is mijn zijkant onder de oksel ook beetje gevoelloos...is dit nog normaal???? Maak me toch een beetje zorgen, hoewel ik niet echt pijn heb. Heb wel meer steken in die borst.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zea,

Steken en gevoeloosheid die elkaar afwisselen zijn normaal. Bij de operatie heeft de plastisch chirurg natuurlijk veel gesneden en kan het wel even duren voordat al die zenuwen het weer doen. En jah dat geeft dat rare gevoel.

Soort bliksem in je borst gevoel of een hele prikkende sensatie..hoort er allemaal bij.

Dat is ook bij je tepel vaak zo voordat die naar behoren reageert.

Je bent maar 3 weken PO dus dat alles nog wat opgezwollen is en wat gevoeliger is ook normaal.

Het kan nog wat vochtophoping zijn in je borst die nog zijn weg moet vinden.

Je hebt een grote operatie gedaan dus houd ook rekening dat je niet gelijk super fit gaat voelen.

Het kan best wat weken tot maandjes duren voordat alles weer normaal aanvoelt.

Neem de tijd om rustig en goed te genezen. Want dat doe je liever natuurlijk in 1x goed ^_^

Op je zij slapen is natuurlijk ook wat moeilijker maar je kan het proberen met kussens om zo toch een beetje steun te krijgen en goed te kunnen slapen. Iedereen bepaalt dat moment voor zich zelf en iedereen geneest anders.

Probeer eens kussens onder je matras om zo wat hoger te liggen...doet soms wonderen voor je rug hoor :P

Redenen om aan de bel te trekken is als je littekens vurig rood uitzien en aanvoelen enof je hele erge pijnen krijgt, koorts, pus. En als je toch onzeker voelt kan je altijd de verpleegkundige bij je PC of je Huisarts of je PC zelf ernaar laten kijken.

Je kan beter 10 X voor niks bellen dan die ene keer dat het wel wat is.

Het is een hele onzekere periode waar je veel met je borsten bezig bent dus het aan iemand anders vragen doet ook natuurlijk anders denken en stelt je gerust.

Neem het maar van mij aan ik ben nu 2 jaar PO van mijn Borstverkleining en het komt uiteindelijk na alle ongemakken wel goed hoor :3:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Bedankt voor de reactie, ik dacht al dat het idd normaal was maar toch het zijn dingen die je nooit eerder hebt gevoeld en wil nu ook niet dat mijn ene borst groter blijft dan de andere of pijnlijker ;-)

mijn arts is momenteel met vakantie dus vandaar maar ga volgende week toch eens langs gewoon om zeker te zijn :-)

Bedankt in elk geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.