Ga naar inhoud

Hoe ervaarde jullie de pijn na de bv ?


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Ik vond zelf de pijn heel erg meevallen.

In de Velthuiskliniek spuiten ze je nog een pijnstiller in aan het eind van de ingreep. Die blijft dan nog een poos doorwerken.

Toen ik bijkwam werd ik goed wakker, en had ik amper pijn, wel een drukkend gevoel. Ik kon al vrij snel zelf naar de wc voor een plasje en was verder ook niet extreem duizelig, misselijk oid.

De terugreis duurde bij mij een minuut of 40 en dat ging heel goed. Beetje raar gevoel in mijn hele lijf maar amper pijn.

Toen ik thuis was heb ik wel gelijk pijnstillers genomen. Dit waren trouwens paracetamolletjes of ibuprofen, ik kan slecht tegen dingen als Celebex, Naproxen en Diclofenac. Tramal geven ze ook nog wel eens maar als ik dat neem slaap ik 6 uur aan een stuk :wacko:

Ik heb eigenlijk alleen de eerste week wat geslikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanstaande dinsdag mag ik 07.30 uur ben ik aan de beurt.

Nee ik blijf bij mijn standpunt haha

We zullen zien en kijken of ik dinsdagavond al een verslagje kan tikken.

pfff... komt wel heel dichtbij haha

Maar waar ik nou het meest angstig voor ben is de narcose..oke ..ook de pijn maar goed..wie mooi wilt zijn...

Zal in ieder geval een doos paracetamol aanschaffen hehe

Tramal...geen idee ken ik niet, dat krijg je via de arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beetletje

heel spannend hoor, jij bent ook lekker snel aan de beurt, geen tijd voor zenuwen!

ik denk dat tietie tramadol bedoelt, ik heb gister recept gekregen van zgn zaldiar, is combi van tramadol en paracetamol, heb voor het eerst paar uurtjes geslapen vannacht. ik zou het even afwachten tot na je bv, voor sommigen is paracetamol genoeg, je kunt het nog altijd telefonisch voorleggen aan je huisarts na je bv als je wat sterkers wil.

narcose is altijd spannend, je wilt zeker weten dat je in goede handen bent. ik heb afgelopen maandag bijna vier uur! moeten wachten voordat ik werd geopereerd, tegen die tijd had ik helemaal geen zenuwen meer. ik heb geen kalmeringstabletje gehad voor narcose en ontwaakte uit een leuke droom. daarna voelde ik me helemaal gelukkig dat ik was bijgekomen. als het te spannend wordt kun je altijd een kalmeringstabletje vragen, dan ga je geleidelijker onder narcose. neem wat leuks te lezen mee of zorg voor een vrolijk muziekje onderweg! ik had in de auto het nummer van sienneke tralali :137: , voor t eerst gehoord. we lagen helemaal dubbel, hoe was het mogelijk dat dat nr nederland gaat vertegenwoordigen? maar vervolgens zat het nr in mijn hoofd gebakken werkte het goed als afleiding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:blush: Ik heb het achter de spier, veel mensen zeggen dat het pijnlijker schijnt te zijn als op de spier, maar om eerlijk te zijn had ik veel meer pijn verwacht.

Spannend Beetle! Jij bent bijna aan de beurt!

Ik was ontzettend zenuwachtig maar alleen maar positief.. gewoon gezond zenuwachtig laat maar zeggen hahaha. En toen ik wakker werd herinner ik me nog dat ik moest huilen. Geen idee waarvan? Het deed namelijk niet echt pijn. En daarna heb ik me wel 10x verontschuldigd dat ik zo hard zat te praten en even moest huilen. Ik was erg druk zelfs. Ik weet nog wel dat ik zo omhoog kwam en toen voelde ik natuurlijk dat het pijn deed, ik moest snel weer plat :blush: Maar zo druk als dat ik er uit kwam, zo druk ging ik er niet in :rolleyes: Was mijn eerste keer narcose, via een infuus in mijn linker arm trouwens. Ennem, ik ben als de dood voor naalden... dus ik zag van de hele borstvergroting als een berg op tegen het infuus!!! Misschien dat de operatie daarom zo meeviel actheraf, ik word nog naar als ik aan het infuus denk :blush::blush::blink: ieieieieieuwwwww. Toen ze 'm eruit haalde, ik dacht dat ik flauw zou vallen.

Maar ik ben een drama queen als het om naalden gaat :107: , dus vergeet vooral het laatste stukje

Alvast succes, good luck en sterkte de 16e!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik dus ook, de narcose bah bah daar zie ik zo tegen op..brrrr. En dan natuurlijk...je weet niet wat je te wachten staat, totaal niet en dat is toch zo spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaa wat een sukkel ben ik, ik had helemaal geen pagina 2 gezien! Ik las maar tot je vraag op pagina 1 :blush:

En nu zie ik pas dat Kaat al is geopereerd!! Wow! Ik ga even je topic lezen Kaat

xla

tis waar, tis gebeurd, ik kan er nu volop zelf over meepraten :wacko:

blij dat het erop zit meid!! heb gister tot treurens toe foto's van queentje bestudeerd, je kunt haar borsten direct na de operatie een beetje vergelijken met hoe ik er nu uit zie. niet rond, maar spits en vooruitstekend en breed

enne.... het is allemaal goed gekomen met haar. nu ik nog! maar ja, per uur veranderd er weinig, per dag tot nu toe ook, ik ben heel even gestopt met naar mijn eigen tieten te staren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er nu ook over meepraten en persoonlijk vindt ik de pijn 100% meevallen.

Narcose, infuus, alles viel me reuze mee en dat terwijl ik zo'n enorme angst hiervoor had.

Heb bijna geen tijd gehad om zenuwen te hebben. (al had ik die wel)

1 week na het consult kon ik al terecht voor een bv...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.