Ga naar inhoud

Twijfel over ook een consult bij dr. Plovier Belgie


Koekie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ga a.s. donderdag op consult bij Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven.

Naar alle waarschijnlijkheid heb ik zowel een borstlift met protheses nodig.

Nu twijfel ik of ik ook een consult bij be clinics dr. Plovier zal nemen.

Voor mij is de clinic in Veldhoven maar 20 min rijden maar wel zo'n 1000 euro duurder.

De be clinic in Belgie is zo'n 1.5uur tijden en dus zo'n 1000 euro goedkoper. Incl.sportbeha na de operatie.

Ik vraag me af hoe vaak je dan na de operatie terug moet voor controles e.d.

Het scheelt natuurlijk ook een hoop geld als ik in Belgie ga.

Verder lees ik ook dat je bij dr Plovier pas op de dag vd operatie pas te weten komt hoeveel cc je krijgt. Dit vind ik wel vreemd. Hoef je dan niet te passen als je op je eerste consult komt?

Al met al twijfel ik...

Graag zou ik wat advies en de meningen van jullie willen. :106:

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. plovier wil het mooiste resultaat behalen wat er is zodoende weet je nog niet excaxt wat je krijgt, ze kunnen pas tijdens de operatie zien wat mooi is en wat gaat, iedereen heeft natuurlkijk een ander lichaam , het is dus ook wel logisch dat je het niet vooraf kunt zeggen. ik heb fotos laten zien wat ik mooi vind en bij het consult hadden we het over 400 cc ongeveer en het is nu 450 geworde en ik ben er echt super blij mee had echt niet minder of meer gewillen, ze passen gewoon perfect bij mijn lichaam.

In mijn ogen is dr. plovier de beste arts die je maar kunt krijgen van nederland en belgie.

groetjes silvana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Silvana, bedankt voor je reactie.

Kijk ik lees zoveel goede dingen over dr Plovier maar dus ook over dr van Straaten.

En de een is lekker dichtbij huis, de ander een stuk goedkoper.

Pffff dillema's. Ik denk dat ik anders ook op consult ga in Belgie en mijn gevoel laat bepalen.

Groetjes Koekie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Koekie,

als je dan toch naar Belgie wil gaan voor een consult, overweeg dan ook eens om bij Bruno de Meyere langs te gaan.

Super fijne en kundige pc.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook erg tevreden met t werk van Plovier.

Duidelijke uitleg en hij nam de tijd om alles door te spreken, het is zoals Sylvana al aangaf, aan te raden om foto's mee te nemen van borsten die je mooi vind.

Twee weken na je bv mogen de hechtingen eruit, dit kan je in de kliniek laten doen maar mag ook bij je eigen huisarts.

Ikzelf vond t prettiger om in de kliniek te laten doen, dan krijg je nogmaals uitleg over je herstel en kan je zelf ook je vragen stellen.

Dan heb je nog een controle afspraak na 8 weken en dan pas weer als je boobies een jaar oud zijn.

Dus, mits je geen complicaties hebt, valt t heen en weer rijden reuze mee.

Succes met je beslissing

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hier absoluut geen tevreden klant van de hier zo geliefde Dr Plovier. En helaas ben ik hier niet de enige. Mijn verhaal staat hier ook op het forum.. Hij kan hele mooie borsten maken, maar heeft ook fouten gemaakt.

Suc6 met je keuze.

Gr Des

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.