Ga naar inhoud

Barbielena : 8 juli 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Dat zal ik dan zeker even bij hem navragen, want daar heeft hij niks van gezegd. Ik ben daar vaanf de eerste minuut heel duidelijk in geweest en daar heeft hij totaal niks aan gezegd, alleen over of het mogelijk zou zijn of niet.

Uiteindelijk is de klant koning toch? En zolang zijn werk verder goed is... T is ook niet dat ik vraag om ubergrote ballonnen die groter zijn dan ik zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat heb je nou eigenlijk voor een prothese? Moderate? Moderate plus? High?

Ze zitten wel achter de spier he.. Dus ze zouden normaal gezien nog wat moeten 'ploppen'

Heb ook even naar je foto's gekeken en ze zijn in verhouding met je lichaam en ik begrijp dat je dat juist niet wilde ;)

Ik zou even afwachten tot 6 weken po en eens kijken hoe het is met gewone bh's.. Want vaak is het effect dan al heel anders.. Maar anders moet je dit echt gaan bespreken met Straten.....

Geef het echter nog ff de tijd, maar als je medium profile gekregen hebt, dan had hij beter naar je wensen moeten luisteren en je een high profile moeten geven.

Als dit high profile is, dan moet er echt nog vanalles gaan veranderen!! :)

Ik weet hoe het is om niet tevreden te zijn (al had ik er ook lichamelijke pijn van, maar dat terzijde) en je moet er zeker iets aan doen, als het blijkt dat je een medium profile hebt...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet (denk ik) precies hoe je je voelt..

Ik doeg ook altijd maximizers en nu dus alleen m'n sportbh, en veel vrienden etc zeggen dus ook, Ow ik zie er eigenlijk niks van.. :(

Hmz btje frustrerend he?! Geen leuke opmerkingen..

Ik had een kleine b, en nu dus een e. Ben er erg blij mee maar toch had het voor mij groter gemogen denk ik..

Ook herken ik mezelf in wat je zegt dat ze een beetje aan de zijkant zitten, als ik ze van de zijkant naar binnen druk zeg maar lijkt het al wel beter / meer, dus hoop dat het met de bh meer lijkt' :)

Denk dat we inderdaad geduld moeten hebben.. Hmz valt niet mee he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB Nee ik heb wel echt high profile, misschien had ik dan extra high moeten krijgen?

Op het kaartje staat iig: Siltex round high profile gel breast implants cohesive I, 450cc.

Dat ploppen, hoelang duurt zoiets dan? Want echt zakken doen ze ook nog niet heb ik het idee. De grootste spanning is er wel af inmiddels, ze staan niet meer zo strak, ik kan ze best makkelijk bij elkaar duwen en er al een beetje in knijpen (dus ze zijn al zachter) en als ik mijn borstspieren aanspan (een voor een) dan bewegen ze ook gewoon.

Denk je echt dat Frans dat serieus zal nemen?

Btw nu lijkt het wel alsof ze bovenin een beetje een rare vorm hebben, niet echt rond maar hoekiger. Wat ook goed te zien is links waar het licht valt. moet ik me zorgen maken over evnt kapselvorming of is dit normaal?

Oh en nog iets.. Denk je dat als ze nog zakken, mijn tepels hoger op mijn borst komen?

@Est, jaa die opmerkingen zijn echt niet chill, maar zelfs met maximiser leken ze echt niet groot ofzo hoor zover ik weet, alleen hoger en ietsje voller dan wat ze echt waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Meis vervelend zeg dat je zo zorgen maakt!!

Zo te zien moeten ze bij jouw ook nog super dalen... als ze dalen zal de volume ook wel weer toenemen. geef het nog even de tijd en probeer rustig aan te doen!! en je moet Frans zeker even bellen met je punten waar je zorgen om maakt, hij kan je beste toelichting geven op alles en hopelijk beetje gerust stellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik heb ook wat gevoel bij mijn ribben soort spierpijn ofzo...misschien trekking van spieren en huid ofzo...en ik wilde nog even zeggen dat bij iedereen weer anders uitpakt het hé, bij de een word 450cc knoeperds en bij de ander oogt dat weer kleiner.

Succes ik hoor het van je hoe het afloopt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BB Nee ik heb wel echt high profile, misschien had ik dan extra high moeten krijgen?

Op het kaartje staat iig: Siltex round high profile gel breast implants cohesive I, 450cc.

Dat ploppen, hoelang duurt zoiets dan? Want echt zakken doen ze ook nog niet heb ik het idee. De grootste spanning is er wel af inmiddels, ze staan niet meer zo strak, ik kan ze best makkelijk bij elkaar duwen en er al een beetje in knijpen (dus ze zijn al zachter) en als ik mijn borstspieren aanspan (een voor een) dan bewegen ze ook gewoon.

Denk je echt dat Frans dat serieus zal nemen?

Btw nu lijkt het wel alsof ze bovenin een beetje een rare vorm hebben, niet echt rond maar hoekiger. Wat ook goed te zien is links waar het licht valt. moet ik me zorgen maken over evnt kapselvorming of is dit normaal?

Oh en nog iets.. Denk je dat als ze nog zakken, mijn tepels hoger op mijn borst komen?

@Est, jaa die opmerkingen zijn echt niet chill, maar zelfs met maximiser leken ze echt niet groot ofzo hoor zover ik weet, alleen hoger en ietsje voller dan wat ze echt waren.

daar gaat nog HEEL veel mee gebeuren hoor,net als wat BB zegt....ze gaan nog ploppen als t ware!

Ze zien er nog lang niet klaar uit zeg maar....dus ja die worden nog heel anders,en zeker wel meer volume erin ,heb geduld,je bent nog te kort po.

En dat is niet omdat ik je niet serieus neem,het is echt zo..

dat hoekige komt omdat ze vrij strak in je vel zitten nog ,alles moet nog dalen....en nee je tepels zullen niet zakken denk ik hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje :)

Ik ga Frans binnenkort even bellen zoals ik ook al in onze private gesprekken zei. Misschien dat wanneer ik begrijp hoe je lichaam nu echt werkt ik meer gerustgesteld ben en ook echt durf te vertrouwen dat die trutten nog gaan doen wat ik wil :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoelen jullie met ploppen? ik heb er ff geen idee of beeld bij :106:

Dat de spier wat los gaat laten en de prothese wat meer naar voren komt haha ;)

En Itakje, het klopt... Jouw borsten zijn nog lang niet af ;) Die moeten echt nog een stukkie zakken en dan gaan je tepels hoger op je borsten staan en krijg je onderin echt wel meer volume!!

En je hebt dus de high profile gekregen, dan denk ik niet dat je meer erin had kunnen hebben.. Maximaal is maximaal...! Anders heb je veeel meer kans op complicaties, waaronder dat de wond niet wil dichtgroeien!! Ik denk echt dat dit voor jou het maximale was en dat het zeker nog gaat veranderen :)

Geef het nog ff de tijd :) Je hebt bovenin nog vocht zitten en de spier zit daar nog niet goed en onderin zit je prothese nog niet op zijn plek, dus even geduld aub ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Zooo het is weer eventjes geleden, maar dat kwam vooral ook omdat ik geduld moest hebben hahaha.

Inmiddels ben ik 7.5 weken PO, heb ik mijn galerij aangevuld met foto's (ook van BH's te koop) en zit ik toch echt nog met het idee dat ze te klein zijn, en dan met name de projectie.

Binnenkort moet ik weer eens op controle, dan ga ik toch echt overleggen met Frans/Diana wat er mogelijk is qua wissel en welke protheses ik dan zou moeten krijgen, want mentor ging niet echt ver (HP: 800cc, 6.3cm projectie of UHP 590cc, 6.5 cm) en daar blijf ik toch wel de voorkeur voor houden. Iemand anders nog aanraders van ook goeie merken anders? (eventueel andere PC?)

En in hoeverre moet je rekening houden met de breedte van je borsten? Want ik heb nu 12.7 cm brede implantaten en das al echt uhm, vullend om het zo maar te zeggen.. Dus dat ze aan de zijkant ookal uitsteken maar in het midden ook geen groot gat hebben ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die breedte van je borst, daar zou ik niet TE veel overheen gaan. Uiteraard bij een wissel is het wel mogelijk, maar hoe breder het wordt, hoe nepper het uit gaat zien. Sommigen vinden dat mooi, dus als jij dat ook vindt, dan is dat natuurlijk al geen probleem meer :)

Misschien eens naar de Sebbin implantaten kijken!! Kijk eens in het topic van DD+ Die heeft net een heel verhaal geschreven over maten van implantaten. Dan zie je dat de Sebbin in verhouding smal zijn (wel breed genoeg) en dan de meeste projectie hebben :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik wilde toch even mijn weekend met jullie delen.. Was vrijdag gaan stappen in het jurkje op de foto, en echt.. vrijwel elke man keek naar me. Openvallende monden, ogen bij uit hun kassen etc. Sommige stoten zelfs hun vrienden aan als ze dachten dat ik het niet zag, dat was echt heel heel erg vaag. Aan de ene kant ben je trots, maar aan de andere kant voelde ik me er nog niet helemaal gemakkelijk onder.. Iemand die dit herkent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie foto trouwens! Vind het formaat echt prachtig bij je lichaam staan :) Maar ik snap wel dat mannen even kijken haha :45:

Herken het niet, heb een bescheiden cupje namelijk haha. Maar als je je er 'nu al' niet gemakkelijk bij voelt, zou je dan wel groter doen? Want ik begreep dat je een wissel wilde, maar als je dan groter doet zul je dat alleen maar meer hebben denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.