Ga naar inhoud

Barbielena : 8 juli 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Haaaj dames, nou de update.

Na alle info ik vandaag al helemaal hyper naar Barendrecht, daar wel even moeten wachten en toen gesprek met Straten.

Ik vond dat hij best snel ging en sommige vragen een beetje ontweek. Bv toen we het over de maten hadden zei hij steeds ja ik zou op een 75D uitkomen maar ik wilde een E dus ik zei kan dat ook. En toen kreeg ik zo antwoord van ja dat ligt aan de BH 70E of 75D. Dat is niet wat ik wil...

Ook op een andere vraag over de complicaties zei hij ja ik houd de statistieken bij en blabla maar hij gaf geen getal toen ik vroeg hoeveel operaties hij uitvoert.

Misschien ben ik een zeur maar ik trap er nu eenmaal niet snel in als mensen om de vraag heen draaien.

Anyway, na foto's maken en meten kwam uit dat mijn borsten nu iig helemaal gelijk zijn en dat ik op 450cc dual plane uit zou komen. Wat ik toch erg klein vond lijken.

Ik heb de papieren mee gekregen en de datum gezet op 9/7/13 :D

Hoop dat ik m toch op 500cc kan krijgen eigenlijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een vraagje, als je niet alle vragen beantwoord heb gekregen zoals je wilt en het gesprek een beetje snel ging. Waarom plan je dan niet nog een consult bij een andere chirurg? Die jou ook in ieder geval serieus neemt bij de vraag dat je echt een E wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik denk dat hij niet groter wilt gaan om zichzelf een beetje in te dekken en zo verantwoord mogelijk te handelen. Daar vertrouw ik hem gewoon in en verder heb ik toch een erg positieve indruk van hem en het werk van hem. Daarnaast spelen andere zaken ook een rol zoals afstand en kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen naar mijn huisarts om dat ook even na te vragen en de eventuele daaraan verbondenkosten (Daisy heb jij dat moeten betalen zelf?).

En woensdag 12 juni heb ik gesprek met Dr. Straten :D Ben erg benieuwd.

Op mn werk flink wat uurtjes gepland en verlof aangegeven, zodat ik eind juli genoeg geld heb en een weekje vrij kan nemen. Ik werk in een callcenter, ben wel benieuwd na hoelang ik weer zal kunnen werken en stiekem ben ik erg zenuwachtig voor de reacties die ik ga krijgen op het werk als ik opeens een week later met een iets (veeeel) grotere bos hout voor de deur terug kom :P

hahahah hier hetzelfde.... vrijdag vertel ik het een aantal collega's... dins 18 juni word ik door PC Frans Straten geholpen.. spannend!!! veel plezier met passen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hallo,

Ik ben zelf bij de WK geweest bij Verdonck,

Ik heb 425 cc achter de spier gekregen en ben zeer tevreden over zowel de WK als Verdonck en het resultaat tot nu toe :)

Gewoon gaan waar jij je het beste bij voelt!

Succes meis,

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik voor mijn blog nog heel veel aan het onderzoeken ben enzo zag ik op de site van mediconsult dit staan:

"Globaal kan men echter als richtlijn nemen dat als er bijzonder weinig borst- vet- of klierweefsel aanwezig is, in combinatie met een uitgangssituatie van zeer kleine borsten, plaatsing (gedeeltelijk) onder de pectoralis spier een fraaier resultaat zal geven. Bij vrouwen die een vrij grote cupmaat wensen, een lichte mate van verslapping in de borsten hebben en bij vrouwen die graag sport beoefenen, is plaatsing boven de pectoralis spier over het algemeen de juiste oplossing."

Aangezien ik toch voor de 500cc wil gaan (das toch groot?) zou ik dan misschien toch uitkomen op een plaatsing boven de spier ipv dual plane?

Wat zouden jullie in mijn geval doen, terug naar DG en eens kijken wat Schietecatte aanraadt? Of gewoon erop vertrouwen dat Frans wel weet wat hij zegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dual plane kan ook bij bijvoorbeeld 950 cc om maar een voorbeeld te noemen... Ook dan kan iemand weinig eigen weefsel hebben..

Vind het een beetje zwart wit verteld op die website...

Voor of achter de spier, is hoofdzakelijk afhankelijk van weinig of veel bedekking op de plaats waar de prothese komt. Dat is dus zowel bovenaan als onderaan in de borst..

Als je aardig wat hang in de borsten zou hebben, dan kan het zijn dat je ook dunne huid gekregen hebt, ook al had je vroeger een E (om maar een voorbeeld weer te noemen) dus dan zou je evengoed dual plane moeten krijgen.. Weefsel is de belangrijkste factor!

De randen van een ronde prothese zijn daarbij sneller te zien bij minder weefsel dan bij een anatomische. Daarnaast heeft Natrelle ook nog een anatomische met extra dunne rand, die wordt vaak gebruikt als meiden weinig eigen weefsel hebben, maar ze toch voor de spier willen/krijgen :)

Dan is het dus heeeeeeeeeeeeeel lang mogelijk om voor de spier te plaatsen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.