Ga naar inhoud

ik overweeg bv/bl sinds mijn operatie van tumor in mijn borst....! is dit nodig?


Aanbevolen berichten

hallo lieve vrouwen!!
Ik ben 21 jaar, en ik wil jullie vragen om een eerlijke mening,
Ik ben een tijd geleden geopereerd aan een tumor in mijn rechter borst,
Sinds dien zijn mijn borsten ongelijk en ben ik er beetje onzeker over geworden.
Ik weet dat er vast vrouwen zijn die t allemaal erger hebben als mij..
Maar ik voel me kut omdat ik mijne niet mooi vind ofzo!
En ik denk dat dat ook beetje is gekomen door een ex die mij onzeker heeft gemaakt maar sinds de operatie ben ik me steeds meer gaan ergeren...
Ik wil ze niet perse groter ofzo maar misschien gelift of dat ze weer gelijk zijn...
Ik zou het heel fijn vinden als jullie me wat tips willen geven en wat jullie van mijn borsten vinden zoals ze nu zijn en of ik het wel of niet moet doen,. Ik weet t niet meer.....
Aankomende woendag moet ik ook nog weer geopereerd worden aan tumor in me linker borst:( ik wil niet!
Wees aub eerlijk want kut voel ik me er toch al over..
Bekijk mijn foto's :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie geen littekens aan je borsten van een operatie klopt dat?

Ik vind ze heel niet ongelijk, als je ze niet groter wil zou k er niks aan laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis inderdaad wat Luci zegt. Als je ze niet groter wil dan zou ik er niks aan laten doen. Ze zien er verder gewoon heel goed uit, het ongelijke is naar mijn idee echt minimaal maar dat hebben de meeste vrouwen wel een beetje. Je moet er echt heel goed naar kijken in ieder geval.

Wel shit zeg, van je tumoren! Hopelijk heb je er dalijk geen last meer van!

Heel veel sterkte en succes met je operatie!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tis inderdaad wat Luci zegt. Als je ze niet groter wil dan zou ik er niks aan laten doen. Ze zien er verder gewoon heel goed uit, het ongelijke is naar mijn idee echt minimaal maar dat hebben de meeste vrouwen wel een beetje. Je moet er echt heel goed naar kijken in ieder geval.

Wel shit zeg, van je tumoren! Hopelijk heb je er dalijk geen last meer van!

Heel veel sterkte en succes met je operatie!

xx

Tis inderdaad wat Luci zegt. Als je ze niet groter wil dan zou ik er niks aan laten doen. Ze zien er verder gewoon heel goed uit, het ongelijke is naar mijn idee echt minimaal maar dat hebben de meeste vrouwen wel een beetje. Je moet er echt heel goed naar kijken in ieder geval.

Wel shit zeg, van je tumoren! Hopelijk heb je er dalijk geen last meer van!

Heel veel sterkte en succes met je operatie!

xx

dankje lieve mensjes:-) ik voel me nu al stuk beter:-) en komt allemaal goed iig met me tumor en nee is niet kwaardaardig maar kanker is bekend bij mij in de familie dus dat vind ik wel eng en ik heb wel kans dt ie groter wordt en minimale kans tot uitzaaien maar hoe dan ook ik wil m zowiezo weg laten halen want het geeft je toch een raar gevoel...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow gelukkig dat het niet kwaadaardig is! Maar kan me sowieso wel voorstellen dat het voor jezelf een veel fijner idee is als ze het weg gehaald hebben.

Zeker aangezien het in je familie voorkomt. Zou ik denk ik ook hebben gedaan dan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

He, jeetje.. een tumor? Wat een eng idee.... Gelukkig hebben ze hem kunnen verwijderen!

Heb je nog nabehandelingen gehad?

Ik heb even naar je foto's gekeken en kan ook echt geen noemenswaardig verschil vinden.... Ik vind ze prachtig! Als je zelf tevreden bent met de grootte, zou ik er niks aan laten doen!

Laat je geen complex aanpraten meid, want je hebt mooie borsten! echt! En ik zeg dat niet om te slijmen, maar ik meen wat ik zeg!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor! Niets op aan te merken :116:

Ik zie geen verschil tussen beide borsten, dus als je enkel om die reden een ingreep wil ondergaan zou ik zeggen: niet nodig!

Een ex-vriend is om een bepaalde reden een éx-vriend...wil zeggen dat hij HET niet was. Over wat die kerel vindt/denkt/zegt hoef je je dus niet druk te maken. Enkel wat jij werkelijk voelt is van belang.

Ik vind het erg voor je dat je op zo'n jonge leeftijd te maken hebt met het weghalen van een tumor, maar als je je zorgen maakt dat dit het uitzicht van je borsten heeft verknoeid mag je gerust zijn hoor.

Veel succes meid!

Maran x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.