Ga naar inhoud

Deeske : 15 augustus 2013 : Dr. Grabietz : Tweesteden ziekenhuis : Waalwijk


Aanbevolen berichten

Zo zeg, jij hebt alle troepen paraat staan :35:

Hoop dat er nog wat geregeld kan worden voor je BWC!!

xx BB

Ik hoop het ook

Hoor dat a.s woensdag dan heb ik bij de dermatoloog een gesprek

Ik heb idd een heeel leger vrienden paraat staan. En op dit soort momenten merk je pas echt wie je vrienden zijn en wie niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik is Deeske weer maar met een nieuw acc omdat mijn laptop gechrasht is heb ik maar een nieuwe aan gemaakt want was alles kwijt.

Nog maar 2 weekjes en dan is het zo ver.....

Man man man wat begin in zenuwachtig te worden.

over mijn BWC ook de dermatoloog heeft hulp aan geboden om hem vergoed te krijgen. Dus ben erg blij.... nu gaan ze met zijn alle de ziekenfonds over halen!

nou had ik ergens aan gegeven dat ik niet goed wist wat mee te nemen naar het ziekenhuis qua spullen speciaal voor de operatie.

dus nu nog maar eens de vraag wie kan me helpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 2 weken zijn zo voorbij haha!

Ik had natuurlijk een sportBH mee voor na de operatie, deze moest ik onder m'n kussen leggen voordat ik naar de operatiekamer werd gebracht, dat is eigenlijk het belangrijkste voor je operatie (ik had ook gewoon m'n ponsplaatje mee en dat soort zooi maar niet echt nodig gehad)
Voor de rest had ik een tasje bij met wat ondergoed en kleren, dagelijkse verzorging spulletjes zoals een borstel etc, natuurlijk m'n telefoon en tablet voor de verveling haha.
Badjas is ook heel fijn voor als het warm is, ik lag eigenlijk naakt in bed en als ik ging plassen deed ik even snel m'n badjas aan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ponsplaatje MOET ik mee nemen anders kan ik me niet aan melden dat ik aanwezig ben..... ik moet ook met pyama slapen stond er in de papieren maar hoop dat ik gewoon naakt mag slapen dat vind ik veeeeeeeeeeeel fijner.

Een tablet heb ik niet maar een goeie foon met internet is ook handig.....

Qua bh moet ik 2 mten meenemen omdat we twijfelen over de maat ik zelf zou graag een C willen de pc raad een B aan dus dat is daar nog maar ff kijken.

Thanx voor jou tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Deeske,

Spannend zo vlak voor de datum. Dat van de Arnicatabletjes is een goede tip, maar dan mag je geen gewone koffie, thee en tandpasta (met pepermunt) gebruiken)

Ik leef met je mee...

groetjes Petsy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al op zoek gegaan naar de tabletjes maar die liggen een beetje ver boven mijn butget die ze hier hebben.....

dat is een doosje van 15 pilletjes voor 8,50.

Ik doe nu lekker elke dag smeren met zwitsal bodylotion om de huid lekker soepel te houden. neem wel extra voedingssuplimenten om genoeg ijzer en zo binnen te krijgen. Heb namelijk heel snel last van bloedarmoede en dan was de tip van de huisarts om dan van die pilletjes te nemen waar van alles in zit om je lichaam vitaal te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben weer helemaal de oude!!

Ik ben op 15 aug geholpen en heb tot 18 aug in het ziekenhuis gelegen alles ging qua operatie goed en de wonden zagen er ook goed uit alleen ik bleef ziek van de narcose. 2 dagen overgegeven een paar keer langs de wc pot naar beneden gezakt omdat ik gewoon TE zwak was...... Maar nu gaat alles SUPER goed...... ik doe zelfs al meer dan ik officieel zou mogen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo Deeske,

Ik lees dat je een jaar geleden bent geopereerd door dr Gabrietz

Ik ben erg benieuwd hoe alles gegaan is en of de borstverkleining goed is verlopen. Ik heb zelf ook een consult bij deze arts gehad en heb nu goedkeuring van de zorgvz. Ik kan verder geen ervaringen met deze arts vinden en hij kon ook geen voor en na foto's laten zien.

Ik hoop dat je dit nog leest en met mij hierover wil chatten oid

alvast bedankt

gr. Louise

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hey deeske

ja spannend allemaal he ik mag 26 augustus ,maar overweeg het al 10 jaar en nu toch de stap genomen,maar van te voren alles goed overwogen en uitgepluist ,nu ga ik me tog maar overgeven controlefreak die ik ben :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.