Ga naar inhoud

Moontje1977 : 3 september 2013 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Vervelend dat je zo misselijk bent !

Gelukkig denken ze dat het aan de diclofenac ligt dus goed dat je gestopt bent!

Nu ga je je vast snel iets beter voelen:)

Misschien vind je ze nu nog groot maar ze zijn mis ook nog beetje opgezwollen hè. Gaat nog iets slinken en iedereen zegt dat het snel went dus zal bij jou ook wel zo zijn!

Wel vervelend dat je dat nu wel nog zo voelt:(

Hoe gaat het verder? Vind je de vorm wel mooi ? En met de pijn?

X Dubbelrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vervelend dat je zo misselijk bent !

Gelukkig denken ze dat het aan de diclofenac ligt dus goed dat je gestopt bent!

Nu ga je je vast snel iets beter voelen:)

Misschien vind je ze nu nog groot maar ze zijn mis ook nog beetje opgezwollen hè. Gaat nog iets slinken en iedereen zegt dat het snel went dus zal bij jou ook wel zo zijn!

Wel vervelend dat je dat nu wel nog zo voelt:(

Hoe gaat het verder? Vind je de vorm wel mooi ? En met de pijn?

X Dubbelrug

Het gaat al iets beter, ben minder misselijk. Vind het emotioneel ook best nog een dingetje, maar dat zal ook wel slijten. De vorm vond ik mooi rond, alleen links zit wat vocht, dus lijkt van bovenaf gezien beetje vierkant. De pijn is nu wel heftiger omdat ik alleen nog paracetamol slik. Wil even kijken hoe dat gaat en anders bel ik even voor andere medicatie.

En heeeeeeeeeeeeeeeel veel water drinken!! En geen koffie :)

Sterkte!!!

xxx BB

Koffie drink ik noooooit... Drink heel veel water! Thanks

Werd zelf ook misselijk van de diclofenac, ondanks maagbeschermer! Ff gebeld, mocht toen tramadol bij de apotheek gaan halen. Miss voor jou ook n idee?

Bedankt voor de tip! Als het niet gaat met alleen paracetamol, vraag ik tramadol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis wat rottig dat je zo misselijk was maar gelukkig dat het nu al weer wat beter gaat. En je zal zien, je gaat je iedere dag iets beter voelen!

Er komen ook wel wat emoties los denk ik...je hebt zo in spanning gezeten he ervoor. Maar meid wat ziet het er al mooi uit he op je foto's!

Een goed herstel verder! x Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis wat rottig dat je zo misselijk was maar gelukkig dat het nu al weer wat beter gaat. En je zal zien, je gaat je iedere dag iets beter voelen!

Er komen ook wel wat emoties los denk ik...je hebt zo in spanning gezeten he ervoor. Maar meid wat ziet het er al mooi uit he op je foto's!

Een goed herstel verder! x Saartje

Dank je xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

hoop dat je je al wat beter voelt.. Ik heb ook een dag gehad dat ik dacht 'wat heb ik mezelf aangedaan!!'. Komt ook door het slecht slapen denk ik, maar dat gaat echt goed komen, je moet er even doorheen en accepteren dat je tijdelijk ongelukkig bent. Bij mij was t na een dag over gelukkig! Neem je rust en laat t maar over je heen komen, gewoon lekker niks doen.

Ik heb overigens ook maar 2 dagen medicatie naast mn paracetamol genomen, maar vooral omdat ik geen pijn had dus vond t wel goed zo, liever wat voelen dan al die bende in mn lijf.Kreeg er ook een nare smaak van! Ben niet zo'n medicijn persoon bah.. ALs de narcose straks helemaal uit je lijf is voel je je een stuk beter!

Sterkte Moontje, het ergste heb je gehad! Liefs Romy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

hoop dat je je al wat beter voelt.. Ik heb ook een dag gehad dat ik dacht 'wat heb ik mezelf aangedaan!!'. Komt ook door het slecht slapen denk ik, maar dat gaat echt goed komen, je moet er even doorheen en accepteren dat je tijdelijk ongelukkig bent. Bij mij was t na een dag over gelukkig! Neem je rust en laat t maar over je heen komen, gewoon lekker niks doen.

Ik heb overigens ook maar 2 dagen medicatie naast mn paracetamol genomen, maar vooral omdat ik geen pijn had dus vond t wel goed zo, liever wat voelen dan al die bende in mn lijf.Kreeg er ook een nare smaak van! Ben niet zo'n medicijn persoon bah.. ALs de narcose straks helemaal uit je lijf is voel je je een stuk beter!

Sterkte Moontje, het ergste heb je gehad! Liefs Romy

Thanks meid! Xxx gaat nu al veel beter dan gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff weer een update ....

Morgen al weer 1 week PO. Jeetje de afgelopen week was een week van ups en downs. Diverse emoties hebben de revu gepasseerd. Pijn, verdriet,verbazing, onzekerheid,verwondering en blijheid! Het is best een dingetje zo'n borstvergroting. Ik heb me van te voren eigenlijk niet gerealiseerd dat het zo zou kunnen zijn. Nadat ik de 2 de dag PO echt ziek wakker werd, was ik volkomen in paniek. Ik wilde het liefst direct die dingen er weer uit laten halen. Ik was zo ziek, en vond ze zo lelijk. Ik verlangde echt terug naar mijn vertrouwde kleine theezakjes.

Gelukkig stopte ik met de diclofenac en de 3 de dag ging het al stukken beter met me. Behalve als ik mijn blote borsten zag.....daar werd ik telkens zo misselijk van.

De dagen erna verliepen verder prima. Ook al is het enorm lastig dat ik dat glas van de bovenste plank niet kan pakken, mijn kleinste niet kan optillen en kroelen, mijn huishouden aan een ander ove moet laten, mijn haar heel moeilijk kan wassen, met moeite mijn kont af kan vegen, niet zelf uit bed kan komen, etc etc.

Maar nu morgen al weer 1 week voorbij. Ik mag vanaf morgen het compresievest gaan afwisselen met een sportbh. En ik kan al weer heel veel met mijn armen.

Op dit moment is de pijn te verwaarlozen. Neem nog wel 3 x daags 1000 mg paracetamol in, anders is het nog iets te heftig. Heb alleen wel last van pijn in mijn oksels, echt spierpijn.

Mijn borsten vind ik steeds mooier worden. Ze worden wat minder gespannen en hoop nu dat ze niet kleiner worden.....!

Toch blijft het elke keer als ik ze zie even slikken, je moet er echt aan wennen dat ze echt van jou zijn! Ik ga ervan uit dat ik me steeds beter ga voelen. Vanaf volgende week moet ik alles weer zelf gaan doen. Dat vind ik best eng.

Weet niet of het gaat lukken met die kleine om hem te tillen enzo. Maar we gaan het zien.

Nou lieve vriendinnen dit was mijn update,

Fijne avond allemaal xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je je steeds beter gaat voelen! Ja het zal inderdaad even wennen zijn als je je boobs heb. Je kijkt al jaren tegen een ander beeld aan, dus je hoofd moet daar even de tijd voor nemen om dat te verwerken.

Wat is het eigenlijk weer snel gegaan zeg!, 1 week po alweer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Moontje...hoe gaat ie nou? Ik lees dat het alweer wat beter gaat....fijn zo!!!!

Keep up the good work meissie...nog effe en dan lekker pronken met die boobies xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alsnog van harte met je mooie boobs,dat je je zo voelt is heel normaal,ja dat weet je niet van te voren idd,dat verwacht ook niemand,de inpact is toch iets groter dan je verwacht he.

Maar je boobs gaan nog mooier worden hoor,nu zijn ze nog een beetje vorm loos en houterig,maar dat komt dik in orde!

Door die emoties en pijn moet je heen,maar ik weet zeker dat jij je strakjes een stuk beter gaat voelen en echt heel blij zult zijn met je mooie boobs.

Het is misschien wel wennen,maar straks wil je ze NOOIT meer kwijt. :101:

gr Vlinder.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve meiden,

Ik ben vandaag op controle geweest bij Dr Nio. Vandaag precies 2 weken PO. Ik mag in principe weer tillen, auto rijden, op mijn zij slapen... Mag alleen pas ove 4 weken weer stofzuigen,strijken,ramen zemen, zware boodschappen halen.

Viel me niet tegen. Ik vroeg aan hem kan ik mijn kind dus gewoon weer tillen enzo, hij zei, en ik citeer : een kind mag nie de dupe worden van een borstvergroting, dus lekker kroelen, knuffelen, op de wc zetten en naar bed brengen. Als het met de verzorging van je kind te maken heeft, dan mag het!! Nou probeer toch nog wel beetje voorzichtig te doenhoor.

Verder waren ze al goed zacht, en zagen ze er goed uit.

Hij zei wel, van buiten ziet het er goed uit, van binnen is het nog rauwe biefstuk.

Littekencreme gehaald van biodermal.

En hij heeft mijn bh losser gezet, het bleek dat ik mijn Boobs te hoog had opgehezen, en dat mag dus niet.

Nou dit was weer ff update.....

Doeiiiiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hey dat zijn positieve berichten! Heerlijk voor je....het is je meer dan gegund!

xxx Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat is minder. Voor mij is de operatie nu ook 8 dagen geleden en wil as zondag een poging wagen met autorijden. Ik ben erg benieuwd. Mijn dochtertje van 2,5 haal ik nu nog niet zelf uit bed, maar het zou zo fijn zijn als ik dat zou kunnen. Ook straks in en uit de autostoel.. ben benieuwd!

Kan me heel goed voorstellen dat dat nog niet echt prettig is. Wel uitkijken hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey wijfie,

Wat goed en fijn om te horen dat t beter gaat!

Wat niet gaatmoet je maar ook laten... Maar wel lekker kroelen met je kleine vent :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.