Ga naar inhoud

Moontje1977 : 3 september 2013 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik kom hier even rondkijken wat er allemaal te vinden is over borstvergroting!

In september wil ik mijn Boobs laten vergroten. Naar twee zangschappen en meer dan een jaar borstvoeding geven is er bijna niets meer over mijn borsten. Vroeger nog een C cup, inmiddels is dit letterlijk afgezakt naar een A cup. Echt vreselijk. Ik ben vooral aan het zoeken naar een goede PC in de omgeving. Ik heb net een afspraak gemaakt bij de Velthuis kliniek voor een consult. Ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Veel plezier met het inwinnen van informatie. Daar is hier een hoop van te vinden ;)

Zoek je iets, dan kun je altijd de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.

Kom je er niet uit, dan is er altijd nog de mogelijkheid om je vraag hier te stellen. Meestal weet wel iemand een antwoord :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog erg onzeker en zoekende waar ik mijn borstvergroting wil laten uitvoeren. Ik heb nu een afspraak voor 3 juli in de Velthuiskliniek bij Dr van Adrichem, en heb voor 5 juli een afspraak staan in het ASZ in Dordrecht. Ik twijfel heel erg tussen een privé kliniek en het ziekenhuis. Wat is jullie ervaring?

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben in het maasstad ziekenhuis geopereerd. Mocht/ moest na de operatie ook een nachtje blijven. Heb dit zelf als zeer prettig ervaren, maar kan me ook voorstellen dat je het fijn vind om na de operatie lekker naar je eigen huis te gaan.

Als je twijfelt kun je toch bij allebei op consult gaan? Dan kun je kiezen voor hetgeen je je het prettigst bij voelt.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een operatie gehad in een kliniek (Bergman in denhaag) en ook een in een ziekenhuis ( slaz in Amsterdam)

Ik vind ze in een kliniek iets personelijker dan in het ziekenhuis

Ik denk omdat er in het ziekenhuis meerdere per dag komen als in het ziekenhuis

Maar uit eindelijk gaat het om wie de mooiste Boobs maakt en dat ligt aan de chirurg

Mijne werkt in een ziekenhuis (slaz) en een kliniek (parkkliniek)

Volgens mij is het wel goedkoper in een ziekenhuis als in een kliniek want bij park kliniek en slaz scheelt het 800 euro

En vind het in het algemeen bij elke kliniek wel duurder, vooral Bergman bij dat soort klinieken betaal je volgens mij vooral voor "de naam"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor mijn bvk+ lift voor het consult bij beiden geweest. Het advies van de pc's was nagenoeg hetzelfde.

Ik heb toen voor een privé kliniek gekozen, dr vd Weij van de boerhave kliniek omdat daar én de wachttijden veel korter waren en het scheelde 600 euro met het ziekenhuis en voor dat bedrag koop je hele leuke lingerie ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi

Ik heb consult gehad bij privekliniek Rotterdam

En in een ziekenhuis in Amsterdam.

Moet zeggen consult in ziekenhuis was veel beter!! En hoefde niks te betalen ook.

Bij Privekliniek kostte consult 50 euro, wat je dan weer terug krijgt als je daar operatie doet.

Die arts werkt toevallig in beiden, en t zal dan meer aan pc liggen hoe consult is . Kwa kosten ben je in t ziekenhuis kleine 800 euro goedkoper uit en de wachtlijst bij privekliniek voor die arts is ook langer!!

Succes met kiezen lastig lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toevallig zestien jaar geleden ook geopereerd in het ASZ Dordrecht. Was allemaal prima, alleen nu heb ik gekozen voor een kliniek. Is toch wel persoonlijker en ik vind het ook wel een fijn idee dat daar heeeeeeel veel BV gedaan worden. Maar het is niet dat ik nooit meer in een ziekenhuis zou doen hoor. Je bent toch zo weer weg:)

Succes met je consulten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lotjelot,

Das toevallig.... Jeetje 16 jaar geleden! Ik ga inderdaad gewoon voor consult naar kliniek (park kliniek) en naar het ASZ , daarna maak ik mijn keuze. Vind het allemaal erg spannend en lees me suf hier op het forum...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ik heb voor een kliniek gekozen die operatie"s onder plaatselijke verdoving uitvoeren in de kliniek zelf, en de narcose operatie"s zoals een bv doen ze in het ziekenhuis .

Dit gaf mij een goed en veilig gevoel en je hebt gewoon de services van een prive kliniek . :)

Liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo dames,

Ik heb vandaag een consult gehad in de Park kliniek bij Dr Nio. Vond het een fijn consult. Hij was ook heel duidelijk in wat wel en niet mogelijk was. Ik had een mega vragenlijst, maar hij heeft zelf al antwoord gegeven op al mijn vragen. Na twee

Verschillende protheses gepast te hebben. Heb ik besloten voor de 280cc te gaan. Ik vond 300 te groot, en 260 net iets te klein. Het zijn eurosilliconen. En zijn high profiel.

Hij twijfelde een beetje tussen voor of achter de spier. Maar hij zei dat het gaat lukken 280 cc voor de spier.

Heel raar om jezelf ineens met borsten te zien hoor.

Vrijdag natuurlijk nog een consult staan in het ASZ . Ben benieuwd wat die arts gaat zeggen.

Als het vrijdag niks is, word mijn operatie datum 6 september. Bij Dr Nio in de Parkkliniek te Rotterdam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Moontje, ik kwam even spieken hoe je eerste consult is gegaan.....(ik ben die van dr adrichem als je dat nog weet;-)

Wat fijn dat het zo goed is bevallen!!!! En 6 september is lekker vlak na de zomer, dat wou je graag toch?

Succes nog voor vrijdag en ik lees weer mee hoor! ;-) xxx Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi.... Ja Saartje ik weet echt wel wie jij bent! Hoe gaat het met je? Met je herstel?

Xx

Inderdaad Esmiralda, ik heb het gevoel dat ik al kan gaan aftellen! Nog even vrijdag afwachten, maar heb zo'n goed gevoel bij Dr Nio, dus weet al bijna voor 80% dat ik naar hem terugga !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles gaat helemaal top Moontje. Ga er echt vlekkeloos doorheen (even afkloppen) en voel me prima. Ben zo blij!

Zal binnenkort weer effe wat nieuwe foto's plaatsen.

we kiep in tuts!:-) xxx en geniet van alle voorpret. Ik heb er toen de datum eenmaal stond ook zo naar toe geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.