Ga naar inhoud

Actie Welness kliniek


485cc

Aanbevolen berichten

Die aanbieding wordt telkens verlengd... Is gewoon een stunt..

Laat dat niet bepalend zijn in je keuze, maar verdiep je goed in de kliniek/ chirurg waar je de ingreep wilt laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb operatie door dr Damen laten doen. Heb er een topic van geopend, ben er wel content van, maar informeer goed bij hem ivm welk werk je doet. Ik zou kunnen gaan werken na een week, terwijl ik ga poetsen, de verpleegsters hebbe ervoor gezorgd dat ik 2 weken heb...

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké super...

Na veel opzoek werk besloot ik op consultatie te gaan bij dr de visser.

Belde vandaag voor een afspraak en ging pas midden juni, ze vertelde me dat de actie prijs dan niet geldig is. Kwestie van maand tot maand blijkbaar.

Heb dan toch geen afspraak gemaakt, 1000 euro meer betalen voor net hetzelfde is beetje stom he :)

Afwachten dan maar .....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak maar gewoon een afspraak en dan kan je ngo zien of die prijs dan nog geldt meid! Die prijs staat zeker al vanaf februari vast want toen ben ik beginnen rondkijken :) ze zeggen ook eens je de afspraak maakt heb je die prijsgarantie als je ze binnen de 3 maanden laat uitvoeren. Dus maak gewoon je afspraak en kijk de dag van de consultatie nog eens op de website wat de prijs is als je je daarbij goed voelt :)

Alles bij elkaar (borstband, sportbeha, eerste consultatie en de operatie) ben ik op 2510 euro gekomen, maar de borstband en sportbeha hoef je natuurlijk niet te kopen.

De prijs gaat wel omhoog want vorig jaar was het inderdaad goedkoper, maar laat dat je nu niet afschrikken, ik zou niet te lang wachten met een afspraak, een afspraak doet geen pijn en ik denk dat het inderdaad per jaar verschilt en niet per maand, da's gewoon een marketingstunt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ik ga over 2 weken bij dokter Damen 7 juni 2013

en ik mag ook voor de prijs met korting in april heb ik mn consult gehad en gevraagd over die prijs als je een aanbetaling

doet van 500 euro mag je tot 3 maanden erna geholpen worden voor 2395,- dus zou het anders nog keer na vragen :) wil je echt bij dokter Visser

of maakt het je niet zoveel uit ? Ik had een erg goed gevoel bij dokter Damen

Succes Xx Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar mijn consult kon niet meer deze maand vandaar ze geen actieprijs meer konden geven.

Ben niet zeker van wie ik wil, vorm maar gewoon een mening gevormd vanuit deze forums....

Wil uiteraard beslissen als ik kennis gemaakt heb...

Noah, ben jij eerst bij een andere pc geweest of meteen dr damen? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in de wellnesskliniek meteen bij dr. verdonck gegaan. Hij is zo'n sympathiek man dat ik meteen overtuigd was. Mijn naconsult was bij dr. visser en als ik mijn eerste consult had gehad was ik waarschijnlijk ergens anders gegaan. Zij komt heel gemeen over maar dat kan ook gewoon aan mijn gevoelig hartje liggen :P Als je foto's wil zien van hoe het bij mij is gedaan kan je altijd in mijn gallerij kijken, en als je een foto van iets specifiek wil of je wil info over mijn ervaring in de WK en bij verdonck/visser mag je me altijd een persoonlijk berichtje sturen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai ik had eigenlijk geen voorkeur ik kreeg een bevestiging voor een consult met daarbij de naam van de pc dit was dokter Damen,

daarna ben ik mega veel gaan opzoeken over hem en ik vond dat er heel veel positieve berichten waren over deze pc.

Ik heb mijn consult als zeer prettig ervaren hij nam ruim de tijd voor mij en al mijn vragen. Nam de tijd om mijn foto's te bestuderen

met het resultaat wat ik graag zou wensen. Daarna heeft hij gekeken naar mijn borsten nu, en wat er mogelijk was en wat uiteindelijk het mooist zou worden. Mijn max voor een natuurlijk resultaat was 350 cc dus daar heb ik ook voor gekozen. Ik heb heel veel vertrouwen in dokter Damen. Ook hoor ik goede verhalen over de pc waar Kimzy is geweest :) Je zou kunnen proberen om bij verschillende pc's een consult te mogen.. Ze werken allemaal in dezelfde kliniek maar hebben wel allemaal een andere manier van werken :) Succes en hou ons op de hoogte

Liefs Noah xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat eerst op consult en kan daarna beslissen of je een operatie regelt, in de wellnesskliniek, OF je kan achteraf nog bellen om een operatie te plannen. Maar het is wel zo dat je eerst uitvoerig op consultatie gaat vooraleer je moet vastleggen of je een operatie wil.

Ik ben na het consult met dr. verdonck gelijk naar de balie gegaan en heb de eerst mogelijke datum vastgelegd om een operatie uit te voeren omdat ik gewoon zo overtuigd was, maar dat hoeft daarom niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe sneller hoe beter he...

Maar waarom steeds die commentaar van mensen rondom me :

Maar zoveel geld het is toch goed.... Aaaah ik wil ze en daarmee uit!

Ik snap helemaal wat je bedoelt, en ach voor deze prijs is het zeker wel te doen toch! Ik kan ook echt niet wachten, moet nog een maandje of anderhalf sparen :( Btw weet iemand of de plek van de incisie nog iets aan de prijs verandert bij wellness?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.