Ga naar inhoud

Pijnlijk gevoelige tepels


liptastic

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik heb nu 5 maanden geleden een borstvergroting laten doen en ben er heel tevreden mee maar 1 probleem blijft zich aanhouden...

Mijn tepels zijn namelijk zooo gevoelig dat het echt pijnlijk is! Ik kan ze amper aanraken en ook wordt een deel van de tepel vaak niet goed stijf.
Mijn tepels hebben ook vaak een lichte kleur alsof ze niet goed doorbloed lijken...

Heeft iemand dit nogal ervaren en zou het nog goed komen?
Ik heb al gebeld voor een afspraak maar het duurde lang voordat ik kon langsgaan, vandaar dat ik het hier even vraag.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ja.. dat is vervelend...

Heb je dat al heel die tijd, die gevoelige tepels....? Of is het opeens op komen zetten een tijdje geleden....?

Ik heb zelf een hele tijd gewoon gevoel gehad in mijn tepels, dacht ik.. totdat ik ongeveer met 4 maanden (weet het niet meer precies) overgevoelige tepel kreeg (wel alleen maar links) dat ging na een tijdje weer weg.. en met 7 maanden kwam het weer terug... Gelukkig (en ik klop het even af) is het nu (11 maanden po) weer goed....

Echter.. er bestaat ook een kansje dat het blijvend is... Dat is mij tenminste van te voren verteld...

Ik ken ook iemand, die het bijna anderhalf jaar gehad heeft en daarna is het toch echt stukken minder geworden!

Het kan dus altijd nog beter worden.. Kwestie van tijd ....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben 5 mnd PO en heb dit aan één tepel. Vind het een vrij 'overheersend' gevoel, vooral zonder bh, als kleding over tepel kan bewegen.

Maar volgens mij wordt het langzaamaan beter.

PC vertelde dat het best een tijd kan aanhouden of, in een enkel geval, blijvend is.

Hoop voor je dat het snel minder wordt, het kan in ieder geval nog steeds.

Gr. Moeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben vandaag 5 dagen po en word nu al 2 nachten wakker met 1 tepel (rechtse tepel) dat echt enorm pijn doet. Lijkt wel alsof het overgevoelig is, zonder ik deze aanraak. Als ik de tepel aanraak, doet dit ook helemaal geen pijn. Ik slaap nog steeds op mijn rug (kan dus niet van draaien komen en wrijving van bh). Weten jullie wat je hieraan kan doen of je hier iets kan opsmeren? Pijnmedicatie helpt niet. De eerste nacht deed em enkel 's nachts pijn, maar nu blijft em pijn doen zonder dat ik eraan kom.

Graag reactie.

Alvast bedankt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niks aan te doen.. hoort erbij helaas.....

En in pb had ik al gezegd dat je eventueel paracetamol kon nemen, maar zie hier dus dat dit je niet helpt... :(

Met een paar dagen zal het waarschijnlijk over zijn... Misschien dat het verlichting geeft als je een wattenpadje in je bh stopt over je bh.. maar dat is maar zeer de vraag, aangezien je geen pijn hebt als je erover wrijft..

Het zijn de zenuwen die herstellen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.