Ga naar inhoud

485cc : 9 januari 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Tjonge wat een spanning allemaal...heb net van begin tot eind gelezen en maakte me net als alle anderen best zorgen...gelukkig is het goed afgelopen nu, maar doe dit niet nog een keer hoor... Zit hier met een halve hartverzakking zeg.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht gisteren de bh voor het eerst uitdoen en douchen! Wat een zalig gevoel om die vrijheid even te voelen :D nu weer lekker ingepakt met sportbh en martelband, hij noemt niet voor niets zo .. Ja dat vocht en rare gevoel is heel normaal, bij mij is het naar mijn buik gezakt.. Ik lijk net 4 maand zwanger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha inderdaad! Van mij mag dat vocht ook wel snel verdwijnen! Heb je ook zo een last van je rug?

Dank je voor het complimentje! Ik ben ook tevreden maar moet nog wennen aan de grootte...

Ben benieuwd voor jouw boobs! Spannend ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja 10 dagen is echt nog lang, zo jaloers dat jullie ze nu al mogen bewonderen :)

Seg 1,5 kg valt goed mee, de boobs moet je er nu ook extra bijrekenen he ;)

De eerste 2 dagen had ik verschrikkelijk veel pijn aan mijn rug, heb de eerste nacht amper geslapen... Daar was de pijn aan mijn borsten niks tegen. Na het verwijderen van mijn drukverband ( heb nabloeding gehad) was het wel al veel beter met de rug! Maar je blijft het wel voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste bv was 7 jaar geleden :) maar il wou ze zoiezo laten vervangen, op echo was te zien dat ze erg veel rimpels en plooien hadden. Was ook te voelen. Had ook geen

Mooi volume, het waren meer kegeltjes :) alleen met pushups kreeg ik ze mooi

Ja die rugpijn!! Ik heb de eerste nacht ook geen oog dicht gedaan, ben tegen de morgen in slaap gevallen voor een uurtje en die dag migrain gehad van te weinig nachttrust denk il.

Ik tel mee af voor jou :D xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Voelen jullie de prothese nog zo fel bewegen?

Mijn linker prothese voel ik echt op en neer en geeft zo een rubber glijdend gevoel, heel raar.... Maakt zelfs geluid....

Ik zit hier precies met een borst die honger heeft ?!?

De andere staat al vrij vast heb ik de indruk, is het verschil tussen de borsten in herstel normaal?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mijn linker borst voelt al heel soepel en is goed gezakt , de rechtste is qua zicht ook vrij goed maar is nog steeds harder en doet smorgends wel pijn ... Gebeurt dit bij meerdere mensen dat de borsten na 2 maanden nog zo verschillend herstellen?

En hoelang hebben jullie last bij het slapen?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik soms nog pijn heb aan de zijkant van mijn borst als ik op die zij heb gelegen. elke borst hersteld anders bv links bij mij is over duidelijk langzamer bij mij bij alles. hierbij doel ik op hardheid , pijn ,dalen.littekenweefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh dat is normaal hoor meis ;)

bij mij heeft het zeker 8maanden geduurd voordat ze

helemaal zacht en kneedbaar waren...

Zeker het eerste half jaar zal je dit nog wel merken.

Na een maand of 2-3 ging het slapen weer ok.

Je moet wat voor over hebben heh voor mooie boobs ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben nu bijna 6 weken PO 1 borst moet nog meer indalen erg gek van die borst is wel het zachtste! Maar ik heb eigenlijk vanaf het begin meer last gehad van de een dan van de ander! De ene voelde echt hard de hele tijd en de ander voelde ik niet. Ik heb nu eindelijk geen last meer! Van allebei niet! :) Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.