Ga naar inhoud

485cc : 9 januari 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ondertussen 10 jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan bij dr tondu maar had mijn wissel graag ergens anders laten doen .ook wel omdat ik gemerkt heb dat er groot verschil in prijs is.... Heeft hier iemand ervaring mee en wie stellen jullie voor?

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Sja een goede pc voorstellen... Dat ligt er ook een beetje aan in welke regio je zoekt...

Er zijn goede verhalen te vinden hier over dr. de Meyere van Artemedis in Gent (waar ik zelf heel tevreden over ben, en velen met mij.. ) Dan heb je ook bijvoorbeeld dr. Nio. Hij opereert zowel in de parkkliniek in Rotterdam als in het SLAZ in Amsterdam. In het SLAZ is het echter goedkoper, terwijl je hetzelfde ervoor krijgt.

Dan heb je nog dr. van der Weij, in Boerhaave, Amsterdam. OOk een goede pc...

Dr. van Selms, in het SLAZ en nog ergens dat me nu even niet te binnen schiet...

Er zijn meiden die heel tevreden zijn over dr. Verdonck en dr. Visser in de Wellnesskliniek..

Maar welke je uiteindelijk kiest, is jouw beslissing :)

Rechtsboven in de pagina is een zoekbalk.. Je kunt daar zoeken op pc, kliniek of andere trefwoorden. Ik zou zeggen: probeer het eens uit met de namen die je tot nu toe hebt :)

Je krijgt dan alle topics waarin de woorden die je zoekt genoemd worden, daarom is het handiger om bijvoorbeeld op Visser te zoeken, in plaats van dr. Visser ;)

In de titels van de topics zie je over welke pc of kliniek het topic gaat :)

Heel veel succes met je zoektocht!! En bij vragen die je niet kunt vinden: shoot!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Hey iedereen,

Ben vanmiddag geopereerd en heb sinds enkele uren een nabloeding !

Ze vroegen me terug te komen maar kan niet met mijn kindjes..

Moest dan drukverband leggen en morgen terug komen....

Wie heeft hier ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid, houd het wel heeeeeeeeeeeeel goed in de gaten!!! Het ligt eraan hoe groot het vat is dat nabloedt, maar wees aub voorzichtig!!!!!

Weet je zelf hoe een drukverband aan te leggen? Anders echt naar een arts toe gaan hoor!!

En als de druk vanuit je borst te groot wordt, blijf dan niet ermee lopen!!!!!

GA dan naar een ehbo! Of bel je kliniek!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man heeft er een verband rond gedaan, in de kliniek hadden ze er blijkbaar ook al een rond gedaan omdat ik tijdens de operatie al fel bloedde....

Dat het maar snel morgenvroeg is, voel me niet gerust.

Heel de linker kant van bh, verband en trui bebloed :(

Dit had ik niet gepland.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Camiestel,

Ik wil je niet ongerust maken maar ik spreek even uit ervaring.

Ik heb zelf na mijn operatie ook een nabloeding gehad.

In het begin ging het nog van de pijn, maar na enkele uren kon ik het niet meer uithouden.

Na ongeveer 3 uren ben ik teruggegaan naar de kliniek. Ze hebben me dan weer in slaap gedaan en alles schoon gemaakt.

Nadien zei de arts dat het niet veel langer mocht duren, het bloed was al aan het klonteren en het zag er niet al te netjes uit binnenin.

En dit was nog maar van 3 tot 4 uren na de eerste operatie.

Ik weet dat het moeilijk is i.v.m. je kindjes maar ga alsjeblief terug naar de kliniek of naar spoed. Je mag zo vannacht niet alleen blijven.

Je brengt je eigen leven in gevaar!! Vraag eventueel opvang aan de buren of familie maar ga naar spoed.

Dit is echt niet goed!

Groetjes,

Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je ook al een pb-tje gestuurd maar meid, dit is niet iets om mee te wachten! En ook ik spreek uit ervaring..

Is zelfs zo dat ik nu na 5 weken po nog steeds last heb van die complicatieborst en dat ie heel erg achterblijft met zakken..

Dus zoals al eerder het advies was: zorg voor oppas en laat dit nakijken!

Liefs Liekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei van de reacties wordt ik niet echt gerustgesteld ...

Heb net terug gebeld naar mijn pc, ze vertelde dat ik me niet bang mocht laten maken en ik morgenvroeg gewoon weer geopereerd wordt! Daar kijk ik wel tegenop maar zal blij zijn als het morgenvroeg is!

@ liekje : ben jij net erna terug geopereerd of is er ook een nachtje tussen geweest?

Erg dat het zo moet gaan, hopelijk kom jij er een beetje bovenop momenteel...

Volgende week donderdag begin ik ook terug te werken, hopelijk valt het herstel mee :(

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt idd niet goed zo Heftig bloeden!! Dan had ik toch echt vrienden gevraagd met spoed op te passen!!

Er is altijd wel een optie tot oppas, er is ook oppaslijn... speciale instantie die iemand stuurd dan..

sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Camiestel, ik kwam om 16.00 uur uit de ok en om 20.30 uur kreeg ik die bloeding... pc is met spoed opgeroepen en toen hij mijn borst zag zei hij meteen dat hij met spoed moest gaan opereren om de bloeding te stoppen.. dit kon niet wachten omdat het toch om een interne bloeding ging en dit ook levensgevaarlijk was volgens pc!!

Maar om 21.30 uur opnieuw de ok in, borst opengemaakt, prothese eruit gehaald en heeft toen de bloeding gestopt, en schrik niet, hij heeft er 700 ml bloed uitgehaald!!!!!!!! Alles van binnen weer gespoeld, hebben ze nog 20 minuten gewacht of het niet nog bloedde en toen de prothese weer opnieuw geplaatst! Mijn borst zat helemaal vol met bloeduitstortingen en er zit nog steeds vocht in..

Dit is een behoorlijke klap geweest voor mijn borst, naar eigen zeggen van de pc... en nu na 5 weken is deze borst nog steeds niet normaal en doet nog steeds pijn..

Wil je niet bang maken hoor, maar het schijnt dat je met een bloeding een veel groter risico hebt op kapselvorming!

Sorry, maar ik vind dit wel héél erg nalatig van je chirurg, en ik hoop echt van harte dat je hierdoor ook geen problemen achteraf gaat krijgen... mijn mening: echt slechte nazorg!!!!!! Deze pc gaat hier heel erg laconiek mee om vind ik, heel jammer hoor, want jij bent hier dus de dupe van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat ben je relax nog. Je moet echt niet wachten met nabloeding tot morgenvroeg. Er is toch wel een vriendin,vriend,buurvrouw of een ouder van klasgenootje die kan wil oppassen of evt iemand die met je heen gaat en dat je man thuis blijft?

Ik zou de nacht zo niet in durven gaan,ma ja wie ben ik.

Hopelijk gaat alles goed vannacht en heeft dit geen gevolgen voor je herstel..

Succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begon misschien als een 'schoonheidsoperatie' maar zodra er een complicatie optreedt wordt het medisch noodzakelijk is mijn mening. Ik snap je gedachten wel hoor, je wil niemand lastig vallen, maar zoals sommigen al schreven is het niet te beoordelen vanaf de buitenkant hoe het er binnen in jouw lijf uitziet.

Een arts zegt achteraf sorry, een familie kan erdoor verwoest worden. Jouw arts kan jou nooit door de telefoon beoordelen, echt slecht vind ik dat!

Succes vandaag en ik hoop echt dat alles goed komt. Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een toestand! Hoe je het omschrijft heb je toch heel wat bloed verloren. Ik hoop dat het allemaal wel mee valt.

Moet wel zeggen dat ik niet helemaal snap dat je niet gisteren bent terug gegaan of toch even naar de ehbo.

In zo'n situatie kan er toch altijd wat geregeld worden voor je kindjes? Wat als het echt fout zou zijn gegaan. Daar hebben je kindjes helemaal niks aan.

Meid heel veel succes vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Lig terug thuis in mijn bedje en heb ondertussen zelfs al kunnen slapen, voel me 100 x beter!

Vanmorgend na dat de kids naar waren ben ik meteen vertrokken... Na een zware nacht van misselijk, duizelingen en pijn aan rug ,ribben en borst....

Toen ik vanmorgend mijn drukverband afdeed (dat mijn man aan had gelegd, toevallig net EHBO cursus op het werk gehad :) ) merkte ik dat het bloeden mooi gestopt was en mij. Borsten ineens een stuk minder opgezwollen waren, druk van verband was weg.

In de kliniek aangekomen werd ik terug naar een kamertje gebracht en moest me terug omkleden. Toen de dokter iets nadien kwam en alles eraf deed (bh, pleisters en drukverband dat ze ook al had aangebracht) vertelde ze me dat ik heel gelukkig mocht zijn omdat al het bloed langs de wonde eruit gelopen was dwz dat er bijna geen problemen meer waren, wel serieus opgezwollen omdat ze heel wat heeft meegemaakt maar heel positief eigenlijk! Oef....

Ik werd mooi verzorgd, wonde gekuist en opnieuw helemaal ingetapet ! Zalig gevoel nu, geen druk meer op mijn ribben en borstkas ( band was veel te strak) ...

Ben enorm opgelucht en voel me ook wel een drama queen want uiteindelijk is het heel positief geëindigd! Dikke pluim voor het lieve personeel van de wellnesskliniek.

Ik ben blij :))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.