Ga naar inhoud

Borstvergroting met 3 kleine kinderen waaronder een baby


Aanbevolen berichten

Dag vlinder,

ik heb het laten doen bij de Atlaskliniek.

mijn hersteloperatie is gelukkig helemaal gratis (implantaten zijn levenslang verzekerd en krijg gratis nieuwe en operatie kapselvorming wordt ook vergoed door ziekenfonds).

Ik kijk er wel wat tegenop .... Vooral omdat het inderdaad niet zo evident is met kleine kinderen. Ze zijn wel al iets ouder nu (jongste is nu bijna 3), maar blijft toch zwaar. Ik moet toch wel veel heffen en dragen.

Goed dat je je jongste kindjes een weekje kan uitbesteden.

volgens mijn chirurg komt de nabloeding door een bepaalde beweging (kan ook in mijn slaap geweest zijn), maar het kapsel zou alleszins niets te maken hebben met teveel doen volgens hem. Ik hoop echt dat deze keer alles goed gaat, want ik ben er wel angstig voor door de nabloeding van vorige keer. Dat was erg pijnlijk en ze doen die heroperatie met lokale verdoving. Dit vond ik niet zo prettig want ik zag alles.

Was daarna ook erg ongerust,, dus eerlijk gezegd kijk ik er niet naar uit, maar zo kan het ook niet verder.

groetjes,

hoesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan begrijpen dat je er tegen opziet. Lijkt me ook niet fijn hoor. Komen erover het algemeen vaak complicaties voor? En worden er veel anatomische ipv ronde gebruikt? Begin te twijfelen aan wat beter is. Weet iemand of dr. Nio ook voorbeelden heeft tijdens het gesprek? Hoe het er ongeveer uit gaat zien enz?

Xxx vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.