Ga naar inhoud

Borstvergroting met 3 kleine kinderen waaronder een baby


Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met bv als je kleine kinderen hebt? Ik wil het zo graag maar wordt tillen echt een probleem? Heb de eerste week hulp thuis. Vraag me ook af of ik na 3 weken weer kan werken? Graag ervaring van andere moeders. En is er verschil in pijn bij voor of achter de borstspier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Voor de spier in combinatie met kinderen is geen probleem... Over dat andere.. combinatie kinderen met dual plane, of achter de spier, zijn al enkele topics. Misschien dat je die kunt zoeken in de zoekfunctie rechtsboven :)

Veel lees- en forumplezier!! xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze dual plane, en ik heb een zootje kids ;):45:

Tillen is de eerste weken éigenlijk geen optie. Het gaat wel.. zeker na 7-10 dagen, maar het is gewoon niet bevorderlijk voor je genezing ( en om overmatig kapsel te voorkomen is feitelijk 4-6 weken rust aan te raden).

Ik weet niet hoe jong de allerkleinste is, maar dingen zoals in en uit bedje tillen zijn best moeilijk (evenals in en uit de autostoel).

Werken na 3 weken kan, maar dat ligt ook aan je beroep uiteraard. Als je geen zware dingen of mensen hoeft te tillen en sjouwen ... ;)

( ps; ik heb je topic eventjes naar een andere rubriek verplaatst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb voor de spier, na week zeker volledig pijnvrij maar als ik teveel doe, krijg ik soort van stuwing. Ik ervaar minder kracht in mijn armen of ik durf het niet. Hoe dan ook doe je teveel, je huis moet schoongemaakt worden, moet worden gekookt en kids aan-uitgekleed worden. Daarnaast dingen uit keukenkast pakken enz. Doen mama's heeeel vaak merkte ik. Hoe dan ook suc6 en het komt toch altijd wel goed. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn jongste is nu bijna 4 maanden, nog een dochter van bijna 2 en een knul van 6 die gelukkig veel zelfs doet. Maar de jongste 2 eisen gewoon veel aandacht. De baby moet toch vaak opgetild worden uit bed en met voeden enzo. En het kinderzitje had ik niet eens aan gedacht. Ik laat heb bij dokter koopman doen bij Bergman clinics. Ik hoop dat het op de spier kan ivm herstel. Weten jullie of voor de spier het er nep uitziet dan achter? Hoe dichterbij het komt, hoe meer de zenuwen aanslaan pfff. Donderdag gesprek en augustus is het zover. Ik weet nog niet hoe het allemaal werkt met cc's enz. Ik heb nu een 75b en zou graag een volle C of kleine D willen. Het is niet zo dat ze erg hangen na 3 kids maar E zijn gewoon slap en minder vol. Klopt het dat er veel verschillende soorten siliconen zijn? En hoe hebben jullie je keuze daarin gemaakt.

Groetjes Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Het lijkt me best pittig met drie kids! Kan je man helpen? Anders zou ik echt hulp regelen!! Wat betreft de soorten siliconen zijn er inderdaad heel veel mogelijkheden: verschillende merken (Natrelle, Cereform, Monoblok, etc. etc), verschillende vom (rond of druppel/anatomisch), aantal cc's, ruw of glad (al worden gladde bijna niet meer gebruikt), verschillend materiaal van de vulling (siliconen, zoutoplossing, etc. als is siliconen het meest gebruikt), projectie (moderate/high profike, etc.) en dan vergeet ik vast nog wat. Ik heb de arts eigenlijk voor mij laten kiezen, maar ik had met wat ik nu allemaal weet misschien toch andere keuzes gemaakt (mijn bv is nu 4 weken geleden). Maar op dit forum is heel veel info te vinden en er staan ook links naar de sites van de siliconen-merken zelf, dus ik zou zeggen: bekijk alle mogelijkheden zodat je achteraf niet denkt 'had ik maar...'

Succes met kiezen,

Groetjes Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk een gesprek gehad in de Bergman Clinics. Gesprek ging erg goed. Ik gaf aan dat ik ze graag voor de bortspier wil laten plaatsen. Dat is wel mogelijk maar hij zei dat hij dat er dan kans is op plooien wat regelmatig schijnt voor te komen. Zijn voorkeur ging hierdoor uit naar dual plane. Dit was een kleine teleurstelling. Maar hij zei als je het wil kan ik ze ook op de spier plaatsen. Hier moet ik nu over nadenken en kom er maar niet uit. Is het niet zo dat dual plane minder natuurlijk eruit ziet???? Daar ben ik namelijk best bang voor. Ik heb een 75B en geadviseerd is 300cc rond te nemen. Volgens hem zou dit uitkomen op een volle C cup.Allebei is dus mogelijk maar met de kans dat je plooien kan krijgen en de randen kan gaan zien. Iemand hier ervaring mee. Ben ik er eindelijk uit dat ik een BV wil laten doen, moet ik nu kiezen tussen voor de borst of dual plane. De eerste week zijn de kinderen uit logeren dus kan wel uitrusten. De week erna komt de oppas helpen met de kinderen thuis. Kan je met een dual plane behandeling wel al werken na 3 weken??? ziet een dual plane er wel natuurlijk uit??? veel vragen he' ik word er een beetje onzeker van maar wil het zo graag. Ik hoop op wat reacties.

xxx Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Als je al een b hebt van jezelf is het best mogelijk om op de spier te plaatsen hoor. Ik heb zelf 450 cc high profile voor de spier en had ook een 75B. Heb geen last van te veel kapsel (komt met die geruwde prothsen veel minder vaak voor dan vroeger met die gladde) en heb ook geen last van rimpels :)

Als je genoeg eigen weefsel hebt, wat de pc kan meten, ziet het er ook natuurlijk uit, voor de spier hoor :) Dan zie je geen randen! Bij mij zie je ze ook niet :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder, voor zover ik weet is er bij voor de spier niet meer kans op rimpeling dan daarachter, mits je eigen huid/klierweefsel en vet voldoende is. Mijn pc keek echt naar hoe dik het was en adviseerde mij toen voor de spier, hij plaatst ook veel dual plane maar kijkt echt per persoon. Ik was er super blij me omdat ik ook een zoontje van 2 hebt die ik toch regelmatig nog op moet tillen. Persoonlijk vind ik voor de spier natuurlijker maar ik heb ook veel mooie resultaten gezien met dual plane. Over de kapselvorming bij voor de spier.. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten! Ik weet wel dat sinds de ruwe protheses er zijn kapselvorming vrij weinig voorkomt. Je met natuurlijk rustig aan door, maar ik mag vooral mijn armen niet boven de schouders. Tillen mag en een weekje alweer maar zware huishoudelijke taken voorlopig even niet. Ik ben morgen 2 weken po en ben na anderhalve week weer gaan werken. Ik doe kantoorwerk en dat gaat echt prima! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Gelukkig duurt het nog even dus kun je veel lezen op dit forum. Zal proberen je wat info te geven. Voor de spier heeft alleen maar voordelen. Je kunt direct weer tillen, maar niet gelijk heel extreem natuurlijk. Ik heb zelf twee kleine kindjes van 2,5 en 14 maanden. Moeten allebei nog veel getild worden maar dat was geen probleem. Ik heb ook bijna geen pijn gehad en ben na 5 dagen weer gaan werken (heb wel een kantoor functie). Alleen als je erg mager bent en bijna geen weefsel is er een kans dat je de randen kan gaan zien. Of je moet later heel veel gaan afvallen (zie mijn avatar Ha Ha). Maar dat kan je pc je wel vertellen. Als je graag voor de spier wil laten plaatsen kun je het beste een dokter zoeken die ook die voorkeur heeft. Heb je echt weinig weefsel kun je ook nog kiezen voor de anatomische prothese Natrelle Style 510. Deze heeft speciaal een dunnere bovenrand. Verder is het een natuurlijk uiterlijk, zeker in combinatie met ronde protheses met cohesive I vulling. Deze heeft een soepeler, zachter en flexibeler vulling waardoor ze mooi meebewegen met je eigen lichaam. Zie het als een zakje gevuld met water. Hou je deze aan de bovenkant vast doet de zwaartekracht zijn werk en krijg je een natuurlijke druppelvorm. De anatomische protheses zijn stugger, want deze moeten hun vorm behouden.

Kijk maar eens bij mijn foto's, ik heb 350cc ronde prothese voor de spier. Ik ben 1,80 en weeg 73kg. Ik had 80b en heb nu een mooie volle D. Veel succes. Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste BB,

Ja ik heb wel genoeg eigen weefsel. Wel vertelde hij dat hij meestal dual plane doet. Het kan zowel ervoor als dual plane zei hij. Maar voor de borst dus wel kans op zichtbare rondingen, kapselvorming en die ribbeltjes.. het hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Nu twijfel ik zo erg want dat is het laatste wat ik wil. Ik wil gewoon een mooie volle C dat er natuurlijk uitziet. Dual plane, ziet dat er wel natuurlijk uit? ik lees zoveel reacties van juist voor de borst. Ik wil ook niet van die zichtbare ronde vormen hoor:) En Corine, in jou albums zie ik echt supermooie voorbeeldfoto's. Is dat allemaal voor de spier geplaatst? Weten jullie misschien goeie klinieken die veel voor de spier plaatsen??? Een goeie kliniek vind ik echt heel belangrijk. Iemand met veel ervaring enz. Heb wel gehoord van Velthuis en Boerhaave. Zijn dat goeie klinieken??

Verder ben ik bang dat bij dual plane de borsten erg naar buiten gaan staan (tijdelijk) En natuurlijk wil ik mooie borsten met een snel herstel. Wat een onzekerheid zeg. Dat ze er gaan komen staat vast. Heb het bedrag al klaar staan en wil ze binnenkort er echt in hebben zitten. Koopmann heeft mij geadviseerd na te denken. Hij zei als je het wil plaatst ik ze ervoor. Pffff ff roken hoor...

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een antwoord op de vraag wie er vaak voor de spier plaatst... Dat is idd in Boerhaave: dr. van der Weij

Dan heb je in Gent, dr. de Meyere! (zelf heel tevreden over, net als Corine en nog een hoop hier op het forum) En volgens mij Nio, in het Slaz (maar werkt ook in Parkkliniek)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Nu voor volgende week toch maar een 2e consult ingepland bij Dr. Nio (Parkkliniek). Ben benieuwd wat zijn voorkeur heeft. Is er nog verschil tussen Parkkliniek en Boerhaave? Ik neem aan dat het eindresultaat hetzelfde zal zijn toch?

Xxx Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder, ik heb je even toegevoegd. Kijk maar eens bij mij. Dat is wat ik je probeerde te vertellen: een pc met de voorkeur voor dual plane plaatsing zal je dat ook willen aanpraten en daarom de nadelen opnoemen terwijl dual plane meer nadelen heeft. Mijn arts zei tegen mij: ik snap het niet, waarom in een gezonde borstspier snijden terwijl voor de spier zoveel voordelen heeft? Dr. Nio zou nu ook mijn tweede keus zijn. Ik heb al heel veel mooie borsten gezien van hem. Hij plaatst ook wel voor de spier. Wacht gewoon zijn consult maar eens af, schijnt ook super aardig te zijn. Kijk, er gaat natuurlijk niets boven Dr. de Meyere hihi, maar je moet het er voor over hebben om naar Gent te willen rijden.

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat zijn trouwens de kosten daar? Bij Dr. de Meyere ben je 3000 kwijt, en dat is all incl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corine en Dcupje,

Heb net jullie foto's gezien. Wat een prachtige eindresultaat. Ben nu echt jaloers:-))). Bergman 4020 euro met alles erbij incl. Sportbeha. Op de site van Parkkliniek voor ronde siliconen 3880 (zal blijkbaar nog eea bijkomen) maar heb het ervoor over. Gent is niet bij mij om de hoek helaas maar voor een mooi resultaat is niets te ver. Rotterdam is een kleine 30 min bij mij vandaan. De afspraak staat voor 3 juni. Ik hoop dus op Ronde siliconen voor de borst met 300cc en een natuurlijk eindresultaat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk een gesprek gehad in de Bergman Clinics. Gesprek ging erg goed. Ik gaf aan dat ik ze graag voor de bortspier wil laten plaatsen. Dat is wel mogelijk maar hij zei dat hij dat er dan kans is op plooien wat regelmatig schijnt voor te komen. Zijn voorkeur ging hierdoor uit naar dual plane. Dit was een kleine teleurstelling. Maar hij zei als je het wil kan ik ze ook op de spier plaatsen. Hier moet ik nu over nadenken en kom er maar niet uit. Is het niet zo dat dual plane minder natuurlijk eruit ziet????

xxx Vlinder

Ik heb ze ook dual plane ,en kijk maar in mn album, best een natuurlijke look toch?

Lastig he nu je 2 keuzes hebt...ik had ook 2 keuzes,maar was bang voor dikke randen,achteraf onzin ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder30

Ik ben 2 weken geleden bij dr Nio geopereerd in het slaz

Hier zou je ook kunnen kijken dan ben je 800 euro goedkoper uit dan worden geopereerd in park kliniek

Ik woon zelf in r'dam maar voor die 800 euro is Amsterdam niet zo ver

Uiteindelijk zijn het tog de zelfde handen die het werk doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo!

ik heb een bv laten doen met vier kleine kinderen.

eerste week wel veel last gehad (tweede operatie nodig gehad omwille van nabloeding).

Maar na drie weken was ik al alleen met de kinderen weg voor een weekje. (kindjes alle vier tussen 6j en 11 maand) Was dus zeker te doen.

Helaas bij mij wel te veel kapselvorming ontstaan (in de ergste graad).

ik ga binnenkort op consultatie, want moet opnieuw gedaan worden.

Weet niet of het door mijn inspanningen komt na de bv, maar nu ga ik het alleszins zo rustig mogelijk aandoen (en dus niet met hen alleen op reis gaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valerie,

Heb net ff bij hè foto's gespiekt...mooi hoor. En voor 800 euro minder is mooi meegenomen hoor. klopt het dat de wachttijd in het SLAZ langer is? Heb al heel wat mooie resultaten gezien die door Dr. Nio gedaan zijn. Betreft medium of high profile, iemand enig idee wat het mooiste resultaat geeft? Bij high profile krijg je toch juist meer volume aan de bovenkant??? Ik ga dan voor de ronde met 300cc.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hoesje,

Wat knap dat jij het heb kunnen redden. 4 kinderen dat is niet niks. Zeker met deze leeftijd kunnen ze behoorlijk dwars liggen. En na 3 weken gewoon al op vakantie..super. Wat vervelend van die nabloedingen en kapselvorming zeg. Gelukkig kunnen ze er iets aan doen. Waar heb jij het laten doen? Volgende keer inderdaad goed je rust nemen hoor. De twee jongste van mij gaan de eerste week uit logeren. De week erna gelukkig hulp in huis. Daarna zal ik het zelf moeten doen.

Xxx Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.