Ga naar inhoud

Fraude ziekenhuizen


guppie

Aanbevolen berichten

Ik lees er ook over, en ik vraag me nu af: in mijn status van de huisarts die mijn pc vooraf nodig had voor mijn borstoperatie stond een kleine maagoperatie die ik nooit heb ondergaan...

Ik heb dat bij mijn pc aangegeven, maar ik weet niet of daar verder nog iets mee gedaan is. Wel vraag ik me af hoe die operatie in mijn status is gekomen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees er ook over, en ik vraag me nu af: in mijn status van de huisarts die mijn pc vooraf nodig had voor mijn borstoperatie stond een kleine maagoperatie die ik nooit heb ondergaan...

Ik heb dat bij mijn pc aangegeven, maar ik weet niet of daar verder nog iets mee gedaan is. Wel vraag ik me af hoe die operatie in mijn status is gekomen...

Oef... daar heb je het al....

Ik denk dat je beter even naar je verzekering kunt bellen en kunt aangeven dat je die operatie nooit gehad hebt... Of ze dat kunnen nakijken en kunnen aangeven hoeveel er gedeclareerd is.. Daarna zou ik dat aankaarten bij de klachtencommissie van het ziekenhuis waar de operatie zogenaamd uitgevoerd zou zijn...

Ik weet niet zeker of dit de juiste weg is, maar denk wel dat het een begin is....

Zou het er niet bij laten zitten.... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay, dat ga ik toch maar doen BB! In de eerste instantie kwam het helemaal niet in me op dat er weleens fraude gepleegd zou kunnen zijn, ik vond het vooral wat raar. De operatie had een medische naam, en die kende ik niet, dus toen ben ik gaan googelen: het bleek een operatie te zijn om een uitstulping te verwijderen. De naam ben ik allang vergeten, en mijn pc heeft de status in haar bezit.

We hebben inmiddels een nieuwe huisarts (de oude had haar praktijk op te grote afstand), maar die zal mijn status ook wel hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.