Ga naar inhoud

Constant koude/ harde tepels na borstvergroting


Aanbevolen berichten

hey allemaal

Ik hoor mensen vaker over gevoelloze en overgevoelige tepels, maar nooit over koude tepels.

Die van mij zijn nu echt al een paar dagen achter elkaar gewoon echt koud en dus ook hard...

Zelfs zo dat mijn tepels in de puntjes wit worden. Het is echt alsof er gewoon niet genoeg bloed doorheen stroomt om de boel op temperatuur te houden.

Klinkt dit bekend bij iemand?

Moet ik me hier zorgen over maken? Kan ik er iets aan doen? Het voelt namelijk allebehalve prettig aan...

Dacht er al aan om er een beetje tijgerbalsem op te smeren? Dan warmt het wat op?

Of is dat niet aan te raden op die plek?

Wordt hier gek van... En een beetje onzeker of dit wel goed gaat komen...

Reacties zijn zeer welkom!

xx Verooo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne voelen ook ijskoud aan! Maar niet dat ze steeds hard zijn

Wel over gevoelig de buitenkant van me tepel juist geen gevoel in..

Zal over een tijdje wel goed komen

Mijn arts had me er al voor gewaarschuwd dat je tepels raar kunne gaan doen maar dat het vanzelf weer goed komt

Ik ben nu zelf 5 dagen po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen tijgerbalsem oh god ik krijg maaglast als ik het woord tijgerbalsem en het woord tepels in 1 zin zie staan haha :D

T schijnt normaal te zijn, mijn rechtse tepel is constant hard en koud, de linkse alstie daar zin in heeft. Heb wel gevoelloze plekken op mijn borsten :) denk dat het voor iedereen zo'n beetje iets anders is, niks om je zorgen over te maken dus x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh fijn dat er meer mensen zijn met dit probleem!! Niet dat ik het jullie toe wens hoor, maar dan is het in ieder geval een bekende ' bijwerking'

Gruwelt iedereen zo v tijgerbalsem? Hahaha

Ik smeer dat wel es op mn rug of nek, maar dacht idd mss zijn tepels een locatie waar dat spul niet hoort te zitten :P

Zet er de fohn wel op hihi

En ga maar es n tepelverwarmer uitvinden... Gat in de markt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:152: :152: :152:

Tijgerbalsem op je tepels???? HOE stijf wil je ze hebben??? :45: :45:

Ik zou er lekker af blijven, lekker wat zoogcompressen kopen bij de Hema en hup! naar je werk ;)

.................................... tijgerbalsem............ Auw... ik moet er niet aan denken :107:

hihi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar! Vooral stijve tepels die op komen zetten als ze zin hebben zijn super irritant aangezien tepels zo door een sport bh heen drukken. Het mannelijke deel van de samenleving valt dit op 1 of andere manier altijd op: "heb je het koud?", "Nee man! Me tepels hebben tegenwoordig een eigen willetje"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar! Vooral stijve tepels die op komen zetten als ze zin hebben zijn super irritant aangezien tepels zo door een sport bh heen drukken. Het mannelijke deel van de samenleving valt dit op 1 of andere manier altijd op: "heb je het koud?", "Nee man! Me tepels hebben tegenwoordig een eigen willetje"

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zeg geen tijgerbalsem,haha,hoe verzin je het! :4:

Velen hebben dat probleem na een bv,tis denk ik gewoon afwachten tot t vanzelf minder word,je kan er weinig aan doen.

Beter wat olie pakken en daarmee wat opwarmen :143:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee zeg geen tijgerbalsem,haha,hoe verzin je het!

Rijke fantasie, maar ik geef al toe dat het een slecht idee was... :106:

:45: :45: Jah!! Demi!! Goed dat je daar nog aan denkt!!! :45:

Ik was die al helemaal vergeten!! Maar Sexymama had tepelhoedjes!! (waar is die foto naartoe?)

Nu ben ik wel serieus HEEEEEL nieuwsgierig!!!!! Maar serieus om daarop te komen heb je toch ook wel wat fantasie nodig he! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.