Ga naar inhoud

Valerieee: 10 mei 2013: Dr Nio: SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey sexymama, ja het gaat echt super! Ik ben helemaal happy!

Iedereen valt het nu wel op hoor in die strakke zomer shirtjes hahah maar iedereen denk gelukkig dat ze zelf weer gegroeid zijn haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Donderdag weer langs Nio geweest..

Ik had de laatste tijd het gevoel dat mijn rechter silicoon kantelde

De ene x voelde het goed aan de andere x weer met harde plekken aan de zijkant en ook de vorm veranderde..

Ik had hem een email gestuurd erover met een foto erbij ban hoe het eruit zag als ik voorover hing als het weer zo ver was dat hij gekanteld was.. Je zag duidelijk verschil ..

Dus mocht ik gelijk langs komen.. En ja hoor hij was gekanteld, ook toen ik bij hem was.. Hi heeft ook bij links gekeken en ook die zat niet goed..

Ik moest voorover buigen en zo heeft hij hen gelijk weer goed gedraaid.

Ik moet weer 6 weken een sport bh aan helaaaass:(:(

En ook mag ik niet rennen touwtje springen en dat soort bewegingen.

Nou vraag ik me af.. Is het dan niet zo dat hij de pocket te groot heeft gemaakt????

Ik sport veel maar alleen fitness.. Geen raare bewegingen dat ze op en neer gaan

Ik heb zeker 6 maanden met sport bh geslapen dus ze hadden echt de tijd om goed vast te hechten..

Kan iemand mij hier zijn mening over geven?

Nu maar afwachten dat het goed komt..

Liefs Valerie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, heftig verhaal! Ik vind het moeilijk om hier mijn mening over te geven, een cilicoon is niets natuurlijks, en er moet weefsel omheen komen te zitten die het op de plaats houd denk ik.. Ik denk ook dat bij de ene vrouw dit sneller gebeurd dan bij de andere!

Maar na een half jaar zou dit toch al moeten zijn gebeurd? Ik vind het erg moeilijk, vervelend voor jou ook!

Maar ik denk dat je pc wel weet waar hij mee bezig is, toch? Ik hoop dat t goed komt te zitten meis! Vraag je pc anders eens wat er gebeurd als het blijft gebeuren etc.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het lijkt mij ook dat dit na zoveel maanden wel goed moet zitten!

Ik zit echt te balen.. Mij heb het er met meerdere mensen over gehad en en aantal zijn der haast zeker van dat de pocket te groot is gemaakt

Ben echt bang dat ik nog een operatie moet ondergaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.