Ga naar inhoud

Valerieee: 10 mei 2013: Dr Nio: SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo Dames

Ik ben gister geopereerd door dokter Nio in lucas andreas ziekenhuis

Ik ben van een lege C cup ( doordat ik eerst 10 kg meer woog en 75F als cup had,) heb ik een vulling gedaan van 500cc

ik zat nog te twijfelen voor 400cc maar iedereen zei dat ik spijt zou krijgen dus toch maar 500cc gedaan. Ik had voor de vorm gekozen tussen drubbel en rond in.

nu kwam ik gister dus thuis en even snel gekeken naar het resultaat.. Ik schrok me dood.

Ze staan als kanonnen naar voren en het zijn de borsten die ik NIET wil. helemaal rond lijkt net of er 2 ballen op zijn geplakt, steken heel erg uit aan de zijkant.

Me vriend werd duizelig en ik kreeg tranen in me ogen.. wat nu!?

Toen hebben wij Dr Nio opgebelt en die zei dat het volkomen normaal is dat ze als kanonnen naar voren staan dat dat echt wel gaat zakken en er uiteindelijk

2 potloden onder kan vast houden.. ik moet geduld hebben dus ik werd gerust gesteld

maar toch ben ik nog heel erg bang dat het niet goed kom!

hier is nog iemand die ook zo dacht en dat het toch goed is gekomen?

zou graag nog meer gerust gesteld willen worden want kan der niet van slapen bijna.

De pijn valt gelukkig reuze mee.als ik lig dan voel ik het wel goed maar geen pijn. bij t opstaan wel pijn en lopen maar het is dragelijk , had het erger verwacht.

wel een super aardige dokter !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, je moet het echt even de tijd geven. Je hebt nu ook nog last van vovht en zwelling waardoor het helemaal strak komt te staan.

Het wordt echt wel beter!

De eerste dag of 3 maanden later heb je heel andere borsten ze veranderen nog zo erg.

Helemaal de eerste weken..

Je moet gewoon een klein beetje geduld hebben....

Sterkte! Ik ben benieuwd hoe het over een paar dagen met je gaat!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

500cc is ook wel een grote prothese natuurlijk, je wil groot... dan krijg je groot ;)

Maar hoe het er nu nú uitziet, zo ziet het er over 6 weken niet meer uit.

Het staat nu inderdaad strak van het vocht, en de vorm is niet mooi, het lijken idd 2 grote ballen. Dit gaat écht veranderen! :35:

Dat er uiteindelijk 2 potloden onder kunnen, dan denk ik niet :45: Althans.... wilde je nog een hangende vorm hebben dan na je operatie? :17:

Ik denk, dat je je geen zorgen hoeft te maken uiteindelijk, en dat je het over 6 weken echt heel mooi vind!

Ik heb in ál die tijd hier, maar 2x meegemaakt dat iemand echt niet blij was en ze te groot bleef vinden en hiermee terug is gegaan.

De anderen honderden zijn uiteindelijk echt zo blij ermee.

Ik weet dat het nu haast niet voor te stellen is, maar je gaat er anders tegenaan kijken, ze gaan in positieve zin veranderen en dan denk ik echt dat je meer gerust zal zijn over een paar weekjes!

Goed herstel, niet teveel tobben nu want dat heeft op dit moment geen enkele zin. :71::71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valerie,

Wat grappig ik ben gisteren ook door dr.nio is het SLAZ geopereerd. Ik heb je niet gezien! Ik kom van een lege B en ik heb voor 350 Cc gekozen en dezelfde vorm als jij. Bij mij staat het nu ook heeeel erg strak en voelt het alsof ik 2 ballen op m'n lichaam heb. Ik vond dit gisteren veel minder. Ik had al gelezen hier dat dit vaak zo is dus geef het even de tijd, het wordt vanzelf zachter en natuurlijker. En vriendin van me is nu een maand PO met 400 Cc en bij haar is het al helemaal zacht en mooi.

Voor de rest wel tevreden over nio en het SLAZ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valerie,

Wat grappig ik ben gisteren ook door dr.nio is het SLAZ geopereerd. Ik heb je niet gezien! Ik kom van een lege B en ik heb voor 350 Cc gekozen en dezelfde vorm als jij. Bij mij staat het nu ook heeeel erg strak en voelt het alsof ik 2 ballen op m'n lichaam heb. Ik vond dit gisteren veel minder. Ik had al gelezen hier dat dit vaak zo is dus geef het even de tijd, het wordt vanzelf zachter en natuurlijker. En vriendin van me is nu een maand PO met 400 Cc en bij haar is het al helemaal zacht en mooi.

Voor de rest wel tevreden over nio en het SLAZ? Xx

Hoi Cupje,

Jaa ik ben echt tevreden over Nio en SLAZ.

Ik was zo zenuwwachtig in de auto onderweg maar eenmaal aangekomen en Nio even gesproken te hebben was ik helemaal gekalmeerd

bij jou ook alles goed gegaan? hoelaat werd jij geopereerd?

Nou ik ben weer een beetje gerust gesteld door jullie. Ik was zo geschrokken ik dacht ik wil dit helemaal niett!!

maar ik zal geduld hebben. Als ik me sport BH aan heb vind ik het wel mooi zitten dus gelukkig zie ik nog wel wat moois als ik nu in de Spiegel kijkt haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd om 9 uur geopereerd en jij? Ja we zullen echt even geduld moeten hebben helaas. Ik was en ben super tevreden alleen dat achter de borstspier en dat hij me dat niet verteld heeft zit me nu even niet lekker... Maandag maar even afwachten! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

500cc is ook wel een grote prothese natuurlijk, je wil groot... dan krijg je groot ;)

Maar hoe het er nu nú uitziet, zo ziet het er over 6 weken niet meer uit.

Het staat nu inderdaad strak van het vocht, en de vorm is niet mooi, het lijken idd 2 grote ballen. Dit gaat écht veranderen! :35:

Dat er uiteindelijk 2 potloden onder kunnen, dan denk ik niet :45: Althans.... wilde je nog een hangende vorm hebben dan na je operatie? :17:

Ik denk, dat je je geen zorgen hoeft te maken uiteindelijk, en dat je het over 6 weken echt heel mooi vind!

Ik heb in ál die tijd hier, maar 2x meegemaakt dat iemand echt niet blij was en ze te groot bleef vinden en hiermee terug is gegaan.

De anderen honderden zijn uiteindelijk echt zo blij ermee.

Ik weet dat het nu haast niet voor te stellen is, maar je gaat er anders tegenaan kijken, ze gaan in positieve zin veranderen en dan denk ik echt dat je meer gerust zal zijn over een paar weekjes!

Goed herstel, niet teveel tobben nu want dat heeft op dit moment geen enkele zin. :71::71:

dankjewel voor je info!

ja ik wou ze indd wel groot maar zoals ze nu zijn lijkt wel of der 700cc in is gegaan haha

Maar ik zal het moeten afwachten.. gedulddd....

Dr Nio zei ook al tegen mij dat hij nog nooit iemand heb gehad die ze uit eindelijk te groot vind dus ik zou spijt krijgen als ik 400cc zou nemen

en als ik ze echt te groot zou vinden zou k terug Mogen komen voor 400 dus ik zie t uit eindelijk wel

x Valerie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd om 9 uur geopereerd en jij? Ja we zullen echt even geduld moeten hebben helaas. Ik was en ben super tevreden alleen dat achter de borstspier en dat hij me dat niet verteld heeft zit me nu even niet lekker... Maandag maar even afwachten! Xxx

Ja ik denk dat het gewoon een foutje is hoor..

lijkt me zo raar dat hij dat niet zou zeggen. Hij had het wel tegen je gezegt denk ik in de middag toen die nog langs kwam als hij het toch maar achter heb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lijkt mij dus ook.. Ik was net even naar het toilet toen jij zei dat je je paspoort voor je had en loop nog niet zo snel vandaag haha. Had jij sub muscular of sub glandular aangekruist staan? En heb je veel pijn nu?? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd om 9 uur geopereerd en jij? Ja we zullen echt even geduld moeten hebben helaas. Ik was en ben super tevreden alleen dat achter de borstspier en dat hij me dat niet verteld heeft zit me nu even niet lekker... Maandag maar even afwachten! Xxx

oh ik was dan na jou aan de beurt. ik werd iets na 10e geopereerd wat grappig dat je elkaar hier dan tegen kom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha echt hè, ik dacht dat ik de enigste was voor plastische chirurgie. Het was zo rustig op de afdeling. Ben je al een beetje gewend aan hoe het er nu uitziet en dat je even geduld moet hebben voor het eindresultaat? Is ook lastig hè:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat lijkt mij dus ook.. Ik was net even naar het toilet toen jij zei dat je je paspoort voor je had en loop nog niet zo snel vandaag haha. Had jij sub muscular of sub glandular aangekruist staan? En heb je veel pijn nu?? Groetje

Haha echt hè, ik dacht dat ik de enigste was voor plastische chirurgie. Het was zo rustig op de afdeling. Ben je al een beetje gewend aan hoe het er nu uitziet en dat je even geduld moet hebben voor het eindresultaat? Is ook lastig hè :D

Hhaha nee ik ben nog niet gewend.. eerlijk gezegt ben ik gister zo geschrokken dat ik vandaag niet eens meer ernaar wil kijken..

ik keek net nog even en het ziet der nog steeds zo uit... lijkt wel of ze elk moment kunnen ontploffen zo erg haha

is het bij jou ook zoo??

ze pijn valt me echt mee als ik loop wel veel last maar had het echt veel erger verwacht hoor

en bij jou?

Haha echt hè, ik dacht dat ik de enigste was voor plastische chirurgie. Het was zo rustig op de afdeling. Ben je al een beetje gewend aan hoe het er nu uitziet en dat je even geduld moet hebben voor het eindresultaat? Is ook lastig hè :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nu in de spiegel kijk schrik ik ook best wel hoor! Ik heb het ook het gevoel dat ze op knappen staan en erg bol. Ben wel blij met de maat. Als ik bedenk dat ik het straks minder gespannen is, of wat zakt en zachter wordt denk ik dat het heel mooi wordt! En biker Girl volgens mij is het net helemaal de bedoeling dat je het hele huishouden al weer doet, ook al heb je het gevoel dat het kan. Vooral voor de kapselvorming, dat merk je nu niet maar als je in de beginperiode teveel doet kan er later kapselvorming ontstaan en dat wil je natuurlijk niet. Die verhalen heb ik hier regelmatig gelezen en erg rot. Toch nog even een stapje terug dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! In december ben ik ook door Dr. Nio geopereerd en heb ook 500 cc gekregen. Welke omtrek maat bh droeg/draag je altijd? Het is natuurlijk een heel verschil met hoe het was, maar ook ik denk dat je straks heel erg tevreden gaat zijn. Doe rutsig aan, hoop dat de zwelling dan snel weg trekt. Je mag me toevoegen, dan kan je mijn foto's bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! In december ben ik ook door Dr. Nio geopereerd en heb ook 500 cc gekregen. Welke omtrek maat bh droeg/draag je altijd? Het is natuurlijk een heel verschil met hoe het was, maar ook ik denk dat je straks heel erg tevreden gaat zijn. Doe rutsig aan, hoop dat de zwelling dan snel weg trekt. Je mag me toevoegen, dan kan je mijn foto's bekijken.

Dankjeeewell!! na hoelang ging de zwelling bij jou ongeveer weg? ik ben pas net op dit forum even kijken hoe ik je kan toevoegen om je foto's te bekijken ben benieuwd.

Ik heb omtrek 75 en jij?

vandaag me 2e dag en de pijn is nu al bijna weg! en dat zonder pijn stiller dus ik vind t zo meevallen allemaal gelukkig,.

nu nog hopen dat me boobies mooi worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valerie fijn om te horen dat de pijn bijna weg is! Bij mij gaat het ook stukken beter dan gisteren maar voel het nog wel hoor haha. Vanmorgen stiekem m'n beha even losgemaakt en ze voor het eerst echt "los" bekeken. Ook meteen even een foto gemaakt. Als je me toevoegt als vriend kan je het zien. Nu nog erg strak en schrok weer best wel, maar heb echt vertrouwen dat het mooi wordt! Bij jou zeker ook :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd, je kan nu op mijn naam klikken en dan daar galerij kiezen, dan kan je mijn foto's zien.

Ik weet niet meer precies hoe lang het duurde voordat de zwelling weg was, maar dat is ook bij iedereen anders. Gewoon geduld hebben (ja, ik weet dat het moeilijk kan zijn!). Maar het went echt snel hoor! In het begin vond ik die van mij ook gigantisch, maar nu zijn ze erg mooi en passen goed bij me, ik had nog groter kunnen gaan, maar dat durfde ik op dat moment echt niet. Misschien dat ik ooit voor een wissel ga, maar wat ik net al zei: ze zijn erg mooi en ik ben er super blij mee. Geef het een paar weken, ik ben benieuwd hoe je er dan tegenaan kijkt. Het is gewoon een groot verschil met hoe het was. Ik moet nu echt af en toe mijn voor-foto terug kijken om te zien hoe het ook al weer was. Zal die nog even in het album zetten, heb die al verwijderd dacht ik.

Ik heb meestal ook omtrek 75, soms 80, afhankelijk van het merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valerie fijn om te horen dat de pijn bijna weg is! Bij mij gaat het ook stukken beter dan gisteren maar voel het nog wel hoor haha. Vanmorgen stiekem m'n beha even losgemaakt en ze voor het eerst echt "los" bekeken. Ook meteen even een foto gemaakt. Als je me toevoegt als vriend kan je het zien. Nu nog erg strak en schrok weer best wel, maar heb echt vertrouwen dat het mooi wordt! Bij jou zeker ook :D xx

ik heb je toegevoegt!! ik heb gelukkig nu ook wel vertrouwen erin dat het mooi word. ik heb vanochtend ook even een foto gemaakt en wil dat straks ook erop zetten dan moet je ook maar even kijken.. gelukkig gaat het bij jou ook al stukken beter! ik heb echt zo weinig last dat ik moet opassen dat ik niet al teveel gaat doen.. ik begon net me vriend al te helpen me boodschapppen uitpakken. ik ben weer snel terug naar bed gegaan vind het maar niks dat stil liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd, je kan nu op mijn naam klikken en dan daar galerij kiezen, dan kan je mijn foto's zien.

Ik weet niet meer precies hoe lang het duurde voordat de zwelling weg was, maar dat is ook bij iedereen anders. Gewoon geduld hebben (ja, ik weet dat het moeilijk kan zijn!). Maar het went echt snel hoor! In het begin vond ik die van mij ook gigantisch, maar nu zijn ze erg mooi en passen goed bij me, ik had nog groter kunnen gaan, maar dat durfde ik op dat moment echt niet. Misschien dat ik ooit voor een wissel ga, maar wat ik net al zei: ze zijn erg mooi en ik ben er super blij mee. Geef het een paar weken, ik ben benieuwd hoe je er dan tegenaan kijkt. Het is gewoon een groot verschil met hoe het was. Ik moet nu echt af en toe mijn voor-foto terug kijken om te zien hoe het ook al weer was. Zal die nog even in het album zetten, heb die al verwijderd dacht ik.

Ik heb meestal ook omtrek 75, soms 80, afhankelijk van het merk.

wauww! die zijn heel mooi geworden! nou als die van mij net zo worden als de jouwe dan hoef ik echt niet meer terug ahaha. welke vorm heb jij genomen ? de druppel? of die tussen rond en druppel zit? ik moet echt nog geduld hebben met mij kanonnetjes. Donderdag weer even langs Nio en die zal me ook wel weer gerust stellen.

zou jij echt nog groter willen? hoeveel cc zou je dan nog erbij nemen?

haha iedereen wilt ze uiteindelijk groter ik kan dat bij mij nu echt even niet voorstellen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik heb de ronde die de druppelvorm aannemen, de eurosiliconde 85% gevuld. Ga na dit bericht direct mijn voor-foto plaatsen (kleine vroeg mijn aandacht en was het alweer vergeten, sorry!!!!). Ik denk dat ik tot de 700 of 750 zou gaan. Maar ik ben 1.86 lang, ben wel slank. Maar een wissel zou ik alleen doen als er reden voor is. Als er iets mis blijkt te zijn met de prothese of dat ik kapselvorming zou krijgen waardoor ze harder worden. Maar zolang dat niet zo is ga ik echt niet wisselen! En mocht dat zo zijn dan ga ik zeker weer bij hem terug, de littekens zien er ook super uit, daar is hij heel goed in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! Ik heb de ronde die de druppelvorm aannemen, de eurosiliconde 85% gevuld. Ga na dit bericht direct mijn voor-foto plaatsen (kleine vroeg mijn aandacht en was het alweer vergeten, sorry!!!!). Ik denk dat ik tot de 700 of 750 zou gaan. Maar ik ben 1.86 lang, ben wel slank. Maar een wissel zou ik alleen doen als er reden voor is. Als er iets mis blijkt te zijn met de prothese of dat ik kapselvorming zou krijgen waardoor ze harder worden. Maar zolang dat niet zo is ga ik echt niet wisselen! En mocht dat zo zijn dan ga ik zeker weer bij hem terug, de littekens zien er ook super uit, daar is hij heel goed in...

ja die heb ik ook genomen..jaa als je die lengte heb dan kan je wel wat meer hebben. ik ben maar 1.64 dus verder dan dit kan ik ook echt niet gaan denk ik .. maar wil ik op dit moment ook niet haha.. ik heb net een foto geplaatst van de mijne die ik vanochtend heb laten maken.. ik ben benieuwd wat je ervan vind..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.