Ga naar inhoud

Rania89 : 3 juni 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Dankjewel Mupke!

we zijn ruim van te voren vertrokken voor de zekerheid. Het is best een eind reizen vanuit Amsterdam.

Voorbereidingen die ik heb getroffen:

-flesje water

-medicijnen

-slippers om makkelijk aan te doen na de operatie

-twee grote kussens en een dekentje

- heel veel zin!

Mijn verslag volgt snel ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt...Ik mag 10 juni bij van Onselen.


Ik ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt...Ik mag 10 juni bij van Onselen.


Ik ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt...Ik mag 10 juni bij van Onselen.

Groetjes Cupcakeje

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou meid, denk dat je op de terugweg bent. hou je vast in de bochten en over de hobbels. en geniet van je nieuwe hobbels. slik je celebrex op tijd en neem je rust.. hoe was het in bocholt? de grote vriendelijke reus nog gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames, leuk dat jullie allemaal al betichtjes hebben gestuurd om te kijke hoe het ging. Ik lig op de bank met veel pijn. Ik heb het echt onderschat. Ik kan bijna helemaal niks doen. Het personeel daar is erg vriendelijk en connie is super! 'De grote reus" was vandaag niet aanwezig. Er was een vrouw in zijn plaats. Ik mag trouwens pas morgen met de celebrex beginnen. Absoluut niet vandaag zeiden ze . Morgen krijgen jullie een echt verslagje. Ik ben veel te moe en zwak om veel te typen. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd odie!! Conny, haar naam vergeet ik steeds. verder vond ik het personeel niet zo heeeeel vriendelijk hoor.. betaal je verdorie 3400 euro wordt je zo uit de narcose je rolstoel uitgekikt en gelijk oefeningen doen hahaha... ik dacht dat ik doodging de eerste uren.. poeh.. algoed, ik wacht met smart op jouw accz verslag en foto's! voor nu, rust maar lekker uit.. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel me eindelijk iets beter, iig op een kortverslagje te delen. Maandagochtend was ik half 11 in de kliniek. Een uur te vroeg. Heb tot 12 uur in de wachtkamer gezeten en toen pas opgehaald door connie. We zaten in een soort voorkamertje. Moest me daar uitkleden tot op mn ondergoed na. Daarna kwam er een vriendelijke jongedame die het infuus in deed. Het ging eerst een keer mis en daarna pas goed. Deed best pijn! Vervolgens kwam van onselen mn borsten aftekenen. Niet lang daarna werd ik geroepen naar de ok. Het leek alsof ik op een tandartsen afspraak was en ik moest zitten op de grote stoel met een grote lamp boven mn hoofd. Daar werd ik om half1 heeflijk onder narcose gebracht. 14uur lag ik al op de uitslaapkamer met nog weinig pijn... Thuis aangekomen in amterdam begon de hel! Ik heb zo ontzettend veel pijn. Voel me net invalide en ik kan er niet blij mee zijn. Heb stiekem zelfs spijt! Ik ben zo afhankelijk! Vooral als ik lees dat het nog weken kan duren raak ik in de stress. Ik zie het niet zitten om dag en nacht op de bank thuis te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Justme ik hoop dat je gelijk hebt. Wat kon jij na 1 week allemaal?

Moest trouwens lachen op je reactie over die oefeningen. Ik was ook nog duizelig van de narcose en ik moest de oefening al doen (wat niet goed lukte).

Foto's volgen later als ik me beter voel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid als het goed is gaat het morgen of zaterdag de betere kant op. Is inderdaad vervelend als je niks kunt. Bij mij stond ik zaterdags op en toen dacht ik hey het is net als het weer dat slaat ook van vandaag op morgen zo om. Bij was dat zo met het gevoel dat ik niks kon en van de pijn. Straks ben je super trots op je nieuwe vriendinnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.