Ga naar inhoud

Rania89 : 3 juni 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Het is bijna zo ver!
Ik heb een afspraak staan op 3 juni. Ik heb momentee een cup 75AA. Ik ben rond de 1.60 en weeg 53 kg. Ik krijg 335cc anatomisch implantaten dual plane.
Tijdens mijn consult heb ik pasprotheses gepast en deze waren genummerd. Ik heb maat 4 en 5 gepast. 4 vond ik te klein en 5 was voor mij net iets te groot.
Dr v Onselen kwam halverwege het consult binnen en heb toen ook even met hem gesproken. Het was een fijn gesprek. We hebben toen samen besproken dat een tussenmaat
goed bij mij zou staan. Waarschijnlijk zeggen deze nummers van de pasprotheses helemaal niets he...

Wie kan mij wel vertellen op wat voor cup ik uit zal komen met een 335cc ?

Trouwens, ik kan niet wachten tot het 3 juni is!! Spannend allemaal :43::43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi riana,

Ik ben op 29 geholpen door de heer van onselen.

Tijdens het consult heb ik ook nr 4 en nr 5 gepast. Vier stond mooi, maar 5 was net iets mooier wel erg groot vond ik. Op advies van van onselen heb ik nu 360 cc gekregen, tussen de nr 4 en 5 in dus.

Ik heb nog geen idee waar ik nu straks op uitkom met cupmaat. Volgens bb kan het wel een d worden. Met een c ben ik al heel gelukkig en een d is ook helemaal goed.

Ik ben zelf ca 1.73 lang en weeg 52 kg, dus wat de cc betreft en hoe het uitpakt kunnen we niet met elkaar vergelijken denk ik.

Heel veel succes straks in ieder geval en met het aftellen tot 3 juni.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi riana

spannend he?? ik krijg nu maandag mijn bv bij dr van onselen. ik krijg 540cc vindt het ook super spannend. ik had eerst ook minder met passen maar dr van onselen vondt dit voor mij de mooiste maat. dus is laat me maar verrassen hahaha ga er vanuit dat hij er de beste kijk op heeft. ik ben 174mt en weeg 58 kg. heb nu een lege 80c cup ben ook benieuwd wat het straks gaat worden...nog twee nachtjes en dan weet ik meer.

Xx mupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haaaai ik zie nu pas het berichtje.. Ik zit heeeeel erg te twijfelen tussen 380cc en 430 cc. Lastige keus!

Spannend heb je er zin in??

Sta je helemaal achter je keus? Ik kijk ook veel ste veel foto's en bij die van de cc groot en bij de ander klein. Best appart! Dan zie ik je de 3de misschien wel?

En Mupke veel suc6 morgen!! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, Ik weet nog niet heel goed hoe dit forum werkt dus vandaar mijn late reacties! Altijd leuk om reacties te krijgen !

@Odie40 Ik heb jouw foto's bekeken en wat zijn jouw boobies mooi geworden zeg. Onselen doet zijn werk goed! Ik hoop dat het er bij mij net zo uit gaat zien. Misschien iets kleiner aangezien ik ook wat cm korter ben dan jij. Ik moet wel zeggen dat de beginsituatie van jouw boobs heel er lijkt op wat ik nu heb. Je mag er trots op zijn ;)

@Mupke Wat leuk! Als het goed is lig je nu thuis met twee nieuwe vriendinnen haha. Valt de pijn mee en ben je tevreden?

@Lysanne Ik heb er zeker heel veel zin in. Ik sta ook voor 100procent achter mijn keuze en kan niet geloven dat dit nu echt gaat gebeuren 3 juni. Ik zit al jaren erg in over mijn kleine erwtjes en een bv was voor mij gewoon een fantasie. Het bleef bij "had ik maar grote borsten" en "kon ik maar een borstvergroting nemen". Het was voor mij iets wat alleen beroemdheden in Amerika deden. Nadat ik me er beter in verdiept heb en vooral nadat ik dit forum heb gelezen besefte ik dat ik echt niet een van de weinigen ben. Wat betreft de CC's, die vallen bij iederen anders uit. Pff lastige keus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg 375cc mentor protese rond

maar ik twijfel zooooooooooo nu miss vind ik ut straks te klein?

ik zal wel tegen de pc zeggen dat het maar tussen de 375cc en 400cc moet worden hoor

wil gewoon 2 mooie ballen hebben hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo van Onselen krijgt het druk de derde :D Ik mag drie dagen later in de Wellnesskliniek, was het maar al zo ver!\

Als je nu al bang bent dat je ze te klein gaat vinden dan zou ik zeker voor de 400CC gaan. Ik lees eigenlijk nooit dat iemand ze na afloop te groot vond. Eerder te klein. En zoveel verschil zal er ook niet zitten tussen de 375 cc en 400 cc lijkt me.

Haha ik dacht dat ook altijd.......dat doen beroemdheden in Amerika alleen. Ik woon in een dorpje en mijn huisarts zei laatst dat ik zou schrikken hoeveel mensen hier een borstvergroting hadden laten doen. Ik vroeg nog om een paar namen maar die kreeg ik niet haha........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf heel smal van boven dus ik ben juist eerder bang dat het te groot wordt met 335cc. Ik ben bang dat ik zometeen mijn blousjes niet meer pas. Ik ben best smal gebouwd ook dus dat blousjes ineens niet meer om mijn borsten passen en als ik een maat groter neem dat ze dan hangen bij mn schouders. Het zegt me gewoon helemaal niks die cc's.Wou dat er iemand was die mij een voorbeeld zou kunnen laten zien. Ik heb nu echt bijna niks dus elk klein beetje zal een groot verschil
@Sassie1981 Welke cupmaat heb je nu?Jij bent er al over uit dat je kanonnen wil dus dan zou ik sowieso eerder groter nemen dan dat je eruit komt met te kleine.. zou zonde zijn

@ Lotjelot Moest lachen om het feit dat je de dokter vroeg om namen hahaha lekker nieuwsgierig.

Hoe lang hebben jullie uitgerekt voor jullie herstel (voordat jullie denken weer aan het werk te kunnen)?
Wat ik me ook afvraag is of je de band die je implantaten naar beneden drukt of je die door je kleding heen kunt zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee weken vrij genomen. Ik werk als gastouder maar na die twee weken gaan gelukkig de kinderen die ik moet optillen op vakantie. Dat kwam dus heel goed uit. De rest van de kinderen hoef ik gelukkig niet te tillen.

Geen idee of je die band ziet, hoop het niet haha. Maar daarover doe je toch een hempje en een vestje. Ohja zal je zien dat als wij geopereerd worden er ineens een hittegolf is:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt heel goed uit zelfs. Dan kun je lekker rustig aan doen. Ik heb zelf ook twee weken vrij waarin ik thuis zit. Ik moet waarschijnlijk na de eerste week wel

wat opdrachten maken, maar ik ga er vanuit dat een verslag typen op de laptop niet een al te grote moeite is.
Wat betreft die hittegolf... ik hoop het niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zestien jaar geleden mijn eerste bv gehad. In augustus en het was serieus 33 graden! De tweede dag lag ik thuis in bed en mijn buurmeisje kwam onverwachts langs en ik zei dat ik griep had. Deken tot onder mijn kin, ohhh wat had ik het warm. Ik weet bijna niets meer van mijn eerste bv, maar dat het warm was Pfff:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu cup maat 75A

ik ben 1,68 en weeg 57 kg

dr zijn mensen die niet geloven dat ik 5 kinderen heb gekregen haha!

maar aan mn tietten te zien is dat wel duidelijk heb nooit iets gehad en in de zwangerschappen zijn ze ook niet gegroeid

de laatste 2 heb ik borstvoeding gegeven maar ook toen waren ze niet super bol....nee tis me niet gegunt dus dan koop ik ze maar haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rania

Ik ben ook door van onselen geopereerd, en heb 335 cc gekregen. Ik ben alleen wel langer dan jij 1.74 en 58 kilo.

CC zegt echter weinig, want het valt bij iedereen anders uit.

Gr Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden, ik ben 10 dec. bij van onselen geholpen. ik heb 430 cc gekregen, maar lieve dames, het ligt aan je profiel, projectie en de vorm en de breedte. vooraf kan je niet zeggen wat voor cup je krijgt. ik heb high profile en iemand met medium profile, en t zelfde aantal cc kan op een heel andere cup uitkomen. als je t echt wil weten, bb kan veel voorspellen, moet je even een berichtje met je huidige cupmaat sturen, het profiel van de prothese en alle andere gegevens. bij mij zat ze ook goed. ik heb een f in de bh maat, maar vergis je niet, voor het oog een D cup. succes allemaal en de groeten in bocholt. xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben jullie gelijk in. Het zegt niet zoveel. De consulente zei nog tegen me op bet consult, ga je nou niet bezighouden met al die cc's want je wordt er knettergek van. Mijn nieuwsgierigheid laat mij niet met rust. Heb gister twee pantykousjes gevuld met 335cl rijst en ze in mn bh gepast. Zag er goed uit moet ik zeggen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die pantykousjes passessie kende ik nog niet :).

Achja en de cc's toont bij een ieder anders inderdaad.

Gewoon je gevoel volgen en het advies van de pc. Ik neem aan dat je ook een advies hebt gekregen wat er maximaal in gaat passen?

Succes met het aftellen! Komt allemaal goed

Groetjes,

odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Morgen is het alweer zo ver! Ik besef het nog niet helemaal denk ik. Ben er de hele dag relax onder geweest, maar begin nu wel kriebels te voelen.
Ik mag morgenochtend om 11.30 aanwezig zijn!!!

Spannend.. echt heel spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.