Ga naar inhoud

Afonaseva : april 2014 : Dr. Franken : ATS Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ben nieuw op dit forum, dus ik ik zal me toch maar eens voorstellen :).

Ik ben 20 jaar, en eigenlijk wil ik al sinds mijn 15e ontzettend graag een borstvergroting. Ik weeg 63 kg, ben 1,70 en ben verder tevreden met mijn figuur. Omdat ik flinke heupen en billen heb, vind ik mijn A-cupje erg lelijk bij mijn figuur staan. De laatste tijd is mijn wens steeds meer naar de oppervlakte gekomen, en wil ik toch graag de stap gaan zetten.

Mijn moeder is eigenlijk altijd wel van mijn ''probleem'' op de hoogte geweest, maar onlangs heb ik haar verteld dat ik echt binnenkort op consult wil gaan. Dit was voor haar een enorme schok, en ze staat hier dan ook absoluut niet achter. Vreselijk vindt ze het zelfs, en is vooral bang voor de risico's. Dit maakt het allemaal niet echt makkelijker..

Een vriendin van me heeft ongeveer een jaar geleden een BV gehad bij Bergman clinics, en ik moet zeggen dat het zo mooi is geworden! Ze vertelde me over haar operatie en me veel uitgelegd

Het is zo fijn berichten van anderen te lezen, en te zien dat er meer zijn. Hopelijk kan ik binnenkort ook een datum plaatsen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi afonaseva (haha dat is een mond vol)

allereerst namens mij welkom hier ik ben er ook nog niet zo lang maar ben

er blij mee dat ik me ook aangemeld heb, veel vragen zijn hier duidelijk beantwoord.

mijn moeder vond het ook maar niks en was ook bang voor de risico's en ze wist

me altijd wel te overtuigen om te wachten, maar nu ben ik 35 en heb ik 3 weken

geleden toch de bv laten doen dus als het iets is wat je echt wilt blijft die wens toch

bestaan en komt er toch een dag dat je de stap gaat zetten, dus ik zeg meid als

dit iets is wat je echt wilt dan doe het voor jezelf het is jouw lichaam en jij moet er

iedere dag naar kijken en mee leven, je moeder kan jouw eigenbeeld niet veranderen

of ze nu er tegen is of niet.

succes met het maken van je keuze X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Er is hier veel te vinden, en door het lezen van operatieverslagen, zul je zien welke pc's als goed ervaren worden en welke niet... De beslissing om het te doen, dus om een bv te laten doen, ligt geheel bij jezelf. Natuurlijk zijn moeders bezorgd, maar je bent zelf toch ook niet roekeloos door een bv te nemen? ;)

Als je je goed voorbereidt en evt je moeder meeneemt naar consult (?) dan hoort ze vanzelf hoe alles in elkaar zit :)

heel veel lees- en forumplezier!!

En bij vragen: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb er 10j over nagedacht en toen ik de beslissing genomen had heb ik het ook ineens tegen mijn moeder en zussen enz verteld.

Mijn moeder is er nu wel ok mee, maar schrok toch even, ook al weet ze dat ik al zolang ontevreden ben.

Mijn papa vind het maar raar ( is dat nu wel nodig, maar hij zegt dat ik dat zelf maar moet kiezen ) en dan de zussen vinden het een onnozel idee... Ach wat denk ik dan. Ik ga gelukkig zijn en dat is wat telt!

Succes ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik ook hoor. Het is jou eigen keuze. Jij moet ermee leven. Ik heb het mijn moeder pas verteld toen ik al geopereerd was Ha Ha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Dag dames,

Ik volg al enige tijd de berichten op dit forum over borstvergroting, waar ik erg enthousiast over ben geraakt :). Ik ben er vrijwel zeker van. Ik ben nog niet op consult geweest, maar dit staat wel op de planning binnen korte termijn. Ik dacht aan de ATS kliniek, mijn huisarts was namelijk erg positief over dhr. Franken.

Nu zit ik nog met het volgende:

Ik ben bezig om nog wat kilo's kwijt te raken, kan ik dan beter wachten tot ik deze kwijt ben en daarna pas op consult ga? Het gaat hier maar om 'n kilo of vijf. Mijn borsten (nog geen volle cup A), zullen denk ik nog wat 'krimpen'.

Daarnaast zit ik een beetje met tijdsgebrek i.v.m. de herstelperiode. Ik vroeg me af wat ik wel/niet kan doen na de operatie.

Is een week thuis voldoende? Kan ik daarna naar school? Het probleem met mijn studie (ik studeer rechten) is dat ik mijn boeken moet tillen, welke erg zwaar zijn. Hier is misschien nog iets op te verzinnen, maar ik moet ik ieder geval naar school kunnen. Daarnaast werk ik achter de kassa bij de AH. Kan ik zulk werk verrichten, een week of 3-4 na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je 3-4 weken na je operatie wel weer achter de kassa kunt werken, mits je niet te zwaar tilt en ik zou ook niet gelijk 8 uur achter elkaar werken als ik jou was, maar bijvoorbeeld een paar uurtjes om te beginnen. Mits je geen complicaties hebt natuurlijk, anders kan alles langer duren! Ik begon na 4 weken weer halve dagen te werken in het ziekenhuis, aan het bed, nog geen patiënten tillen, maar de lichtere werkzaamheden.

Dat afvallen is lastig. Althans voor mij ;) ik tob al jaren met eten, afvallen, eten, afvallen.... Het beste is natuurlijk dat je op je ideale gewicht bent voordat je op consult gaat, maar 5 kilo is ook níet zo schokkend veel dat het superveel verschil zal uitmaken, althans dat is mijn mening :)

De arts die je noemt heb ik geen ervaring mee, je kan rechtsbovenin zoeken in de zoekbalk. Als je zijn naam intikt dan kom je wellicht verhalen tegen van dames die door hem geholpen zijn.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ze zeggen dat je inderdaad het beste kan afvallen voor je je borstvergroting doet. Nu zou die 5 kilo nog wel kunnen, maar denk niet dat je heel veel meer moet doen dan.

Hou rekening met het herstellen dat je daar echt even de tijd voor moet nemen. Het ligt ook een beetje aan hoe jou protheses geplaatst zullen worden. Met dual plane bijvoorbeeld mag je niet zwaarder tillen dan 2 kilo. Het zal dus lastig zijn met je boeken misschien. Daarnaast mag je na je borstvergroting de eerste 6 weken de armen niet boven schouder hoogte komen. Als je weer gaat werken zou ik dit opbouwen. Een week thuis blijven is wel erg kort hoor. Iedereen hersteld natuurlijk anders, maar ik zou toch zeker 2 weken nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hello ladies!

Ik volg dit forum al geruime tijd, heb me al eens eerder voorgesteld maar is alweer zo lang geleden! Nu het er 'echt' aan zit te komen dacht ik, doe het gewoon opnieuw :) .

Ben bijna 21 jaar oud, studeer rechten en ik ben vorige week maandag op mijn allereerste consult geweest in de ATS-Kliniek te Vlijmen. Een ontzettend fijne, kundige kliniek als je 't mij vraagt. Ik had er een ontzettend goed gevoel over en heb daarom ook de knoop doorgehakt om een borstvergroting te ondergaan. Ik heb zelf een kleine cup A, ben 1,70 lang en weeg zo'n 60 kg. Er werd me voorgesteld om Eurosilicone protheses van zo'n 300 - 325 cc dual plane te plaatsen.

Waar zou ik op uitkomen? Mijn wens is een grote C/Kleine D, oftewel: een mooie volle boezem ^_^. Ik ben een beetje bang dat ik met deze cc's hier niet op uitkom. A.s. maandag heb ik een consult bij de heer Luijendijk bij Bergman clinics.

Ik zou heel graag foto's willen zien van deze chirurgen, maar ook van meiden die van cup A naar cup C/D zijn gegaan.

Liefs!

PS: Wat is de gemiddelde wachttijd voor een operatie? Hoop eind april geopereerd te worden i.v.m. werk/school

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals welkom dan ;)

Heel goed dat je meerdere consulten gaat doen.

Ik durf nooit te zeggen welke cup iemand na de operatie zal krijgen.

Misschien is het makkelijk om foto's mee te nemen bij je consulten. Zo is het voor de pc duidelijk wat je graag zou willen en mooi vind.

Wat de wachttijd is daar kunnen we niks over zeggen, maar dat kun je bij de kliniek wel vragen.

Deze periode is het wel zo dat het vaak wat drukker zal zijn ivm de aankomende zomer en dan zal de wachttijd natuurlijk groter worden.

Succes met je consult maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies!

Ik volg dit forum al geruime tijd, heb me al eens eerder voorgesteld maar is alweer zo lang geleden! Nu het er 'echt' aan zit te komen dacht ik, doe het gewoon opnieuw :) .

Ben bijna 21 jaar oud, studeer rechten en ik ben vorige week maandag op mijn allereerste consult geweest in de ATS-Kliniek te Vlijmen. Een ontzettend fijne, kundige kliniek als je 't mij vraagt. Ik had er een ontzettend goed gevoel over en heb daarom ook de knoop doorgehakt om een borstvergroting te ondergaan. Ik heb zelf een kleine cup A, ben 1,70 lang en weeg zo'n 60 kg. Er werd me voorgesteld om Eurosilicone protheses van zo'n 300 - 325 cc dual plane te plaatsen.

Waar zou ik op uitkomen? Mijn wens is een grote C/Kleine D, oftewel: een mooie volle boezem ^_^. Ik ben een beetje bang dat ik met deze cc's hier niet op uitkom. A.s. maandag heb ik een consult bij de heer Luijendijk bij Bergman clinics.

Ik zou heel graag foto's willen zien van deze chirurgen, maar ook van meiden die van cup A naar cup C/D zijn gegaan.

Liefs!

PS: Wat is de gemiddelde wachttijd voor een operatie? Hoop eind april geopereerd te worden i.v.m. werk/school

Hi!

Ik ben ook op consult geweest bij de ATS kliniek in Vlijmen!! Ik was hier zo tevreden over dat ik meteen de knoop heb doorgehakt en het door heb gezet. Ik ben eind Febr. op consult geweest en op 24 maart word ik al geopereerd. De wachttijd is dus niet lang!! Bij welke PC had je je consult?? Ik bij dr. Hermens. Ik ben 1m65 en weeg 57 Kilo... Heb nu 70A en wil ook heel graag een mooie volle C cup... hij raadt mij 350 CC aan. Ik heb hier nogal over getwijfeld maar zoals de meeste dames hier zeggen is het beter om iets te groot te hebben dan te klein.

Ben benieuwd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat snel!!! Ik ben bij dhr. Franken geweest, hele lieve man hoor :) Ik ben 1.68 en zit ook net onder de 60 kg. Heb zelf een kleine A-cup, en wil graag een grote C/kleine D. Nu klinkt 300 helemaal klein!

De cc's vallen toch ook gedeeltelijk weg bij een dual plane plaatsing? twijfel twijfel!

Wel knap dat je meteen de knoop hebt doorgehakt hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dag dames,

Ik hoop dat er hier anderen zijn die ervaring hebben met het volgende, en dat het niets ernstigs is; Mijn linkerborst doet af en toe pijn, dit zijn steken. De pijn is niet continu, maar als ik mijn linkerborst aanraak geeft dit wel een heel ander gevoel dan mijn rechter ( van mijn rechter heb ik totaal geen last ). Nu zag ik vandaag ineens ook een deuk in mijn linkerborst, niet extreem, maar er zit wel een deukje in. :139: Ik ben ontzettend bang dat dit kapselcontractie is, of iets anders.

Iemand ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja elke borst hersteld apart,die steken kunnen heel lang aanhouden ,ik heb ze 3 jaar gehad :(

Zijn zenuwen die aan t herstellen zijn.

dat deukje zou ik naar laten kijken,heb je er een foto van,kunen we zien hoe ernstig het is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi, ik ben nu 4 maanden geleden geopereerd en met die steken is het bij mij heel erg op en neer gegaan. Ik heb nu zeker een maand nergens last van gehad en nu heb ik sinds een paar dagen ineens weer kleine steekjes in mijn rechterborst. Het zijn echt vervelende steekjes die een beetje pijn doen. Dit heb ik wel al eerder gehad en toen ging het ook weer weg. Ik moet mijn eindcontrole nog hebben dus daar ga ik maandag meteen voor bellen. Maar je bent dus niet de enige met steken in de borst in ieder geval. Het is wel vervelend en het brengt je echt in onzekerheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.