Ga naar inhoud

Vocht uit tepel?


Excella

Aanbevolen berichten

Ik zit ergens mee... sinds afgelopen week komt er wat vocht uit mijn tepel.

Ik ben niet zwanger (sterker nog, ik sta al een half jaar droog :rolleyes: ) en zover ik weet ben ik gezond.

Moet ik me erg veel zorgen maken?

Zo lang ik er niet aan zit komt er niets uit, maar als ik in mijn tepel knijp komt er een druppel uit. Ik ben al op google wezen neuzen maar vind het maar eng, ik lees er ook iets over kanker.

Moet ik wachten tot het weggaat? Zou het iets ernstigs zijn? Of valt het mee? Ik wil niet om een poep en een scheet de dokter al bellen dus hoop dat iemand hier mij gerust kan stellen.

Volgens mij zijn mijn siliconen ook gewoon in orde. Maar ik weet ff niet wat ik moet doen.. O, even voor de info.. ik ben aan de pil en was afgelopen week ongesteld en het gaat om een klein (doorzichtig) druppeltje. Kan het daar mee te maken hebben?

Thnx!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik wachten tot het weggaat? Zou het iets ernstigs zijn? Of valt het mee? Ik wil niet om een poep en een scheet de dokter al bellen dus hoop dat iemand hier mij gerust kan stellen.

Ik denk dat de dokter de enige is die jou gerust kan stellen141.gif Maw, maandag bellen voor een afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

ik weet wat je doormaakt. ik heb het jaartje terug gehad.

en je leest idd de ergste dingen op het net maar je wilt toch iets weten hoe en wat. ik schrok me een hoedje! ik had ineens een hele plak nat in mijn pyjama-truitje,pffffffffffffffffff :107:

achteraf viel het bij mij mee ( heel verhaal,heeft met hormonen te maken bij mij) maar ik zou wel maandag ff huisarts bellen en op controle gaan.

maar zolang het doorzichtig of melkachtig is,meestal ook bij beide borsten ( kwam later pas bij mij,eerst 1tje) is er vaak weinig aan de hand.

toch ff sterkte ermee,dit weekend kan lang duren voor je :blink:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb eerst de kliniek gebeld maar die zeiden dat het niet aan mijn siliconen kan liggen en daarna heb ik de huisarts gebeld.

Hij vertelde dat het wel eens gebeurt bij vrouwen, maar dat ik het in de gaten moet houden. Mocht het over 1 á 2 weken nog zo zijn, dan moet ik langskomen. En ik moet zelf ook voelen of ik niets geks voel. Maar volgens mij niet.

Ik heb de hele dag rondgelopen met het idee dat ik kanker heb. En het enge is dat mijn broer er over gedroomd heeft, en dat ik INEENS besloot om een Pink Ribbon agenda te kopen. Ik doe normaal weinig tot niets met dat doel en ineens wel. Ik hoop niet dat dat voortekenen zijn... Sorry ik draai heel erg door, I know, maar ik denk van 'ik zit niet in de overgang, ik ben niet zwanger, wat anders kan het zijn? Het hoort niet'. Ik vind het eng.

Dus ik heb al besloten dat ik sowieso naar de dokter wil. Ook al houdt het op, ik wil zeker weten dat ik niet ziek ben. Stel dat hij bloed moet prikken dan wil ik dat graag doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meis,

niet mee blijven lopen idd! ik zou gewoon zo spoedig mogelijk een afspraak maken ,gewoon voor je eigen geruststelling.

en snap je heel goed,dat dacht ik ook toen dat bij mij gebeurde.

maar bij mij was het ook hormonaal. mijn hypofyse werkt te snel. heb bloedonderzoek gehad,lactosegehalte was te hoog. dus naar de gynocoloog doorgestuurd,inwendig onderzoek,mammografie en door de MRI.

gelukkig nix ernstig.

sterkte meid,alleen de met ze zenuwen al.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik kwam er achter omdat ik wel eens van die talgkliertjes heb, en die vind ik zo lelijk, dat ik ze vaak weg wil halen. Dus ik zat me net druk te maken op zo'n bultje en toen ontdekte ik het. Misschien heb ik de hele boel wel kapot gemaakt :blush: of niet kapot, maar juist gestimuleerd ofzo. En als ik er nu aan blijf zitten (moet van de assistente blijven checken of het nog blijft) dan ben ik bang dat er door mijn gefrunnik, dit alleen maar blijft. Maar ik ga morgenochtend bellen voor een afspraak.

En ik ben nu weer begonnen met mijn nieuwe pilstrip dus misschien dat mijn hormonen er ook wat mee te maken hebben. Ik slik de pil meestal door en was dit keer wel flink ongesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Excella,

Ben je soms ook moeder? Ik heb namelijk ook nog weleens dat ik een druppeltje uit mijn borst kan knijpen... maar ik heb een kind gehad. Weliswaar 2 (!) jaar geleden, maar blijkbaar zit er toch nog een restje borstvoeding ofzo.

STerkte ermee!

Groetjes,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal, thnx voor de reacties.

Nee ik ben geen moeder.

Ben 24 en heb heel lang de pil doorgeslikt dus misschien dat het ook daar aan kan liggen? Ik zal morgen iig alles aan de dokter vertellen, misschien heeft het er mee te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben vandaag geweest en de dokter wou eerst bekijken of ze een verschil zag in mijn borsten. Ik heb maar gelijk gezegd dat mee dan de helft nep is :blush: er zit nog maar heel weinig verschil in mijn borsten haha. Maar ze heeft alles gevoeld, en ook in mijn oksels en daaraan kan ze al zeggen dat ze niets bijzonder voelt. Het vocht zelf is niet iets aparts of iets om bang voor te worden zei ze. Ze zei dat ze het zelf ook wel es heeft gehad.

Nou... gelukkig!! PPPFFFFFF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg fijn dat je gerustgesteld bent en natuurlijk is er niks aan de hand, dan!

Maar ik moet het volgende wel ff kwijt (en wil je ECHT niet ongerust maken hiermee) dat ik het wel heel erg knap vind dat je ha zulke goede voelvingers heeft en door je prothesen heen kan voelenblink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.