Ga naar inhoud

Even voorstellen


tham

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ben vandaag voor het eerst op dit forum. Onlangs ben ik bevallen van een zoon en wil graag mijn borsten vergroten. Ik geef les in de gym en sport veel, maar ben nog niet helemaal op mijn oude gewicht. Afgelopen week ben ik in het Vlietland Ziekenhuis geweest bij dokter Lommen. Hij adviseerde mij 300 cc, dual plane, ronde prothese te nemen, ik dacht zelf aan 280 cc. Wil niet te groot gaan zodat het natuurlijk blijft. Heeft er iemand ervaring met dokter Lommen?

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Rechtsboven is een zoekbalk, daar zou je eens kunnen zoeken op Lommen :)

Wacht je wel met de operatie tot je 6 maanden na de bevalling bent? En waarom krijg je je prothesen dual plane? Is er geen mogelijkheid om ze voor de spier te plaatsen? Als je genoeg eigen weefsel hebt is dit beter als je veel sport namelijk...

Het verschil tussen 280 en 300 is idd minimaal. Dat ga je echt met het blote oog niet zien ;)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tham,

Als eerst welkom op dit forum! Heel veel lees pleizer en pas op dat je niet, net als een heleboel hier verslaafd wordt aan het forum.

Als ik je mag adviseren: Niet doen!

Ga eerst maar eens goed lezen hier op het forum. Je zegt dat je veel sport. Daar zou je pc op moeten reageren. Als je veel sport kun je het beste niet voor dual plane gaan maar de protheses vóór de spier laten plaatsen.

Dual plane kan bij sporten veel problemen veroorzaken met je borstspieren. Zodra je deze aanspant kunnen je borsten heel vreemd gaan mee bewegen. Verder geeft plaatsing voor de spier alleen maar voordelen. Het is zo goed als pijnloos, geeft een veel natuurlijk uiterlijk en heeft een veel sneller herstel. Bij mijn pc mocht ik eigenlijk na de opperatie alles weer. Zelfs mijn kindjes van 14 kg tillen was geen probleem. Alleen mag je 4 weken de ellebogen niet boven je schouder houden. Sporten kun je langzaam weer opbouwen, maar niet gelijk gaan hardlopen en zo. Je kunt na een paar dagen alweer wat gaan wandelen en lichtjes wat fitness aan je benen en buik.

Als je voor de spier wil, zul je ook een pc moeten zoeken die de voorkeur heeft. Het ligt namelijk heel erg aan de voorkeur van de pc. En die pc zal je ook zijn voorkeur ook willen aanpraten.

Het probleem is dat er veel keuze is, de manier van opereren en de soort prothese (rond of anatomisch).

Ik zelf ben bij Dr. de Meyere geweest (hier ook wel bekend als de dokter met de gouden handjes). Hij zit in Gent en als je in Belgie geopereerd wil worden zal ik je deze pc ook zeker adviseren. Hij maakt alleen maar mooie boobies en opereerd ook liever voor de spier. Hij snijdt gewoon liever niet in een gezonde borstspier. Ook als je te weinig weefsel heb om voor de spier te plaatsen heeft hij nog een anatomisch prothese liggen die dunnen is aan de bovenkant zodat je geen randen kunt gaan zien. Maar als jij zo´n sport fanaat ben, zul je best wat weefsel hebben. Was ook mijn geval.

Maar wil je in Nederland, zijn er ook genoeg goede pc´s die wél voor de borstspier willen plaatsen. Misschien zijn er nog meiden hier op het forum die willen reageren over een goed pc die voor de spier plaats????

Ik wens je veel plezier op het forum en succes met je keuze.

Groetjes Corine



Ha Ha BB, je was met net voor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.