Ga naar inhoud

Loisje : 17 april 2013 : Dr. Malfeyt : Valkenhorstkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames, ik snap der nog de bolle van hoe dit allemaal in zijn werk gaat. maar wil me even voorstellen. mijn naam is Lois en ben 41 jaar oud. heb vorige week wo een borstlift en borstvergroting laten doe. Ben van c naar d gegaan . Veel last van 1 borst is net of er iets op een zenuw drukt branderig gevoel. Sinds vandaag lijkt het ook of maar 1 borst zakt is net of de tepels scheef staan ervaring hiermee hellllup

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

ik ben hier ook nog niet hemaal thuis op dit forum .

ik moet maandag een borstlift met prothese laten doen .

ben zo zenuwachtig , bang en benieuwd naar het resultaat .

hoeveel cc heb jij ?

veel natwoord op je vragen kan niet geven , moet het nog allemaal ondergaan .

ik heb nu 75 b . heb gekozen voor recht 300 cc en link 325 cc rond profiel en wordt achter de spier geplaatst .

alvast groetjes en beterschap .

hopelijk hoor ik je nog

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum en gefeliciteerd!!

De klachten die jij beschrijft komen heel vaak voor. Het ongelijk zakken van de prothesen (dat duurt een hele tijd vaak, eer ze gelijk zitten) en het branderige gevoel. Het gevoel of er iets op een zenuw drukt. Er is namelijk gesneden in je huid en dus zijn er ook zenuwen geraakt. Deze zullen zich weer moeten herstellen en het eerste gevoel dat ze weer doorgeven is helaas voor ons, pijn: branderigheid. Dit duurt bij de een wat ander dan bij de ander, maar is wel van voorbij gaande aard :)

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe mijn eigen topic.

Hallo mijn naam is loisje, 41 jaar oud.

ik heb sinds vorige week wo 17 april een borstlift met prothese van 300 cc rond profiel achter de spier.

Door Pc Malfeyt in de valkenhorstkliniek in Valkenburg.

Ik had hanggeraniums c en ben naar d volgens mij wel dd gegaan maar ze zijn prachtig!!

Ik had/heb alleen de pech dat ze bij het inbrengen van de drain een zenuw hebben geraakt of geïrriteerd waardoor ik vreselijk veel pijn heb gehad en nog heb maar al stukken minder slik ook nog steeds tramadol.

Mijn borsten stonden na de operatie gelijk maar nu is de linker meer gedaald dan de rechter hier maakte ik me toch zorgen over maar dankzij dit forum ben ik weer gerust gesteld thanx BB.

Hoi Vanessa1983

Dus spannend jij as maandag onder het mes!! Komt allemaal goed je wordt gewoon wakker met de allermooiste borsten ooit!!

Ik wil wel foto op forum plaatsen maar moet nog effe uitzoeken hoe dit werkt!

Heel veel succes voor as maandag , hoop dat we dan nog wat tenoren krijgen hoe alles is vergaan, geloof me hier heb je tijd genoeg voor je mag namelijk niks doen maar dan ook echt helemaal niks alleen mooi wezen haha dus tijd zat om ons teschrijven dacht ik zo. Xx Loisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehoe mijn eigen topic.

Hallo mijn naam is loisje, 41 jaar oud.

ik heb sinds vorige week wo 17 april een borstlift met prothese van 300 cc rond profiel achter de spier.

Door Pc Malfeyt in de valkenhorstkliniek in Valkenburg.

Ik had hanggeraniums c en ben naar d volgens mij wel dd gegaan maar ze zijn prachtig!!

Ik had/heb alleen de pech dat ze bij het inbrengen van de drain een zenuw hebben geraakt of geïrriteerd waardoor ik vreselijk veel pijn heb gehad en nog heb maar al stukken minder slik ook nog steeds tramadol.

Mijn borsten stonden na de operatie gelijk maar nu is de linker meer gedaald dan de rechter hier maakte ik me toch zorgen over maar dankzij dit forum ben ik weer gerust gesteld thanx BB.

Hoi Vanessa1983

Dus spannend jij as maandag onder het mes!! Komt allemaal goed je wordt gewoon wakker met de allermooiste borsten ooit!!

Ik wil wel foto op forum plaatsen maar moet nog effe uitzoeken hoe dit werkt!

Heel veel succes voor as maandag , hoop dat we dan nog wat tenoren krijgen hoe alles is vergaan, geloof me hier heb je tijd genoeg voor je mag namelijk niks doen maar dan ook echt helemaal niks alleen mooi wezen haha dus tijd zat om ons teschrijven dacht ik zo. Xx Loisje

hey ,

bedankt voor je reactie .

zal eens kijken dat ik naar je foto kan kijken want soms zit ik toch nog in de problemen hoe ik moets zoeken .

hoop het dat ik wakker wordt en kan zeggen , oef eindelijk .

maar op het moment ben ik in staat om alles te annuleren .

ben zo bang , terwijl ik al heel veel keer onder het mes gegaan heb .

loop nu rond als de stresserendste persoon op deze aarde , denk ik .

de zenuwen zjn ook al op mijn gemoed geslaan , wenen als niets .

terwijl het eindelijk zover is , waar ik al twee jaar loop over te denken .

en mijn zelfvertrouwen in helemaal weg , schaam me zo over mijn borsten op het moment .

maar als de operatie gebeurd is ga ik zeker een voor en na plaatsen

bedankt voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Ladies,

Ik kon gisteren niet in slaap komen, heb tot vannacht 4 uur op het forum zitten lezen..... En welke topic die van bb en haar helse ervaring bij d'r Malfeyt.... Mijn pc dus ook was der helemaal van onder de indruk pfffff...

Ik ben zelfs vannacht voor de spiegel gaan staan om toe te kijken of ze niet TE breed waren oooo my god... Ik maar denken dat het DE TIETENDOKTER was!!!!! Mijn r borst hangt lager dan mijn linker heb nu toch wel zorgen helluuuuup .... Zo ik ga nu eerst een tramadolletje nemen voor die k.. Zenuw pijn krrrr.

Dus Vanessa als je denk dat je alleen voor de operatie stresssss hebt...haha

Amischien zijn wij gewoon een paar stresskippen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat je geschrokken bent van mijn verhaal, maar ook dit soort verhalen moeten geplaatst worden, vond ik...

Ik weet niet of Malfeyt er iets van geleerd heeft, want bij mij was dit al een jaar geleden.. Echter hoorde ik laatst weer van iemand dat ie een prothese wilde plaatsen die breder was dan haar eigen borst.....

Wat staat er op je paspoortje? Het nummer van de prothese, het REF nummer?

En weet je toevallig hoe breed je eigen borsten waren? Anders kun je dat aan de secretaresse vragen, die kunnen dat op de tekening in je dossier zien.

Geef me beide door en ik kijk voor je :)

Je kunt ook bellen voor de maat van je borsten, dat kunnen ze zo nakijken...

Het verbaast me eigenlijk dat Malfeyt nog opereert.. Hij is al 68, dacht ik.... Waarom gaat die man niet gewoon met pensioen? maarja.. haha, wie ben ik om dat voor hem te bepalen.

Een goed herstel, en wat een gedoe dat ze bij jou die zenuw geraakt hebben... Maar helaas komt dat wel eens voor bij een drain....

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Loisje, wat naar voor je dit. Ik kan helemaal met je meevoelen hoeveel stress dit moet geven! Het kan natuurlijk heel erg meevallen he? Borsten genezen vaak in een heel verschillend tempo. Ik zie dat ook bij mijn eigen borsten; ik heb ook een lift gehad, maar dan zonder prothesen. Die prothesen heb ik er juist uit laten halen en daarna zijn mijn borsten ietsje gelift.

Ik ben nu een flinke maand po en nog steeds verandert er van alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens.... als je van C naar D gegaan bent, dan denk ik niet dat je zo een heel grote prothese hebt, dus zal het meevallen met de breedte :)

Maak je niet te druk, want als ik dat zo nog eens lees, komt het vast helemaal goed bij jou :) Dat zeg ik niet alleen om je gerust te stellen hoor, maar van C naar D gebruikt hij gewoon geen grote prothese en daarom denk ik dat het meevalt. Maar als je me de gegevens geeft waar ik het hierboven al over heb, dan kan ik wel eens voor je kijken :) Stelt misschien nog meer gerust :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedeavond Ladies,

Thanx voor jullie reactie!!

BB fijn dat het wilt nakijken, mijn REF nr is 801 het zijn eurosilicone van 300 cc de breedte van mijn borsten zal ik as woensdag navragen dat zie ik Dr Malfeyt weer.

Verder had ik gisteren de beste dag vrij weinig last van branderig gevoel en steken ik dacht Yes het is over!

Maar vanochtend aaauuuu om gek van te worden zo n pijn.

Ik kon alleen maar denken hoe heb ik dit in Godsnaam kunnen doen zo n pijn branderig gevoel net als of er een scherpe rand op een open wond drukt! Het is dus vooral nadat ik lang in dezelfde half zit/lig houding heb gezeten/gelegen en dan moet recht gaan zitten om op te staan. Dus de pijn is niet altijd aanwezig en als ik dan weer voor de spiegel sta denk ik weer godverdomme wat een sjoon tieten haha alles weer vergeten!! Zou het ook kunnen dat de implantaat te breed is en de rand op een zenuw drukt?

Morgen ga ik foto's plaatsen als het me lukt haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo daar zijn weer!?,

Inmiddels 3.5 week na d day haha.

Boh het is me toch allemaal een beetje tegen gevallen!

nog steeds zwaar gevoel aan de onderkant van mijn nieuwe jongens.

Ook het steeds afhankelijk zijn van andere pfff niks voor mij....

Maarja mijn jongens mogen er wezen!!

Heb weer foto's geplaatst gaarne eerlijke reactie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat afhankelijk zijn zal idd moeilijk zijn, maar ff volhouden,

ik heb makkelijk lullen ik ga pas de 29e hihi....

mijn probleem zijn mijn haren,

ik heb krullen en daar kan niemand mee omgaan dusss heb mam al geleerd hoe ze het moet doen,

daar hik ik tegenaan, want als mijn haar niet goed zit OEPSSS dan voel ik me ook lelijk dus strak naar achteren en band in hihi,

maar ik denk dat als ik eindelijk boobies heb dat me die haren minder boeien haha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.