Ga naar inhoud

Sophia36: 3 mei 2013: Dr Visser: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Mijn afspraak voor de operatie staat gepland op 3 mei bij dr visser. Enkele dagen ervoor mijn eerste en gelijk mijn laatste consult. :)

Ik ben er wel steeds meer zeker van dat ik een d cup wil hebben, als het past natuurlijk. ik ben nog geen 1m60 en weeg rond de 50kg, heb nu na de bevalling cupmaat 70aa. had eerst een mooie B. Ik ben alleen bang dat het te groot voor me wordt.

Mijn gevoel geeft de voorkeur aan het plaatsen voor de spier.

Wie is er nog meer door dr. Visser geopereerd? Ik zou nog wel eens wat foto's willen zien. Ook onder een (strak) truitje ofzoiets.

Ik heb er een aantal gezien in de gallerij en die zijn echt prachtig.

Wordt nu toch wel echt spannend....

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

benieuwd naar wat Dr. Visser jou heeft aanbevolen qua aantal cc's en plaatsing van de prothesen?

Ik zelf word op 20 juni geopereerd door haar en krijg 300cc dual plane geplaatst, extra high profile. Ook ik vertrek van 70AA, ik ben 1.66 meter en weeg 46 kg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik word ook drie mei geopereerd door dokter Visser. Leuk he, lekker snel ook!

Jij moet je consult nog krijgen een paar dagen ervoor. Wel lekker hoor zo snel achter elkaar.

Haar voorkeur gaat uit naar dual plane, ik heb nog niet gelezen dat ze voor de spier plaatst. Kan natuurlijk zijn

dat ze het wel doet en dat ik het nog niet tegengekomen ben hoor. Ik heb er echt vertrouwen in dat ze een goede arts is. Mijn gevoel

was goed bij haar, ze kwam zeer ervaren over. Schrijf alle vragen goed op want ze is wel snel. Je kan haar alles vragen wat je wilt maar

ze doet alles wel snel, of het was een moment opname bij me denk het eigenlijk niet haha.

Ik ben benieuwd naar je consult en wellicht zie ik je volgende week vrijdag. Ik krijg trouwens 485 cc extra high profile.

Groetjes Lotjelot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huhhh, dat is gek.......mijn bericht wat ik net schrijf,, wordt tussen een ander bericht geplaatst van gisteren..

Dat is in eerste instantie zo, maar als je daarna het topic opnieuw opent, zie je dat het op de goede plek staat ;)

Hoi sophia

Welkom op het forum!!

Rechtsboven is een zoekbalk. Als je daar 'Visser' intikt en dan op het loepje (wel kijken of het grijze vakje op: forums staat) dan krijg je alle topics waarin zij genoemd wordt. In de titels van die topics kun je zien welke over haar gaan :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik ben door dr visser geopereerd alleen wel volgens de afspraken die ik met dokter verdonck had gemaakt

en dat was 380cc achter de borstspier en ik kan achteraf alleen maar vol lof spreken over dr visser, je merkt

dat ze veel operaties gedaan heeft want het gaat bij haar allemaal vanzelf in mijn geval had ik niet eens meer

zenuwen toen ze begon af te tekenen en grapjes begon te maken.

als je mijn foto's wilt zien moet je me even als vriendin toevoegen, helaas heb ik nog geen foto's met kleding want ik

ben nu ook pas 15 dagen po

groetjes draakje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, ik word ook drie mei geopereerd door dokter Visser. Leuk he, lekker snel ook!

Jij moet je consult nog krijgen een paar dagen ervoor. Wel lekker hoor zo snel achter elkaar.

Haar voorkeur gaat uit naar dual plane, ik heb nog niet gelezen dat ze voor de spier plaatst. Kan natuurlijk zijn

dat ze het wel doet en dat ik het nog niet tegengekomen ben hoor. Ik heb er echt vertrouwen in dat ze een goede arts is. Mijn gevoel

was goed bij haar, ze kwam zeer ervaren over. Schrijf alle vragen goed op want ze is wel snel. Je kan haar alles vragen wat je wilt maar

ze doet alles wel snel, of het was een moment opname bij me denk het eigenlijk niet haha.

Ik ben benieuwd naar je consult en wellicht zie ik je volgende week vrijdag. Ik krijg trouwens 485 cc extra high profile.

Groetjes Lotjelot

Hai,

Ik lees ook veel goede verhalen over haar en als je zoekt in de gallerij dan zie je erg mooie resultaten, dus ik maak me niet zoveel zorgen. :|

Heb een hoop vragen opgeschreven, maar ik laat het ook wel een beetje op me afkomen.

Bij 1 of 2 dames van het forum zag ik dat ze voor de spier heeft geplaatst.

Ik wil graag grote borsten maar wil het ook wel een beetje kunnen verbergen, dus in dat opzicht twijfel ik nog wel.

Misschien tot de 3e :)

Dat is in eerste instantie zo, maar als je daarna het topic opnieuw opent, zie je dat het op de goede plek staat ;)

Hoi sophia

Welkom op het forum!!

Rechtsboven is een zoekbalk. Als je daar 'Visser' intikt en dan op het loepje (wel kijken of het grijze vakje op: forums staat) dan krijg je alle topics waarin zij genoemd wordt. In de titels van die topics kun je zien welke over haar gaan :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Dankje ik had al wel een en ander gevonden. (Erg mooi )

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Afgelopen dinsdag 30 april, had ik mijn 1e en laatste consult bij dr. Visser.

We waren een half uur te vroeg en konden direct naar binnen.

Erg leuk mens, heel kundig en gaf me een ondanks ze erg snel overal doorheen liep een veilig goed gevoel.

Ze stelde voor om 270cc te doen, ik gaf aan dat ik wat groter wilde gaan en ze zei dat 300cc het max is.

Doordat ze me zo mager vond, zei ze wel dat het proppen zou worden en dat de hechtingen een week langer zouden moeten blijven zitten.

300cc dual plane hebben we afgesproken. Ze heeft verder niet uitgelegd wat voor vorm etc. Ze had duidelijk voor ogen wat wel en niet kon.

Vrijdag 3 mei was de grote dag.

We vertrokken om 6:45 en waren er al om 8:15. De deuren waren nog gesloten en om 8:30 zaten we al in de wachtkamer. De eigenlijke inchecktijd was om 9:20

Na wat gegevens ingevuld te hebben en een bh te hebben gekocht, kon ik direct mee naar mijn kamer, omstreeks 8:45.

Een aardige zuster begeleide mij naar de kamer, legde alles uit, nam foto's en gaf mij de kleding die ik moest dragen tijdens de operatie.

Na wat medisch papierwerk te hebben ingevuld en een zetpil te hebben genomen kwam dr visser om ongeveer 9:20 nog even binnen, voor eventuele vragen en het aftekenen van mijn borsten.

Rond 9:45 kwam er een andere zuster mij ophalen voor de operatie. De zenuwen gierden inmiddels door mijn lichaam. De zuster stelde mij gerust en vertelde dat het er allemaal bij hoort en dat het allemaal goed zou komen.

Eenmaal op de operatietafel beland, moest ik met mijn armen wijd liggen, werd het infuus aangeslotenen kwam er een aardige mijnheer die mij gerust stelde en dat ik zo in slaap zou vallen.............

............in de uitslaapkamer werd ik wakker en werd daarna naar mijn kamer gebracht rond 11:15.

Hier heb ik tot een uur of 15:00 gerust, ik mocht de tijd nemen en werd erg goed in de gaten gehouden.

Ook hier weer door een hele lieve bezorgde vrouw/zuster verzorgd die precies aanvoelde of ik wel of niet klaar was om naar huis te gaan.

Ze heeft een extra dekentje voor de kou, een kopje bouillion en crackers en cola voor de maag gebracht.

Toen ik naar huis mocht, heeft ze me met de rolstoel naar de auto gebracht.

Algemene indruk van de wellnesskliniek: het lijkt me een goed team met een positieve uitstraling, nette kliniek en alles was keurig netjes. Mijn man vond de kamers wel erg gedateerd, maar heeft wel bijna alle nespresso koffie opgedronken :)

Ik heb minder last van de operatie dan ik had verwacht, ik heb erg veel last van mijn rug.

Mijn borsten voel ik niet echt, alleen bovenaan is het net of er bakstenen opliggen.

Ik heb een sportbh aangekregen met daarover een strakke band om mijn borsten naar beneden te duwen.

Maandag mag de band er af en dan nog zes weken de bh dag en nacht aan. En daarna nog zes weken overdag.

Over drie weken haalt de huisarts de hechtingen eruit en kijkt de wond na.

Ik voel me goed, merk alleen wel dat ik rustig aan moet doen.

Morgenavond toch stiekem even koekeloeren.....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat een leuk verslagje !!!!

Hopelijk gaat je herstel vlot en kunnen we hier snel even piepen naar je nieuwe boobs (krijg zelf ook 300cc en Dr. Visser zei ook bij mij dat dit het max. is omdat ik zo mager ben, dus zo weet ik een beetje waar ik naar toe gaat)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dankjewel, het is een hele lap tekst geworden.

Ik zag dr. Visser ergens 70C opschrijven. dus wie weet.....

Een tip, wen er maar vast aan om op je rug te slapen..... wat een hel is dit zeg.

x

Hee hallo allemaal!

Vannacht eindelijk doorgeslapen. Mijn man masseert mijn rug wel tussendoor, wat een vervelende zeurende pijn. Voor het slapen gaan heeft hij een dikke kussen in de rug gelegd en een in mijn nek. Zo Heb ik half liggend/ zittend geslapen en niet met rugpijn wakker geworden.... Goh wat ben ik blij met mijn bed ,met afstandsbediening voor rug en benen.

Nu vroeg ik me eigenlijk af "WAAROM" je niet mag bukken en hoe je niet mag bukken? Je kunt voorover buigen of door de knieën gaan, want ik kan gerust door mijn knieën met rechte rug, zonder dat ik mijn borsten voel...

Iemand?

Het openen van deurklinken, lade, koelkast vind ik wat lastig en beperk ik.

Die strakke band mag er vandaag af, alleen wacht ik tot een uur of 16.00.. De zuster zei maandag maar ze heeft geen tijd doorgegeven. Ben het vergeten te vragen.

Mijn man heeft me gister heerlijk gewassen. ik op mijn knieën met mijn hoofd voorover zodat hij mijn haren kon wassen. Het ging heel goed en we hebben gelachen ook tijdens mijn haren kammen, maar ik moet zeggen hij heeft daarna netjes mijn haar in een hoge knot gebonden. Tja met twee dochtertjes met lang haar moet hij wel hi hi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd!!!

Fijn dat je herstel zo goed gaat!!!

Sommige pc's zeggen idd dat je niet mag bukken. Mijn eerste pc zei dat ook en bij mij voelde het ook niet goed in het begin...

Ik denk zelf dat het te maken heeft met het bewegen van je prothesen. Ze rusten nu op je ribben (min of meer haha) en als je voorover buigt, dan komen ze iets los van je ribben. Het is het beste als je prothesen een tijdje op dezelfde plek blijven zitten, dus vandaar dat door je knieen gaan een beter optie is in het begin.....

Zo stond ik in de supermarkt en moest wat uit het onderste schap hebben. Ja... en per ongeluk... heel automatisch hield ik mijn boobs vast bij het bukken.. Oeps :blush: .... ff snel om me heen gekeken en gelukkig keek er niemand (er lag tenminste niemand in een deuk in mijn buurt ;) )

Een goed herstel!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo,

Girster ging het zo goed. Er heeft iemand van de kliniek gebeld hoe het met me gaat. En ik mocht van de medicijnen af.

Toch nog voor het slapen een zetpil genomen en vanochtend overgeven joh! Ik heb het koud, slappe benen en mijn ogen voelen zo zwaar. Ik hoop dat het nu gedaan is met overgeven, durf niets te eten of te drinken en zelfs niet te bewegen. Na hoeveel uur is die pil uitgewerk?

Vandaag is het woensdag en zijn de kindertjes vroeg uit! Ik heb er drie, een van bijna 7 een van 5 en een van 2,5 jaar. Hoe moet ik dat nou doen....? Nu maar blijven liggen en hopelijk is de pil zo uitgewerkt en tegen die tijd mijn maag tot rust gekomen.

Iemand ook ervaring met die zetpillen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, wat vervelend voor je zeg! Let op dat je niet uitdroogt. Drink wat water of thee en neem n cracker of beschuit. Bel je huisarts om te vragen wat je nu het beste kunt doen. Kun je niemand bellen om je met de kids te helpen ? Heel veel beterschap en ik hoop dat je je snel weer goed voelt. X Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hoe is het vandaag nou gegaan?

Idd toch echt water beginnen drinken en geen groene thee en zeker geen koffie!!

Hoop dat je je wat beter bent gaan voelen door de dag!

Wat ontzettend rot zeg.... Meestal zijn die pillen na ongeveer 12 uur uitgewerkt.....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo allemaal!

Bedankt voor jullie berichtjes, erg lief!

Heb die dag de huisarts gebeld en hij vertelde dat het mogelijk die zetpillen zijn en dat ik ze niet moet gebruiken als ik me gewoon goed voel. Mijn man heeft toen zuigtabletjes bij de apotheek gehaald om het braken te stoppen. Daarna knapte ik op.

Vandaag bij de huisarts geweest om de wond schoon te maken en de pleisters te vervangen. Zag er allemaal goed uit.

Afgelopen maandag (3 dgn ) mocht van de chirug de strakke borstband eraf. Nu las ik net bij een reactie van mijn foto, dat de borstband dag en nacht om moest blijven. Zou ik de dr. verkeerd hebben begrepen of is het advies per persoon verschillend?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag (3 dgn ) mocht van de chirug de strakke borstband eraf. Nu las ik net bij een reactie van mijn foto, dat de borstband dag en nacht om moest blijven. Zou ik de dr. verkeerd hebben begrepen of is het advies per persoon verschillend?

Groetjes

Als de pc het zegt, dan mag het ;)

Anders nog even terug bellen zodat je het helemaal zeker weet :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.