Ga naar inhoud

susan1993 : 23 april 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben vorige week donderdag op gesprek geweest bij diana gabriels en het was me supper bevallen ..

Nou ben ik gister op gesprek geweest bij de pc frans straten in groesbeek, en hij adviseerde me om 325 mentor prothese dual plane

Diana gabriels adviseerde me 400 cc.

Ik heb nu een kleine c - cup , en wil graag naar een grote d, e cup.

Heb een normaal postuur

Ik word ik 23 april geopereerd, ik twijfel nu alleen over het aantal cc.

Liefs Susan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een C cup,en vroeg een d cup,dat is aardig gelukt met 500CC.

Maar ik had dat echt nodig om de boel op te vullen.

Denk dat je met 400CC heel goed in de buurt zit van wat jij wilt alhoewel het altyd lastig is in te schatten,CC s zeggen niet zo veel ,omdat elke bouw weer anders is.

Bij twijfel gewoon ietsje meer CC vragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke bedankt voor de reactie !

ja bij mij is het verder niet om op te vullen ofso maar meer voor de volume boven en

om ze dichter bij elkaar te krijgen , dus ben bang dat 400 cc te groot word ..

en 325 klinkt zo weinig maar mijn pc zei dat ik hiermee 2 tot 3 maten groter ging.

Dus is het een beetje moeilijk voor me haha , ik zat mischien te denken om tussen de 325 en 400 te gaan zitten.

Maarja het advies van je pc is toch ook belangrijk om naar te luisteren , die heeft er toch het meeste verstand van denk ik zo ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Susan

Welkom op het forum!!

Ga maar uit van het advies van je pc, want Diana Gabriels heeft echt geen verstand van borstprothesen ;) Dat is me wel duidelijk geworden na alle verhalen hier op het forum!

Je pc weet het het beste. Je moet alleen wel zelf weten wat je graag wilt.. Had jij een bepaalde cupmaat in gedachten, en weet je zelf hoe groot dit in het echt gaat uitzien...?

Sommigen denken namelijk dat een C groot is bijvoorbeeld.. maar als ze dan een C in hun omvangsmaat gaan passen (vullen met zakdoeken ;) ) dan blijkt dat het toch wel meevalt (of zelfs tegenvalt haha) Dus probeer vooral voor jezelf goed duidelijk te hebben wat je wilt, dan kun je daarna uitgaan van het advies van je pc!

Echter! De beperking is wel dat het erin moet passen, en dat bepaalt je pc :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey susan,

ik ben ook via diana bij Frans geopereerd..diana raden mij 350cc aan als eerste maar ik wilde toch meer toen zij ze 400 en bij frans heb ik er nog 25cc bij kunnen praten!

ik heb dus 425 CC gekregen en had ook zeker niet minder gemogen!.. heb nu sport bh 75 D aan.. dus of 325 genoeg is voor jou wensen weet ik niet? zou het nog is heel duidelijk overleggen.. het zou zonde zijn als je het te klein vind.. (wat vaak gebeurd)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor julie reacties !

ik zit echt steeds meer te twijfelen ..

en nu ik het verhaal van jou lees helemaal haha

ik denk dat ik toch nog maar eens ga overleggen inderdaad.

frans zei dat ik echt niet meer moest nemen dan 325 cc omdat ik al best veel borst heb

en de kans is groot dat ze dan sneller zouden gaan zakken met een groter aantal cc

ik ben alleen bang dat ik ze te klein ga vinden met 325

dus mischien verstandig om toch nog een keertje naar hem toe te gaan om het er over te hebben denk ik ..

xx

hey susan,

ik ben ook via diana bij Frans geopereerd..diana raden mij 350cc aan als eerste maar ik wilde toch meer toen zij ze 400 en bij frans heb ik er nog 25cc bij kunnen praten!

ik heb dus 425 CC gekregen en had ook zeker niet minder gemogen!.. heb nu sport bh 75 D aan.. dus of 325 genoeg is voor jou wensen weet ik niet? zou het nog is heel duidelijk overleggen.. het zou zonde zijn als je het te klein vind.. (wat vaak gebeurd)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

neem vooral een plaatje mee dan heeft hij een beeld van wat je echt wilt..

ik heb dat niet gedaan ,en vroeg wel om een decolete(dat is de reden van mn bv) maar heb nu gene decolete en geen bolle boobs zoals ik gewenst had,ik vidn dus dat de missie niet helemaal geslaagd is zoals ik wenste..

dus ja..waarschijnlijk zag hij het anders voor zich dan mij???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

oke dankjulliewel !

ja ik zag bij de bijenkorf maffe marathon nu sportbh van fila voor 29 inplaats van 49 ofso haha ..

was volgens mij dezelfde als die diana heeft liggen.

heb jij die ook van fila hello kitty ?

zou je anders mischien even willen kijken of het dezelfde is ..

http://www.debijenkorf.nl/fila-sport-bh-met-voorsluiting-3004050001

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een tegoedbon van haar shop van 100 euro. Daar zijn de bh's te koop voor 39,95. De bh's zitten super fijn en zijn voorzien van een voorsluiting wat erg prettig is bij het aankleden in t begin.

Je mag de bon wel overnemen voor 50 euro. Dan kan je twee bh's halen en nog iets anders leuks!

De website is http://www.thestyleshop.nl.

Voor meer info kan je even een pb sturen. Daar krijg ik een melding van. Ben niet super vaak op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor het aanbod maar heb ze al besteld xxx

Ik heb een tegoedbon van haar shop van 100 euro. Daar zijn de bh's te koop voor 39,95. De bh's zitten super fijn en zijn voorzien van een voorsluiting wat erg prettig is bij het aankleden in t begin. Je mag de bon wel overnemen voor 50 euro. Dan kan je twee bh's halen en nog iets anders leuks! De website is http://www.thestyleshop.nl. Voor meer info kan je even een pb sturen. Daar krijg ik een melding van. Ben niet super vaak op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen ,

ik word 23 april geopereerd en bij mij word het met dual plane gedaan , alleen ik ga nu twijfelen of het mischien beter is om voor de spier te laten plaatsen ?

als het goed is kan dat gewoon bij mij ..

wat zouden jullie doen ?

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de reden dat je liever voor de spier wilt?

En waarom koos je pc voor dual plane?

Mis ff met je pc in overleg wat je het beste kan doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor je reactie, omdat ik graag het volume bovenop wil en dichter bij elkaar wil krijgen , heb nu een c cup

maar ik las ook dat ze ivm de zwaarte voor de spier sneller kunnen gaan hangen ?

ja idd ik ga het zeker even overleggen!

Wat is de reden dat je liever voor de spier wilt? En waarom koos je pc voor dual plane? Mis ff met je pc in overleg wat je het beste kan doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Het is altijd een beetje dubbel.. Hang met plaatsing achter de spier kan een double bubble veroorzaken, maar plaatsing voor de spier kan wat meer hang veroorzaken....

Echter, ik heb mijn prothesen nu al 9 maanden voor de spier (450 cc) en heb niet meer hang gekregen dan van te voren. Het dragen van een stevige bh (en ook die kunnen gewoon mooi zijn) is wel echt aan te raden.. Maar dat is het altijd, als je zwaardere borsten hebt, toch? :106:

Wat ook meespeelt is natuurlijk welke voorkeur jouw eigen pc heeft.. Sommige pc's opereren nou eenmaal graag dual plane, en anderen graag voor de spier.

Vaak wordt daarbij al niet meer gekeken naar hoe en wat haalbaar is in jouw eigen situatie... Vind ik persoonlijk jammer, want ik zou iedereen aanraden voor de spier te nemen als het kan...

Het herstel gaat namelijk veel sneller en minder pijnlijk. En ik ben er ook niet zo een voorstander van om zomaar in je spier te laten snijden..

Maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld en dat is logisch natuurlijk :)

Ik zou het gewoon bespreken, met je eigen pc.. Dan hoor je wat zijn motivatie is...

Het is echter niet pertinent zo dat borsten verder uit elkaar gaan staan als er dual plane geplaatst wordt, of dat je volume bovenop minder zou worden.... Er wordt vaker beweerd dat dual plane, een ronde prothese anatomischer maakt, maar ook meiden met dual plane hebben gewoon bolling bovenop hoor.... Dat ligt alleen maar aan het profile van je prothese en aan de vulling ervan :)

Een 85% gevulde prothese zal eerder een anatomische vorm aannemen, dan een 100% gevulde prothese :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je goede uitleg ! word ik toch weer wat wijzer van hihi ..

ik ga het zeker overleggen met mijn pc!

ik krijg mentor 325cc high profiel ..

op het laatste moment ga je toch twijfelen zeg haha is de aantel cc wel goed is de plaatsing wel goed en ga zo maar door .. Maarja hoort erbij denk ik ! tot de dag hier is dat de operatie is.

In iedergeval bedankt voor je uitleg

xx

Hoi hoi

Het is altijd een beetje dubbel.. Hang met plaatsing achter de spier kan een double bubble veroorzaken, maar plaatsing voor de spier kan wat meer hang veroorzaken....

Echter, ik heb mijn prothesen nu al 9 maanden voor de spier (450 cc) en heb niet meer hang gekregen dan van te voren. Het dragen van een stevige bh (en ook die kunnen gewoon mooi zijn) is wel echt aan te raden.. Maar dat is het altijd, als je zwaardere borsten hebt, toch? :106:

Wat ook meespeelt is natuurlijk welke voorkeur jouw eigen pc heeft.. Sommige pc's opereren nou eenmaal graag dual plane, en anderen graag voor de spier.

Vaak wordt daarbij al niet meer gekeken naar hoe en wat haalbaar is in jouw eigen situatie... Vind ik persoonlijk jammer, want ik zou iedereen aanraden voor de spier te nemen als het kan...

Het herstel gaat namelijk veel sneller en minder pijnlijk. En ik ben er ook niet zo een voorstander van om zomaar in je spier te laten snijden..

Maar goed, daar zijn de meningen over verdeeld en dat is logisch natuurlijk :)

Ik zou het gewoon bespreken, met je eigen pc.. Dan hoor je wat zijn motivatie is...

Het is echter niet pertinent zo dat borsten verder uit elkaar gaan staan als er dual plane geplaatst wordt, of dat je volume bovenop minder zou worden.... Er wordt vaker beweerd dat dual plane, een ronde prothese anatomischer maakt, maar ook meiden met dual plane hebben gewoon bolling bovenop hoor.... Dat ligt alleen maar aan het profile van je prothese en aan de vulling ervan :)

Een 85% gevulde prothese zal eerder een anatomische vorm aannemen, dan een 100% gevulde prothese :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb contact gehad met de kliniek en ze zeiden inderdaad dat voor de spier ook kon en dat de

pijn dan minder zou zijn ..

op de dag van de operatie ga ik met de pc nog even overleggen wat we ermee doen !

ik denk dat het voor de spier word, vooral omdat de met dual plane toch in gezonde spier gaan snijden

en ben kapster van beroep dus denk dat het voor mij beter is voor de spier vanwege herstel enz

weet iemand of het veel uitmaakt dual plane of voor de spier kwa uitzien?

maar ik wil graag het effect wat je krijgt

met een push up ..

kan niet wachten tot het 23 april is !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Susan, gisteren op consult geweest en hij zei tegen mij dat ik al na 1 week mocht werken. Maar toen ik zei dat ik in de verpleging werk zei die 'oh, dan moet je twee weken herstellen, net als kapsters.' ik weet niet wanneer jij van plan was om weer te gaan werken? ik zorg dat ik in voor de zekerheid drie weken niet hoef te werken.

als ik naar foto's kijk vind ik juist dat dual plane mooi gevormd is aan de bovenkant.... omdat het mooi glooiend overloopt. maar ik heb ze zelf nog niet dus kan er niets over zeggen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Susan, gisteren op consult geweest en hij zei tegen mij dat ik al na 1 week mocht werken. Maar toen ik zei dat ik in de verpleging werk zei die 'oh, dan moet je twee weken herstellen, net als kapsters.' ik weet niet wanneer jij van plan was om weer te gaan werken? ik zorg dat ik in voor de zekerheid drie weken niet hoef te werken.

als ik naar foto's kijk vind ik juist dat dual plane mooi gevormd is aan de bovenkant.... omdat het mooi glooiend overloopt. maar ik heb ze zelf nog niet dus kan er niets over zeggen haha

ja idd ik heb een salon aan huis , dus kan mijn eige tijd indelen gelukkig !

ja ik moet zeggen dat als ik fotos zie van dual plane ik dat ook erg mooi vind ..

ik zit alleen met dat ze dan toch in spier gaan snijden he dus dan denk ik tsjaaa

kan ik het dan niet beter voor de spier laten doen ..

hmmmm moeilijk maarja ik heb nog eventjes de tijd om na te denken !

wanneer ben jij aan de beurt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Susan, ik moet nog een datum prikken. vorig jaar heb ik de operatie afgezegt omdat ik het niet durfde. nu voor mezelf afgesproken dat ik na het weekend definitieve beslissing ga nemen. maar eigenlijk weet ik het al:P hoop dat ik eind juni kan, dan valt het precies tussen mijn afstuderen en diploma uitreiking in:) en kan ik in augustus zonder sport BH naar het strand:)

ik houdt drie weken aan om helemaal niet te werken. en daarna weer rustig beginnen:) gelukkig is mijn teamleider hier best makkelijk in dus denk dat het wel goed komt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.