Ga naar inhoud

ikke : 17 april 2013 : Dr. Plovier :BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Volgens mij... maar weet dat niet honderd procent zeker... kun je die strips gewoon onder de kraan wassen.. dan laten drogen en dan zouden ze weer moeten plakken, als ik me niet vergis....

Gewoon eens uitproberen met eentje, voor je hem weggooit ;)

Ze zijn erg duur he, dus zou zonde zijn als je ze voor niks weggooit :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Plovier staat bekend dat hij er nog wel eens wat extra in stopt. Dus als hij bij jou zegt dat er niet meer in paste, kun je hem daar ook wel in vertrouwen hoor. Gewoon even geduld hebben, ze zullen vast prachtig gaan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je Dr. Plovier niet zelf te spreken hebt gekregen.

Meis ik hoop dat je toch kunt genieten van het resultaat,en net wat je zegt die aa cup heb je niet meer!

Ik wens je een goed herstel en veel plezier met je nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe borsten :35: , maar kan me voorstellen dat als je iets krijgt wat niet de afspraak was je een nare nasmaak heb.

Het resultaat zal vast geweldig zijn, dus geniet er lekker van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten. Moet toch een last van je schouders zijn gevallen toen je hebt gehoord dat er niet meer in kon of niet. Alleen beetje jammer dat het niet via de pc zelf ging.

Een voorspoedig herstel gewenst en geniet van je nieuwe Boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ikke, Hoe ging dat hechtingen verwijderen bij jou? Heeft de verpleegster alleen de knoopjes geknipt of echt de hele hechting eruit getrokken?

hoi marp86,

De verpleegster heeft de knoopjes geknipt en de hele draad weggehaald en ook met betadine ontsmet en als laatst gaas overheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.