Jump to content

ikke : 17 april 2013 : Dr. Plovier :BeClinic

Recommended Posts

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Ik heb hetzelfde. Eigenlijk vind ik ze ook wel klein, had het niet erg gevonden als ze iets groter waren. Maar ben net 4 dagen po. Ze zijn bij mij dual plane geplaatst en ik heb wel eens gehoord/ gelezen dat ze iets groter kunnen worden als de spier niet meer zo gespannen staat, maar weet het ook niet zeker.

Ben benieuwd of anderen het antwoord weten :-)

Hey,

Ik ben nu 3 maanden PO van 300cc.

Ook ik vond ze behoorlijk scheef en had de zelfde vraag gesteld als jij nu.

Vele zeiden dat het nog zou gaan bij trekken en dat is ook gebeurt!

Ze zijn mooi recht geworden.

De grootte is ook afteraf pas gekomen. Mijn bh van de kliniek was 75C en in mijn bh's heb ik nu 70E.

Even afwachten en dan komt alles goed.

Xxx

Hi ikke,

Ik heb (ook) 300cc (dual plane high profile) gekregen en toen ik laatst de foto's terug zag die twee weken na mijn bv zijn gemaakt, zie ik echt wel een heel groot verschil met nu (14,5 weken/3,5 maand).

Ze zijn niet alleen meer gezakt en geheeld maar hebben ook een veel mooiere, natuurlijke vorm en zijn stukken groter geworden als ik ze vergelijk met daarvoor.

Ik denk dus dat je je niet heel erg druk hoeft te maken maar bij twijfel gewoon even contact op nemen met je pc en misschien wel een fotootje mailen? Anders kun je ook hier op het forum een fotootje plaatsen in je album, veel dames hier hebben er meer verstand van dan ik en kunnen je hopelijk geruststellen.

Liefs!

Hi ikke,

Ik heb (ook) 300cc (dual plane high profile) gekregen en toen ik laatst de foto's terug zag die twee weken na mijn bv zijn gemaakt, zie ik echt wel een heel groot verschil met nu (14,5 weken/3,5 maand).

Ze zijn niet alleen meer gezakt en geheeld maar hebben ook een veel mooiere, natuurlijke vorm en zijn stukken groter geworden als ik ze vergelijk met daarvoor.

Ik denk dus dat je je niet heel erg druk hoeft te maken

Ben het helemaal met je eens!

Het scheve trekt weg, duurt gewoon een tijdje. Neem er een week of 6 voor om geduld te hebben ;)

En over de grootte.... dat is ook een kwestie van geduld!! Er gaat nog zoveel veranderen! Dat kun je je nu nog niet voorstellen, maar wacht het maar af :)

Een goed herstel!!

xx BB

Hallo allemaal,

Ik heb bij dr plovier operatie gehad. Tijdens mijn consult zei dr plovier dat ik 325cc zou krijgen, maar na de operatie zag ik dat ik 280cc heb gekregen is dat normaal?

Ik maak me nu wel zorgen?

Ik ben zelf 1,62m lang en 50 kg.

Graag jullie reacties

Alvast bedankt

Ik had 75a/aa

Ik wil eigenlijk niet kleine borsten. ik had verwacht 75 c/d.

Maar nu na de operatie twijfel ik heel erg aan me boobs of ze zo blijven.

Ik ben al 5 dagen po

klopt guppie

Dat had ik ook eigenlijk verwacht dat ik zelfs groter zou hebben, omdat ik hier op de forum veel heb gelezen over dr plovier.

dat had ik niet gevraagd, omdat ik nu pas achterkom.

En ik heb wel duidelijk aan gegeven dat ik niet te wijd tussen me borsten wil hebben, maar ja het is ook ver uit mekaar.

Ik denk dat ik gewoon eventjes ga bellen en kijken hoe en wat ik heb wel een kaartje meegekregen wat ze allemaal hebben gedaan met me boobs

even voor de duidelijkheid

ik ben 1.62 lang weeg 50kg ongeveer

ik heb zelf 75a/aa

bij de consult had dr plovier gezegt 325cc

en nu na de operatie:

Merk sebbin 280cc

infra mammaire incisie ronde siliconen prothesen retro-pecotraal

classic mammary implant, textured, moderate profile.

conclusie

ik vind ze klein en had groter verwacht

graag jullie reacties

alvast bedankt

Ohh joh vreemd inderdaad en als je ze nu al iets te klein vind dan is dat helemaal balen! Mijn pc vroeg voordat ik onder narcose ging nog een keer na de aantal cc s ...... dat vond ik wel fijn!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.