Ga naar inhoud

Wellness kliniek Genk of Valkenhorstkliniek Valkenburg


manoonn93

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik wil graag binnenkort een borstlift laten doen (inclusief implantaten) waarbij

ik ook graag een tepelhofverkleining wil en een moedervlek op mijn rechterborst wil laten verwijderen.

Ik las op dit forum (voornamelijk bij borstvergroting) goede reacties over Wellness Kliniek. Heeft er iemand

misschien ervaring met borstlift bij Wellness Kliniek?

Ik heb online advies gevraagd bij de Wellness Kliniek met foto's erbij gevoegd.

Dus ik wacht even het contact af en zal waarschijnlijk dan een consult plannen.

Morgen ga ik Valkenhorst kliniek bellen voor een consult. Heeft iemand misschien

ervaringen van een borstlift bij Valkenhorst kliniek? En

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik heb geen ervaring met een borstlift, maar wel met prothesen... Ik zou je niet dr. Malfeyt van de valkenhorstkliniek aanraden.... Mijn verhaal kun je in mijn eerste topic lezen :) De korte versie:

Ik kreeg prothesen die te breed waren voor mijn lijf en de fout die hij maakte heeft hij nooit toegegeven. Gelukkig werd mijn klacht wel serieus genomen door de directrice van de Valkenhorstkliniek, dus is er nog iets geregeld. Echter door die man laat ik mij nooit meer opereren!!

Dr. van der Hulst zou ik ook niet voor kiezen, want hij is ook heel stoer, als het gaat om nazorg. (lees het verhaal van Stardust maar eens) Zij is dan wel geopereerd in een andere kliniek, maar het was dus wel die professor....

Over de wellnesskliniek... geen idee wie daar goed is in borstliften....... Damen hooguit? Al zijn daar ook niet alleen maar positieve verhalen over...

Hm.. t wordt wel een negatief bericht zo haha, sorry...

Je wilt graag in de buurt van huis voor je borstlift he?

Toch zou ik je aanraden misschien eens wat verhalen te lezen hier, die over borstliften gaan. Dan heb je iets meer zicht op welke artsen hier goed in zijn en welke niet. Uiteraard wordt niet iedere pc hier op het forum besproken, maar je krijgt wel meer zicht :)

De verhalen over borstliften kun je vinden als je linksboven op: borstenforum klikt en dan naar beneden scrollt tot je bij de operatieverslagen borstlifting bent :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen.

Ik ben 28 jaar en naar 10 jaar twijfelen en onzererheid,

Heb ik mijn stoute schoenen aangedaan en een consult afspraak( 10.05.2013) gemaakt, Bij Dr L.Visser van wellness kliniek.

Ik heb nu al veel gehad aan deze site, Je moet het toch hebben van ervaringen van andere mensen.

En ik hoop als alles goed gaat ik in mijn vakantie onder het mes kan voor de bv :D .

veel liefs Manonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow en ik voeg even je twee topics samen, want zo is de info iets vollediger :) En je hoeft maar 1 topic bij te houden ;)

En lees nu dat je een afspraak hebt met dr. Visser. Weet niet zeker of ik al eens over een borstlift gelezen heb bij haar, maar ze is wel een kundig arts, wat ik zo lees :)

Misschien wat stug bij het consult, maar de resultaten zijn mooi :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ladies,

Ik heb vandaag gebeld voor een consultatie.

6 mei heb ik een consultatie met Dr. Booi van Valkenhorst kliniek

en 28 mei bij Dr. Visser van Wellness kliniek.

Heeft iemand ervaringen met deze klinieken of chirurgen?

Ik moet dus nog heel even afwachten wat het gaat worden.

Kan nu al niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ikzelf word op 20 juni geopereerd door Dr. Visser. ik ben reeds twee keer op consultatie geweest bij haar en ze komt wat stug over en je moet je vragen goed op papier zetten zodat je ze allemaal kan vragen aan haar. Voor haar is het een dusdanige routine dat ze het soms wat vanzelfsprekend vind dat wij ook al alle info hebben :141:
Maar je merkt dat ze weet waarover ze spreekt en dat ze goed is in haar vak.

ik persoonlijk heb het volste vertrouwen in haar en dat vind ik het belangrijkste. Kies de chirurg waar jij je het beste bij voelt!

Succes bij je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ben 10-05-2013 op consult geweest bij Dr Visser was boven verwachting super vriendelijk.

Maar wat je wel merkt is dat zij zelf niet echt van grote borsten houd.Ik vroeg namelijk om een 380 cc een volle D maar dat kon zij er niet in krijgen.

Ben met passen begonnen 280 cc toen heb ik gelijk maar gevraagd wat kan er maxi in?? Zij zij niet meer dan 320 cc.:-( nou hoop dat het toch nog redelijk groot is een C of kleine D ff afwachten.

Vrijdag 28-06-2013 gaat het gebeuren.:-) zo blij.

Liefs Manonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.