Ga naar inhoud

Wellness kliniek Genk of Valkenhorstkliniek Valkenburg


manoonn93

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik wil graag binnenkort een borstlift laten doen (inclusief implantaten) waarbij

ik ook graag een tepelhofverkleining wil en een moedervlek op mijn rechterborst wil laten verwijderen.

Ik las op dit forum (voornamelijk bij borstvergroting) goede reacties over Wellness Kliniek. Heeft er iemand

misschien ervaring met borstlift bij Wellness Kliniek?

Ik heb online advies gevraagd bij de Wellness Kliniek met foto's erbij gevoegd.

Dus ik wacht even het contact af en zal waarschijnlijk dan een consult plannen.

Morgen ga ik Valkenhorst kliniek bellen voor een consult. Heeft iemand misschien

ervaringen van een borstlift bij Valkenhorst kliniek? En

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Ik heb geen ervaring met een borstlift, maar wel met prothesen... Ik zou je niet dr. Malfeyt van de valkenhorstkliniek aanraden.... Mijn verhaal kun je in mijn eerste topic lezen :) De korte versie:

Ik kreeg prothesen die te breed waren voor mijn lijf en de fout die hij maakte heeft hij nooit toegegeven. Gelukkig werd mijn klacht wel serieus genomen door de directrice van de Valkenhorstkliniek, dus is er nog iets geregeld. Echter door die man laat ik mij nooit meer opereren!!

Dr. van der Hulst zou ik ook niet voor kiezen, want hij is ook heel stoer, als het gaat om nazorg. (lees het verhaal van Stardust maar eens) Zij is dan wel geopereerd in een andere kliniek, maar het was dus wel die professor....

Over de wellnesskliniek... geen idee wie daar goed is in borstliften....... Damen hooguit? Al zijn daar ook niet alleen maar positieve verhalen over...

Hm.. t wordt wel een negatief bericht zo haha, sorry...

Je wilt graag in de buurt van huis voor je borstlift he?