Ga naar inhoud

Sammy90 : 18 juli 2013 : Dr. Bauland : Sanavisie


Aanbevolen berichten

Eindelijk hier mijn verslagje:

Donderdag moest ik me om 12.30 melden. Ik was er om 12.25 uur dus mooi op tijd. Even in de wachtkamer gewacht en toen kwamen ze me al ophalen en moest ik al afscheid nemen van mijn ouders. Ik ging naar een apart hokje waar ik het charmante operatiehemd met slofjes aan mocht doen. Daarna mocht ik lekker in een bedje gaan liggen en werd daar de verdere voorbereiding gedaan. Er is me wel 4x gevraagd hoe ik heet, wat mijn geboortedatum was en waarvoor ik kwam. Vond k wel prettig stel jullie voor dat ik met een borstvergroting de deur uit ging. Om kwart voor 1 kwam dr. Bauland alles aftekenen en vroeg hij of ik nog vragen had en heeft hij me nog een keer uitelegd wat er ging gebeuren. Om 13.00 werd ik de operatiekamer ingerold en mocht ik zelf op het operatiebed klimmen. Daar kreeg ik een dekentje om en iedereen stelde zich netjes aan me voor. Door het infuus, dat al nij de voorbereiding was geprikt, kwam de narcose en weg was ik. Ik was eigenlijk niet eens zenuwachtig, nergens voor alleen het prikken van het infuus vond ik een beetje eng. Heb niets gemerkt van de narcose dat ik weg viel en in een keer werd ik weer wakker. Ik werd naar mijn kamer gereden waar ik met nog een ander meisje lag en daar waren mijn ouders al. Die dag heb ik de anesthesist, chirurg en wel 4 verpleegkundigen zien als het niet meer was om te kijken hoe het met me ging. Ze waren allemaal super betrokken. Vanaf het moment dat ik wakker werd heb ik eigenlijk nog geen pijn gehad ja af en toe wat steken maar of ik kan zeggen dat het echt pijn is? Nee dat niet. Ook slaap ik erg goed, ben namelijk nokg erg moe en slaap smiddaags ook een paar uurtjes, lijk wel een oud mens! Ik hou me rustig en word lekker verwend thuis dus daar geniet ik nog maar eventjes van

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

super dat alles goed bij je is gegaan en dat je het als goed hebt ervaren. hopelijk heb je in die 6 weken ook geen pijn meer gehad en heb je goed kunnen herstellen. heb je nu de cup-maat die je graag gewild had?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.