Ga naar inhoud

marlie34 : 2 mei 2013 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dat blaadje heb ik niet ingevuld , moet nog ff goed lezen en kijken wat ik wil

Gister verjaardag van oudste gehad en vrijdag heeft ie z'n partijtje gegeven dus drukke dagen gehad , logen wel voorbij ! Morgen nog werken , dinsdag koninginnedag en dan woensdag in huis nog ff rommelen en dan is het al donderdag ! Vandaag toevallig mn push up bh gewassen , zal t ding nog gaan missen Hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 126
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja spannend hoor, het schiet nu echt op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, nu gaat het echt heeeeeel snel!! Was me net al aant bedenken dat ik nog bepaalde dingen moet halen en vooral die medicijnen die we de dag ervoor al moeten innemen...

Morgen lekker vrij dus leuke dingen doen. Dan wo en do werken en dan is het THE day!

Jij eerst meid! Ik ben benieuwd!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx Mara , moet er half 11 zijn . Begin nu serieus buikpijn te krijgen ! Morgen nog ff tanken , laatste geld pinnen en dan op naar belgie .

Kreeg m'n antibioticapil al niet weg dus heb maar de helft op , hoop dat dat geen kwaad kan .

Zat nog ff een truitje te zoeken met knoopjes maar heb alleen maar versjes , trek ik die wel aan op de terug weg .

Zal zsm m'n operatieverslag doen als t mogelijk is , duimen jullie voor me?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, heel veel succes morgen. Eindelijk is het zover! Gewoon een vest is het makkelijkste, lekker met een jogging broek. Neem een kussentje mee voor de terug weg, kun je nog even lekker doezelen onderweg, des te eerder ben je weer thuis. En iets van een broodjes en wat te drinken niet te vergeten.

Ik zal voor je duimen!

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik duim voor je Marlie,komt vast helemaal goed. Ik had idd ook mijn 'charmante look' gedaan... Joggingbroek,superstretchy shirt en een dik vest met schoenen die ik zo aan kon slippen. Oh en niet te vergeten mijn jampotjes bril op omdat ik mn lenzen maar niet in had gedaan. Oh die dames hebben echt gedacht wat komt daaaar nou aan. :D

Met die AB pil zal wel los lopen. Anders even zeggen tegen Bruno,wie weet moet je dan wat langer doorgaan ofzo. Ik heb helemaal niks geslikt. Maar als t goed is heb ik het wel tijdens OK gehad,dus zal wel goed zitten. Zie iig nog geen tekenen van infectie oid. ;) (eigenlijk is het ook helemaal niet nodig hoor,AB bij een reguliere,ongecompliceerde,lowrisk behandeling... Maar goed)

Lekker koud drinken meenemen idd,heerlijk!

Oh,en je man.... Denk je dat hij durft te kijken of niet???

Toi toi toi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah Mara , geloof dat ze vast wel erger hebben mee gemaakt ! Maar heb idd m'n spijkerbroek maar ingeruild voor n joggingbroek en trek m'n slippers maar aan , net zo handig .

Verder bedacht ik me dat t weinig zin heeft mn bh aan te trekken morgen , gek idee dat t de laatste dag was dat ik m'n push up gedragen heb .

Kod drinken is n goed idee alleen is t warm als ik weer op de terugweg kan denk ik , stoppen onderweg wel ff bij n tankstation .

Tnx voor jullie steun en tot morgen ! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid!!!!!! Voor de zoooooveelste keer hahaha.

Bedenk me net dat ik niet eens een fatsoenlijke joggingbroek heb....

Ja, heb wel zo'n nike joggingbroek, maar das mijn chillbroek dat ding is zo oud als wat...

Morgen in de pauze maar ff de stad in crossen...

Ik denk aan je morgen hoor!!! Adem in Adem uit :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ha, zie je het al voor je. Wij, met z'n allen smachtend naar de laptop/ iPad/computer kijkend, wachtend op je reactie!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames , hier ben ik dan Hahah .

Vanacht geen oog dicht gedaan van de spanning en vanmorgen om 7u de deur uit gegaan , m'n moeder kwam hier de kids ophalen dus was prima geregeld ! Konden in Nederland zo doorrijden maar helaas stonden we in belgie direct al in de file en die duurde lang ! Bij Antwerpen gewoon n half uur stil gestaan , kreeg t zo benauwd en kwamen uiteindelijk ook n half uur te laat in de kliniek aan . Had wel ff netjes gebeld dus ze waren op de hoogte .

Ik mocht meteen n badjas , sokjes en mutsje op en daarna bespraken we nog wat dingetjes met Bruno en bekeken wat foto's . Waren erover uit dat ik niet veel bolling wilde van boven maar meer wat rechter , de rest wat besproken is is langs me heen gegaan , was te nerveus .

Toen afscheid van man en ging de operatietafel op , 3 lieve dames maakten me schoon en legde n warme deken om me heen , t infuus werd geprikt en even later viel ik in n heerlijke slaap ! En echt , werd zo lekker wakker ! Was meteen goed helder en kreeg wat water en toen kwam Bruno me vertellen dat er 300 cc in gegaan is en dat de vorm erg mooi was . De verpleegsters kwamen ook nog ff zeggen dat ze ze zo mooi vonden , erg lief.

M'n man s toch gaan kijken en vond t er ook super mooi uitzien dus ben benieuwd morgen !

De pijn is draaglijk maar heftig , vooral flinke druk op m'n ribben en longen , herkent iemand dat ?

Morgen mag dat verband er gelukkig af want dat zit zo strak .

Helaas moet morgen m'n zoon naar t zh onder narcose dus moet al om 6 u de deur uit , hoop dat ik dat ga redden , hoop op n beetje goede nachtrust .

Al met al is de operatie me erg mee gevallen en die pijn zal over paar dagen vast minder zijn ! Bedankt voor jullie mede leven , erg lief Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaaaa!!!! Daar is ze toch :)

Wat goed :) Nou, klinkt helemaal super hoor. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!

Ah Fuck - nu word ik nerveus!!!

Heel goed herstel gewenst! Doe maar lekker rustig aan. Ben super benieuwd of je blij gaat zijn met het eindresultaat! Na het verslag wordt het wachten op de foto's haha

Dikke knuffel voor jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie weer een paar Bruno's erbij :cheer:

Hmm nee druk op mn ribben heb ik niet gehad,maar kan mss van verband zijn? Ik vond dat idd ook heel irritant,voornamelijk bij mijn hals,waar het kruiste zeg maar. Blij toen t eraf kon!

Succes met je zoon morgen,hoop dat je toch wat kunt slapen! X

Hmm foute smiley. Stomme ipad,kan ik de codes niet checken. Nou ja,je snapt wel wat ik wilde zeggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marlie! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!!

Doet goed te horen dat het allemaal zo aangenaam verliep!

En nu...inderdaad...wachten op de fotoooooooooo's :)

Goed herstel en goede nachtrust gewenst en ... geniet!

(succes trouwens morgen voor je zoontje!)

Liefs

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mara , dat zou kunnen door t verband maar ik kan gewoon geen fijne houding vinden , niet liggen zitten alles doet zon pijn en heb m'n pijnstillers genomen , wil niet weten hoe t voelt als ze achter de spier geplaatst worden dan ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten. Je mocht van Dr. de Meyere vanavond toch al wel beginnen met de pijnstillers? Gewoon innemen hoor. Die ribben, ja we hebben maar niet verteld dat de dokter op je ribben gaat zitten om je protheses goed te duwen. Zou je nog zenuwachtiger worden. Whoehahaha, nee grapje. Ik weet niet waar die pijn vandaan komt, had ik geen last van, wel van me nek maar dat kwam door dat rot verband wat ze ook nog eens vast plakken met tape. Morgen zul je je een stuk beter voelen als het verband eraf gaat en je lekker kunt douchen. Ik wens je veel sterkte morgen met je zoontje in het ziekenhuis, hopelijk gaat het een beetje. X Co

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd meid!!

En wat vervelend dat je zo een pijn hebt.. DIe druk zou best heel goed van het verband kunnen zijn idd.. Ik voelde die pas de ochtend erna.. toen moest ik ook echt dat verband eraf hebben...

Je hebt niet het gevoel dat alles gaat ploffen he? Want dan moet je wel even bellen naar de kliniek.... Heeeeeeeeeeeel soms ontstaat een nabloeding, maar dat zou je wel merken....

Morgen gaat het al een stukje beter.. Maar pppffff dat je dat zo met je zoontje gepland hebt.. Hoop dat je het redt morgen!!!

Heel veel succes!

En een goed herstel!

Als je je schema wilt herzien, van pijnstillers, dan stur maar pb he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.