Ga naar inhoud

Met hoeveel weken droegen jullie een bh?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Met hoeveel weken droegen jullie een normale bh?

Ik zit nu op 3,5 week, morgen begin ik weer met werken en heb van collega's vernomen dat hun een stevige normale bh droegen en de metale beugel eruit haalde. Mijn werk is dus paaldanseres en het is niet echt sexy als ik daar sta te dansen met die oma bh om. Tevens wacht ik wel 8 weken voordat ik weer in die paal ga klimmen maar toch zit ik er over na te denken om vor een normale stevige bh te gaan.

Need some advice :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Arubaantje,

Wat leuk, een paaldanseres! Ik heb het zelf ook enige tijd fanatiek gedaan, maar door zwangerschap/bevalling en nu tijdgebrek heb ik mijn paal vorige week verkocht. Ik zou het ook niet meer durven trouwens, het vergt zoveel kracht van je armen en borsten dat ik mezelf ook niet meer in staat acht regelmatig aan de paal te hangen. Of heb jij de prothesen voor de spier? Ik heb ze dual plane...

Maar om in te gaan op je vraag: ik ben nu 7 weken PO en droeg na enkele weken af en toe een paar uurtjes een bh, maar ik geef toe nu nog steeds het liefst zonder te lopen! Als je hem langer aan moet zou ik ervoor kiezen één zonder beugel te nemen of een sportbh te dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.