Ga naar inhoud

Indy_30 : 8 juli 2013 : Bosnië


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben Indy ik woon in Nederland al bijna 4 jaar. Sorry voor mijn nederlands maar ik denk dat jullie kunnen begrijpen wat schrijf ik :) Ik ben moeder van twee kinderen en door borstvoeding mijn borsten zijn heel erg. Verslapte lege borsten heb ik nu. Ik ben ontevreden met mijn leven door mijn borsten en soms ik huil doordat. Ik wil mijn borsten laten opereren in mijn land in juli. Op 29 april heb ik eerste consult. Maar toen heb ik een fotos van mijn borsten mailen naar mijn pc hij zegt dat ik heb ook lift nodig. Dat wil ik in ieder geval niet. Ik wil alleen met prothese.Ik heb een foto en ik wil aan u laten zien hoe eruit ziet mijn borsten. dit is link http://www.Slikomat.com/slika/5458182.htm

Wat denk jullie is het moegelijk om alleen met prothese mijn borsten mooier maken of hier is een lift moest. Ik wil helemaal geen borstlift. En als is mogelijk wat raadt jullie me aan achter de spier of voor de spier anatomisch of ronde. in bovenste pool heb ik bijna geen weevsel alleen in die verslapte deel heb ik weevsel.

Dank wel voor alle reacties.

Groetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Je foto is een beetje onduidelijk, maar ik denk dat je tepelhof een stuk beneden de borstplooi zit he? Vandaar denk ik dat de pc ook een lift voorstelde. Je tepels wijzen dan weer niet naar beneden. Ik denk dat als je perse zonder lifting wilt je echt voor heel veel cc's moet gaan en dan high profile. Je bent echt heel bang voor een lift he? Ikzelf heb wel een lift gehad (ik ontkwam er echt niet aan) en het is supermooi geworden. Maar ik denk dat jij ook een donkerder type bent dan ik? En meestal maakt zo'n huid idd iets minder mooie littekens (heb je ergens littekens op je lichaam en hoe zijn die genezen?) Anders nog ff een andere pc raadplegen, kijken wat die zegt?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danke wel ingrid voot snele reactie. ja ik ben heel erg bang voor borstlift en littekens. ik ben niet echt donker ik ben Bosnisch. Daar wil ik me ook laten opereren want daar is goedkoop. In een beroemde bosnische kliniek. in juli heb ik vakantie en in die periode wil ik doen. maar ik hoop dat het kan zonder borstlift. ik heb gezien borsten van papaja en die van haar zijn als mijn en ze heeft gedaan zonder borstlift dat geeft me een hoop :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je wel een lift aan willen raden Indy. Ik ben bang dat anders de kans op een double bubble groot is.

Je hebt een dunne huid zo te zien, de prothesen zullen waarschijnlijk helemaal of deels achter de spier komen. De kans is groot dat vrij snel al, of anders op den duur, je eigen borst over de prothesen zakt en er onder komt te hangen.

En mochten de prothesen toch voor de spier kunnen worden geplaatst dan loop je weer het risico dat door de ruime huid de implantaten vooral in de onderpool komen te hangen en de bovenpool te leeg zal zijn.

Persoonlijk denk ik dat een lift een mooier en duurzamer resultaat zal geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooo mijn god ik wil niet borstlift :( ik dacht al dat ik moet maar ik was op zoek naar een wonder die kan me opereren zonder lifting :((((( Ik zal nog over een week oog in oog te zien wat kunnen we doen. Ik wil niet per se een borstlift maar dan moet ik met die lejlike borsten hele leven blijven :((((

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet in paniek raken Indy, ik ben natuurlijk geen arts, ik geef alleen mijn visie. Misschien zijn er wel mogelijkheden voor je..

Maar voor een lift moet je niet te bang zijn. Als je erg kleine slappe borsten hebt is slechts een BV vaak niet de mooiste optie. Met een lift en BV krijg je dan een veel mooiere vorm. En de littekens kunnen heel erg meevallen, en dat hangt weer af van je pc en je eigen huid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Indy, ik ben heel benieuwd wat je pc gaat zeggen! Geloof me maar: je borsten kunnen echt weer mooi worden hoor!

Reis je dan helemaal naar Bosnie? Ik ben wel heel benieuwd: hebben ze daar ook heel goede pc's en liggen de prijzen daar veel lager dan in Nederland en Belgie?

Dat zou ook nog wat zijn: als jij straks prachtige borsten hebt reizen wij allemaal naar Bosnie! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is een echt goede pc hij heeft veel vrouwen geopereerd. hij heeft veel ervaring. hij heeft onze beroende mensen van VIP world geopereerd. hij is duurste in bosbie en bij hem BV kost 2500 e Bij andere kliniek nog minder maar ik durf niet. hij is echt beroemd en hij wil zeker niet dat klanten van hem zijn ontevreden. Maar in servie ook zijn goede pc en in croatie ook. ze hebben veel ervaring. Bij ons elke twede meisje hebben nep borsten dus :) en nazorg is echt op hoge nivou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt waar, heeft de helft van de vrouwen een BV gehad?? Dat is veel.

En het is idd een stuk goedkoper dan hier zeg!

Misschien toch een tip voor vrouwen hier...het is wel even een reis, maar als het heel goede pc's zijn...

Spreken ze goed Engels daar? En hoe kun je daar overnachten na een operatie? Blijf je een nacht in de kliniek, of zijn er goede en betaalbare voorzieningen rond de klinieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

He misschien niet elke twede vrouw :) maar wel veel hoor. Ja iedereen spreek daar heel goed engels hij voraal want hij heeft veel diplomas in zijn leven hij heeft veel titula s. Met vliegtuig moet je ongevier 200 e betalen heen en weer. Met auto moet je 18 uur rijden. Met bus kost 80 e heen en weer. daar heb je veel goedkope hotels en motels je kan googelen precies in Sarajevo. Maar je kan ook in kliniek overnachten. alles is inclusev in de prijs voor BV kontrole en bh bloedtest ezv.His is heel goed pc hoor. Ik zal hier platsen een video van hem en van een meisje die heeft hij geoperierd en zij lijkt nu op angelina jollie. hij heeft bij haar ook bv gedaan. ik ga volgende week naar bosnie en zal zien wat hij zal me zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er weinig kennis van maar denk ook dat je best zal zijn met een lift. Maar ik denk nu: een borstvergroting durf je wel, waarom is die stap naar lifting dan net te veel? Er zijn veel dames hier die hetzelfde nieuws hebben gekregen, hebben doorgezet en nu blij zijn dat ze voor de lift hebben gekozen.

Als je vertrouwen hebt in die PC en hij al meerdere keren goed resultaat heeft geleverd zit je wel goed. Maar je moet toch eerst ook nog eens bij hem op consult voordat je wordt geopereerd? Meerdere opinies inwinnen kan echter nooit kwaad.

Hmmm francien ik zou het toch maar eng vinden hoor. Helemaal naar daar, zo ver van thuis, alles in het Engels,... Maar wel opmerkelijk dat het daar zo veel goedkoper is. Dat zijn wellnesskliniek prijzen en misschien zelfs lager. Natuurlijk de vraag met welke prothesen ze werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet ook niet waroom ben ik zo veel bang. Maar ik ben gewoon bang voor borstlift. ook ben ik bang voor bv maar die operatie duurt veel minder dan bl. en ik vind litekens ook niet mooi. Ik weet zeker dat alle pc zullen me een bl aanraden maar als ze werken heel goed ze kunnen iets van mijn borsten maken hoop ik :-) Die pc van bosnie bij wie ga ik volgende week werkt ook met ronde en anatomische prothese.Ik heb moeder daar en zij kan me helpen in eerste dagen want ik heb twee kleintjes. Hier niemand kan me helpen mijn man werkt daarom wil ik in bosnie doen. Maar aan de andere kant ik wil ook hier omdat ik hier woon en als ik heb complicaties ik kan altijd langs kliniek gaan maar naar bosnie is te ver. ik ben ook zelf bang maar ja ga ik toch doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Lahja, het is inderdaad nogal een afstand. Als je familie of vrienden daar hebt wonen zoals voor Indy het geval is is het wel weer een goede overweging. Na de operatie ben je toch hartstikke kwetsbaar gammel, en je wilt dan veilig geholpen kunnen worden als dat nodig is.

Ik ben wel heel benieuwd wat je pc zal zeggen Indy, en of het mogelijk zal zijn je zonder lift te helpen. Zelf zou ik liever littekens hebben dan het grote risico op vervormde borsten.

Maar ik heb natuurlijk gemakkelijk praten, want zolang ik borsten heb heb ik al littekens door de mastopathie, dus ik ben dat wel gewend. Ik kan me heel goed voorstellen dat je geen littekens wilt...

Maar nogmaals: ik denk ook dat je mooiere borsten zult krijgen met een lift!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik was op consultatie bij mijn pc in Bosnie. Hij zegt dat ik moet een borstlift doen met implantant van 280 cc rond achter de spier. Mijn operatie is 08 juli 2013. Ik hoop dat alles zou goed komen want ik moet twee weken na op. met vakantie met man en kinderen en na een week vakantie terug naar Nederland. Als ik complicatie krijg moet dan hier in Nederland een pc zoeken. Mijn operatie kost 4.000 e. Ik ben heel erg bang maar dat is mijn droom toch. In begin ik heb mijn moeder bij me dus twee weken ik hoef nieks te doen. Ik ben roker ik heb een beetje verminderd om te roken. Ik rook nu 5 cigaretjes per dag. Over een week ik moet helemaal stoppen met rokken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes!

Maar voor dat geld had je het ook hier kunnen laten doen ;) Had je ook een hele goede pc voor gehad met de beste implantaten. En je had niet hoeven vliegen ;)

Maar ik snap dat je daar wilt gaan, omdat je daar vandaan komt!

Succes! en doe het rustig aan, zodat je jezelf niet overbelast na je operatie.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.