Ga naar inhoud

Stress pil ??


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

ik was er steeds zeker van dat ik op de dag van de operatie geen stress zou hebben omdat ik er al zoooooooo lang naar verlang.

MAAR het is nog meer dan 2 maand en nu al droom ik over de operatiedag en je weet dat er in je droom dan van alles fout loopt ;-)

DUS ik denk dat ik op het moment zelf zal sterven van de stress :18:

Nu is mijn vraag of er iets geven wordt om je wat rustiger te maken in de Wellnesskliniek?

Groetjes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ben vandaag bij de Wellness kliniek geweest voor bv. Had klamme handen, hartkloppingen en ga zo maar door. Ik kreeg een zetpil, 100mg diclofenac en ik heb er 1 uur van geslapen. Ik werd er warm van en heel suf. Mijn ervaring is dat de zetpil me errug rustig heeft gemaakt. Groetjes en heel veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken je t gezegde van schaapjes die naar de slachtbank gaan.,, zo voelde ik me... Wilde eerst nog weghollen maar dat ging over in totale apathie.... En toen was ik n mak lammetje dat meeging op dr ok slofjes....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druppeltje: hopelijk is alles goed verlopen! heb je verslagje gelezen en succes met je herstel.

Anma, schitterend :45: , ik heb dat ook altijd dat ik op het moment zelf denk van en nu RENNEN!!!!!! En gezien het om een -niet noodzakelijke operatie- gaat zou ik dat wel eens kunnen menen en echt gaan RENNEN :45:
maar zou me dat natuurlijk achteraf erg beklagen!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juliette,

Ik dacht nog ohhh het valt wel mee, ze hangen nog niet op miin knie, kan best nog wel... (Bvk en lift gehad). Je hoofd fopt je dan gewoon...

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juliette, zorg ervoor dat je A. Op de dag van de operatie erheen gaat en B. Dat je zo snel mogelijk zetpil inbrengt. Ik ontspande, ging zelfs ff op mn buik liggen omdat ik wist dat het er voorlopig niet in zit. Wat ik trouwens had was dat ik me heb afgesloten voor de OK kamer. Ik kwam er binnen en het was een normale temp en een ietwat luide radio. Ik ben gaan zitten en heb gebeden!!! Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anma, ja,ik zou het op het moment zelf ook zeker gaan relativeren en denken, goh ja, zo klein zijn ze ook weer niet (al ben ik echt plat) :45: we zijn van hetzelfde kaliber denk ik

Druppeltje: dat was een drogeerpil zeker in plaats van anti stress pil :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey julliette

Wat druppelte zegt over die zetpil klopt, die heb ik ook gehad. Krijgt iedereen volgensmij daar.

Ik werd er ook doodmoe en zweverig van.

Maar eenmaal in de OK kon t me allemaal niet meer interreseren, ik was zo in coma.

Dat van die luide radio in de OK klopt ook.

Ik vond dat wel een beetje kantine achtig, ik dacht nog wat krijgen we nou? Allemaal meezingende chirurgen straks die ff me boobs erin gaan proppen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die luide radio in de OK klopt ook.

Ik vond dat wel een beetje kantine achtig, ik dacht nog wat krijgen we nou? Allemaal meezingende chirurgen straks die ff me boobs erin gaan proppen.

ow :118: Dit zie ik dus levendig voor me nu :45:

Het zal je maar gebeuren, staan ze daar allemaal in hun papieren string en groene schort te dansen en te zingen:

Wat je van boobies leren kan, van neppe boobies leren kan...lalallalalallalalalallla (op de melodie van dat liedje uit uuuuuuuuuuuuhm hoe heet die disney tekenfilm ook alweer.. met balou de beer, en dat jochie dat opgroeit in de jungle) Ooh ja: jungle book!!

Sorry, erg off topic dit haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45: bb!

Ik kan me best voorstellen dat het op OK er zo aan toe gaat overigens. Is toch hun dagelijkse werk,op een gegeven moment heb je als ok assistent alle tieten wel een keer gezien lijkt me. Heb zelf wel eens meegelopen op OK en daar worden zo af en toe best harde grappen gemaakt. Ook gewoon meezingen met de radio enzo,of bikkelen op de maat (orthopedie) Maar daar krijgen wij toch lekker niks van mee. Zeker niet met van die dikke zetpillen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die luide radio in de OK klopt ook.

Ik vond dat wel een beetje kantine achtig, ik dacht nog wat krijgen we nou? Allemaal meezingende chirurgen straks die ff me boobs erin gaan proppen.

Haha ik krijg hier echt Scrubs-achtige ideeën bij :12: Je zou maar echt een 'the Todd' als chirurg hebben :P

Ik kan me wel alle stress heel goed voorstellen! Bij mij is er nog helemaal niks gepland maar bij het idee wordt ik al zenuwachtig xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

of bikkelen op de maat (orthopedie) Maar daar krijgen wij toch lekker niks van mee.

Ranzig gewoon :152:

Alleen het geluid al, geeft mij kippevel op de rug :45:

'Tik die heup er maar in kees, wel op de maat....'

En maar meeraggen: I want to be a hippie and I want to get stoned.... maraaaaaaaaahiuanaaaaaaaa..... (ja.. ik zag het alweer voor me.. sorry :unsure: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.