Ga naar inhoud

Juwel : 29 mei 2013 : Dr. Luisterburg : Sint Franciscus Gasthuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

  • Reacties 189
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaaa inderdaad bijna aan de beurt! Zal blij zijn als het gebeurd is, maar wie heeft dat niet:)

Ben erg benieuwd hoe het gaat lopen, maar zal vast goed komen.

Jij nog een paar weken wachten, maar gaat snel hoorr. Kan ik makkelijk zeggen haha, sorry bedoel het goeddd

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan met zn allen in jouw waterbed hoor Han, hebben we ook allemaal lekkere warme billen ;-)

Ja Lotjelot is al heel snel aan de beurt. Wat een fijn idee zal dat geven zeg.

Maar meiden, uiteindelijk komen we allemaal aan de beurt ;-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah wat een lieve dochter zeg!

Ik herken dat gevoel, en na de BV stond ik te glunderen in de paskamer, ik heb mijn boobs van alle kanten bekeken en vond ze geweldig in de bh. Hiervoor had ik ook erg weinig.

Ik denk dat dit helemaal gaat goedkomen en dat je niet teleurgesteld zult zijn ;-)

Over de bh kan ik je niet adviseren... of je moet het bonnetje eraan laten en het nog kunnen ruilen, dan zou je idd 2 maten kunnen nemen en de juiste houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het al helemaal voor me :-p

En binnen een paar weken staan we met zen allen in het pashokje en denken we: 'allé, doe dat gordijntje maar open, ze mogen gezien worden' :45:

hahaha en dan doen ze het niet meer :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ excella, ja had daar ook nog over nagedacht maar bh's moeten van te voren natuurlijk ook nog gewassen worden en dan kan je ze natuurlijk niet meer terug brengen.

Denk dat ik gewoon een beetje goedkope bij de Hema ofzo haal in b en c en als ik dan de juiste maat weet pas echt goede bestel via internet. Weet ook niet hoe ik het anders moet doen.

Lees van heel veel meiden dat ze in de kliniek een bh kregen. Dat lijkt mij toch wel veel fijner.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yuna, ja ze is echt een top meissie hoor (als je haar puber-momentjes negeert ;-)

Oh meis, wat moet jij ook nog een tijd wachten zeg!!!

Trek je dat een beetje?

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is een beetje ivm mijn werk en ivm een huwelijk waar ik heen moet en een heel open kleed voor heb...dus dan is die sportbh geen optie!

Het zal er snel zijn hoop ik ja!

Nog een klein maandje voor jou, heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee een sport hb zal inderdaad vast niet heel mooi staan onder een open jurk hahaha.

Ja ja ja, over bijna een uur kan ik zeggen: deze maand word ik geopereerd :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.