Ga naar inhoud

Janou : 15 mei 2013 : Dr. Willikens : Atlaskliniek : Meise


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben blij voor je dat het allemaal goed met je gaat. Geniet van meisjes :-)

En uhhhh Han, heb je zo'n mooie ticker van BB gehad, zit je er weer een dag naast te racen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dames,

Morgen moet er weer gewerkt worden dus het werd tijd voor een update van mij en "de tweeling"..

Ik wil als eerste even zeggen dat ik nu al super blij ben met mn meisjes.. ( BB bedankt voor het beantwoorden van mn pb'tjes , je bent mijn goeroe!!)

Na de eerste rampzalige nacht! (hoe moet je in godsnaam liggen?) heb ik mijn zwangerschapskussen uit de kast getrokken en dat heeft me zooo geholpen.. ik kon zelfs een beetje schuin liggen ahhhh.

Ik heb dan ook een hele constructie bedacht die voor mij werkt.. Als eerste;

1 een opgerolde deken onder het hoofdeinde van mijn topmatras.

2 het zwangerschapskussen gevormd als een hoefijzer met de bolle kant naar boven.

3 daar boven twee lekkere zachte kussens voor mijn schouders en nek.

4 een kussen onder mn knietjes..

Nou en als ik r dan eenmaal inlig..!! kan ik een beetje schuin gaan liggen maar voor de rest kan ik niet draaien.. prettig gevoel.. ben net een ingebakerd babytje.. En dat voor iemand die het liefste in de "superman" houding slaapt..

Over de nachten kan ik dus niet echt meer klagen.. je merkt t zeker in je nek en schouders en je hebt die rot bh nog aan..

De dagen zij ook prima gegaan.. Manlief waar ik helemaal niks van mag doen (heel lief, maar ik verveel me kapot!) Ook de kleine meid lijkt t te snappen want die rent al meteen naar pappa als ze iets wil en dagelijks worden "de tweeling" overladen met zachte kusjes omdat ze nu een beetje voorzichtig moet doen met mamma..

Tja en wat kan ik er meer van zeggen??

Oja.... ik heb door al dat bankhangen nog nooit zo veel lingerie online opgezocht.. ik weet nu al waar de helft van mijn vakantiegeld aan op gaat, whahaha

veel liefs Janou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dames,

Ik ben nu 8 dagen PO en het werd tijd voor een kleine update.

Ik heb dinsdagavond toch maar even de PC een foto van mijn linkerborst gemaild (hier zit aan de binnenkant van de borsten een plooi) Woensdagochtend werd ik gelijk terug gebeld. Ik hoefde me nergens zorgen over te maken..

Mijn "orginele" borstplooi was links hoger en daar is een beetje meer ruimte gemaakt in de pocket zodat de prothese daar verder kon inzakken zodat beide plooien gelijk kwamen. (wel fijn dat de PC zich die moeite genomen heeft en niet alleen maar er wat heeft ingestopt)

Hij schijnt me dit ook nog te hebben gezegd tijdens het tekenen maar had het ook nog over een kleine halvemaanslift rechts en na dit nieuws ben ik blijkbaar een beetje dichtgeklapt) Als de tepel al gelift moest worden dan werd dat sowiezo pas naderhand gedaan omdat hij eerst wou zien of dit met de verschillende cc's niet al verminderd zou zijn.

Maar goed.. ik ben dus weer gerust gesteld... natuurlijk had ik mijn "probleempje"al eerder aan BB voorgelegd en die is helderziend want die vermoedde dit al..

Ik ben nu al 3 dagen aan het werk, weliswaar wat minder uren i.v.m. mijn gekneusde pols (dit kwam dus eigenlijk al goed uit) en het gaat voor mijn gevoel nog steeds uitstekend. Ik heb gelukkig nog steeds geen pijn gehad maar het JEUKT!!! ohhh mijn god, wat jeukt 't...poehhh en wij limburgers zeggen dan ook; "jeuk is erger wie pieng" en als je jeuk hebt moet je krabben (beetje lastig want t jeukt van binnen..

Gelukkig kwamen toen de wijze woorden van mijn oma.. Jeuken is een goed teken want dan is het aan het genezen...

Thuis kun je natuurlijk lekker met de icepacks erop gaan zitten (wat mij goed helpt tegen de jeuk) maar op het werk ziet dat er ook weer zo stom uit haha

Het borrelen in mijn borsten is nu overgegaan in een bruisend gevoel.. (alsof je bruistabletten in je bh hebt) apart dus maar dankzij de bijbel (lees=borstenforum) weet ik dat dit erbij hoort.

Ook begint de tweeling er steeds zachter aan te voelen.

Een ander apart verschijnsel is; Warme drank,, bij hete thee is het net of de siliconen ook warmer worden.. heel even maar, iets van een paar seconden.. maar grappig is het wel.

ik ben voornemens om vanavond maar eens voorzichtig aan de pleistertjes te trekken want ben nu wel nieuwsgierig naar het litteken. even lekker douchen van te voren.. (ik mocht dit van de PC al na dag 2, al lees ik hier verschillende dingen over) na het douchen braaf deppen en dan nog even de pleisters droog föhnen..

Tja en dan sta je onder de douche en dan wil je natuurlijk ook nog even je oksels scheren... niet te doen dus als je je armen niet omhoog mag doen.. nou ja dan maar "duitse" oksels

allemaal praktische probleempjes dus..

Wat ik echter wel ontzettend lastig vind is dat dochterlief nu echt een pappa'skindje aan het worden is... pappa hier en pappa daar.. als ze honger heeft: pappa.. als ze zich stoot: pappa.. naar bedje brengen: pappa.. boekje lezen; pappa..

Dit vind ik het ergste van alles.. noujah 5 weekjes nog en dan gaat mamma haar extra lief verwennen... maar ach.. stiekem is dit wel heel erg leuk voor pappa...

veel liefs Janou

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve Janou,

moest vandaag nog aan je denken hoe het met je was en of het werken ging,

gelukkig heb je een verlag gehmaakt pffff wel ff eng gevoel zeker,

maar gelukkig weet je nu dat alles gewoon goed is...

Jeuk van binnen aahhh dat lijkt me kut dat heb ik wel eens IN mijn knie en wordt dan helemaal gek, maar gelukkig zeg je vd coolpacks dan weet ik dat tenminste,

dus thanx vd handige tip ;-)

Boorelen.....bruisend gevoel....warme drank worden je siliconen qua gevoel ook warm!!!

wat vertel je me allemaal haha, tjee als ik na woensdag gekke dingen ga voelen ga ik je mailen,

kijken of je dat ook hebt!!!!

gelukkig heb ik van philips zo'n laser aangeschaft vorig jaar voor te ontharen, dus scheer me nog maar 1x per 2 weken en dat is al bijna niet meer GELUKKIG maar hihi.....

eet je nu gewoon bokworst met bier ben je een echte Duitser ;-)))

tja je kleine meissie die zegt papa zus en papa zo, das idd minder,

maaaaar hij zal wel TROTS zijn hihi,

nu is ze afhankelijk van hem en hij zal dat wel leuk vinden,

zijn kleine meis die aan hem hangt...

Morgen is je papa weer hier in het dorp....

nou meid lekker slapen en keep me up to date...

kus Han

Link naar reactie
Delen op andere sites

Warme drank... ja dat weet ik nog wel... Maar ik had het ook met koude drank.... Voel je die koude drank, zo via je siliconen naar je maag gaan :45:

Heel vreemd haha

En yep... jeuk vanbinnen..... Héél irritant, maar je oma had wijze woorden ;) Jeuk is genezing (pieng neet ;) )

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Warme drank... ja dat weet ik nog wel... Maar ik had het ook met koude drank.... Voel je die koude drank, zo via je siliconen naar je maag gaan :45:

Heel vreemd haha

En yep... jeuk vanbinnen..... Héél irritant, maar je oma had wijze woorden ;) Jeuk is genezing (pieng neet ;) )

xxx

jeuk.. poeh vandaag het gevoel gehad alsof mn tepels er ieder moment vanaf zouden scheuren.. werd helemaal gek!

en joa.. ik heb nog niet heel koud gedronken.. drink alleen de bacotjes in de kantine met ijsblokjes hihi :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee.. gelukkig niet meer...maar vanmiddag wist ik niet wat aan me was!!

ben lekker gaan douchen en de pleistjes mooi losgeweekt, Meteen even de draadjes af laten knippen door mn mannetje.. (die heeft in een ver verleden opleiding tot verpleegkundige gedaan) Maar t stelt niks voor,, beetje borst vasthouden, draadje trekken en knip!) (van te voren natuurlijk wel de hele handel ontsmet)

Maar ben zo tevreden.. valt echt mee.. helemaal dicht. dun kort streepje.

En ik was ook heel blij om te zien dat de streepjes op dezelfde hoogte zaten(vooral omdat er links meer ruimte was gemaakt zodat daar de borstplooi kon zakken)

Ja ben er erg content mee!

Het komt helemaal goed!!

ohh Han.. sjatje toch.. nu al zo erg de "nerven"?.. spannend voor je he?

nou ik zal een kaarsje voor je branden als het zo ver is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat doet me goed te horen,

dat jij zo BLIJ bent dat is echt heerlijk voor je,

leuk dat je dat zo samen met je hubby kunt doen hihi.....

ja het is dus echt heeel erg met mij , onbewust ben ik blijkbaar helemaal in de war van binnen,

ik heb sowieso een spasitische darm en ik zal je zeggen:

die laat me nu niet in de steek!!!!

schattebout geniet lekker van je mooie borsten, ga dadelijk slapen is gelukkig weer een dag voorbij ohhhh ik ben ergggg

lief als je kaarsje wilt branden kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps geen esx dus haha

nee moeder natuur heeft me gedwarsboomd in mijn romantische plannen..

En ik heb implanon (zo'n staafje) in mijn arm dus ik kan dat niet overslaan..

Maar HOLYMOLY! Vandaag voel ik ze wel hoor! Poehh

BB nu voel ik de H ook ghehehe!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.