Jump to content

Janou : 15 mei 2013 : Dr. Willikens : Atlaskliniek : Meise

Recommended Posts

Hallo dames,

Ik ben al een tijdje mee aan het lezen en het lijkt mij netjes als ik mij even voorstel. (heb de nodige info hier al op het forum kunnen vinden en bedankt daarvoor!)

Ik ben al sinds mijn puberteit ontevreden over mijn borsten en na een aantal afvalpogingen (die niet echt lang stand hielden) en de zwangerschap van onze prachtige dochter, heb ik me er bij neergelegd dat ik een stevige dame ben. MAAR dan die borsten he!! Pfff Er is nu echt niets meer van over..

Het is nu een slappe C waarvan de linker ook nog eens zichtbaar kleiner is.(ooh wat verlang ik terug naar mijn "melktieten" die ik tijdens mijn zwangerschap had)

Dus voor mijn 30ste verjaardag is het dan eindelijk zo ver. (een mooier kado kon ik mij niet wensen en ineens vind ik het niet eens meer zo erg om 30 te worden)

EN JAAAH 15 mei krijg ik mijn kado's!!!!

De afspraak staat, het verlof is geregeld en een partner en familie die achter mij staat!!

Ik kan haast niet wachten

Veel liefs,

Janou

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Ooh wat leuk en spannend!!!!

Ik denk dat velen ons n je verhaal kunnen vinden van de zwangerschap (zelf ik ook)

Ik had ook mooi gevulde boobies, maar dan opeens WEG! Dus heb ik ook de stap gezet, en ik kan niet gelukkiger zijn

een prachtige vent, prachtige dochter, en nu nog es prachtige boobies!

veel succes allesinds hé :D en GENIET!!

Hoi Janou

Welkom op het forum en wat fijn dat je zoveel info hier hebt kunnen vinden!!

Mag ik vragen waar je naartoe gaat en bij welke arts? Misschien vind je het leuk als we je meteen naar de operatieverslagen verhuizen en je titel aanpassen. Misschien dat er dan meiden zijn die samen met jou naar 15 mei aftellen ;)

xx BB

1. Ik ga naar de Atlas kliniek in Meise en mijn PC zal dr Willikens zijn. Ik voelde mij hier meteen op mijn gemak en mijn beste vriendin en stiefmoeder zijn ook door hem geholpen. (en die zien er prachtig uit!!) beide dames hebben rond de 300 cc achter de spier geplaatst gekregen en bij mij zal er 450 of 400 voor (ik twijfel nog een beetje) de spier geplaatst gaan worden. Resultaat zal wel verschillen maar zij hebben dan ook een totaal andere bouw als ik.
  2. @BB voel je vrij om het aan te passen, lijkt me leuk om met lotgenoten af te tellen.

veel liefs Janou

• 2 weeks later...

Zooo!!

Vandaag wezen passen...

T blijft 400cc Natrelle TRX voor de spier. Ik kreeg het wederom benauwd bij alles wat hoger was als de 400 en ben dus bij mijn eerste keus gebleven.

Ik had er zelfs aan gedacht een wit en een zwart schirt mee te nemen maar ik was volgens mij te nerveus om veel verschil te zien..

Denk zelf dat het een flinke E gaat worden... niets mis mee dacht ik zo..

Alleen dat slapen op mn rug.. daar zie ik zóóóó tegenop.

Hahaha, dat heb ik ook. Elke avond in mijn bedje denk ik: " zo nog ff lekker op mijn buik slapen, nu moet ik er nog van genieten".

Je hebt echt gelijk dat je jezelf zo'n mooi cadeau geeft, leuk hoor.

En het komt al in zicht he, nog maar een paar nachtjes (op je buik) slapen :-)

XxX

Precies.. elke avond denk ik; ik ga maar eens proberen op mn rug te slapen.. en elke keer geef ik dat op na een minuut of 20 hihi.

Pff vandaag waarschijnlijk mijn pols gebroken.. de zwelling was te dik om fotos te kunnen maken..

ik hoop dat dit geen probleem is want over 10 dagen is t zo ver.. zo zou balen als ik t zou moeten verzetten.

Veel liefs.

Oh nee, wat is er gebeurd? Knetter veel pijn natuurlijk nu. Ik heb geen idee of dit invloed op je bv heeft.

Ik probeer ook inderdaad om op mijn rug te slapen maar lukt mij ook niet hoor. Maar aan mijn "in pieken alle kanten opstaande kruin" te zien, heb ik dat ergens in de nacht toch onbewust ook gedaan. Zal dus wel goed komen ;-)

Heb gevoetbald en dan gaat er wel eens wat mis... Pijn valt gelukkig wel mee.. En hij is niet gebroken maar Allen flink gekneusd dus dat gips hoeft er gelukkig al niet om, kan ik wel wat meer bewegen..... Was echter best in paniek gisteren.. Meer om mijn boobies Als om mn pols hahaha

Hahaha dat zou ik ook zo hebben hoor. Heel de wereld draait op dit moment om de bv heen.

Gelukkig dat het allemaal mee valt.

XxX

Zo morgen is het dan eindelijk zover!!

Al die weken heb ik me geen zorgen gemaakt, maar nu beginnen de zenuwen langzaam te komen.. (morgen zullen ze wel door mijn lijf gieren!!)

Heeft iemand nog tips voor me waar ik eventueel aan denken moet?

Pffff denk dat ik voor de rest van de dag de koffie maar eens moet vermijden ghehehe

veel liefs Janou

Heel veel succes morgen!!

De komende dagen kun je sowieso even beter stoppen met koffie ;) Door koffie drinken ga je vocht vasthouden. Dus veel groene of brandnetel thee, en water drinken na je operatie!! Dat helpt bij het afvoeren van vocht en het helpt bij het laten verdwijnen van het narcosemiddel in je lijf :)

xx BB

BB thanx voor de tip!!!

Eigenlijk ook wel logisch..

Zo vannacht nog even lekker om mn buik slapen en nu eerst maar eens de"voor" foto's maken.

Kan t nu niet meer uitstellen.. want ik weet zeker dat ik na morgen heel vlug vergeten ben hoe ze ook alweer uitzagen hihi..

Veel liefs Janou

Bedankt voor het succes..

ik hen al thuis en hang lekker op de bank.. het is allemaal 1000% mee gevallen..

Ben zo blij.. dit had ik veel eerder moeten doen..

Mijn mannetje is erg ook super blij mee. hij was bang dat t te groot zou gaan worden en was nog nerveuzer als ik hahaha.

veel liefs Janou

Zo dochterlief ligt lekker in bed voor dr middagdutje dus heb nu tijd voor een klein verslag van mijn spannende dagje gisteren.

Gistermorgen samen met mijn lieve vriend en nichtje op tijd vertrokken omdat we naar brussel moesten, dat is vanuit ons anderhalf uur rijden. (natuurlijk veel te vroeg daar omdat ik bang was dat ik te laat zou komen en je weet het maar nooit met het verkeer)

We waren ruim een half uur te vroeg daar. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen (daar zijn belgen dan ook goed in) Het was geen probleem dat we te vroeg waren, we werden naar mijn kamer gebracht. De ingreep kon al vroeger plaatsvinden daar ze in de ochtend tijd hadden gewonnen met de voorafgaande ingrepen.

Het hele team dat bij mijn ingreep betrokken was is zich een voor een komen voorstellen.

Na een half uur mocht ik dan ook al naar de operatie ruimte waar de chirurg nog even lekker mij heeft onder getekend (dit vond ik het lastigste van alles, sta je daar in (half)volle glorie je een beetje te schamen) Was ik blij dat ik nog even een zonnebank kuurtje van te voren had genomen haha.

Toen mocht ik gaan liggen en werd ik nog even gerust gesteld, ze zouden goed voor me gaan zorgen.

Infuus werd geprikt, vloeistof werd ingebracht en voordat ik kon uitspreken dat ik de vloeistof in mijn arm voelde stromen, was ik al weg.

Toen ik wakker werd keek ik naar beneden en zag mn sportbh, Ik kon me niet herinneren dat ik die aan had gekregen, na 5 seconden drong het pas tot me door...

DE BH IS GOED GEVULD....!!!

Ik voelde me meteen al prima en had HONGER!! Ik heb nog een kwartiertje op de recorvery gelegen en mocht toen naar mijn eigen kamer waar yoghurt en crackers voor me klaar stonden.. (stiekem heel blij dat ik nog een mars in mn tas had haha, dus die heb ik ook maar opgesmikkeld)

Ik heb nog even op mijn vriend en nichtje gewacht (die waren even het centrum ingegaan voor de pijnstilling en de antibiotica te halen bij de apotheek)

Het gezicht van vriend was onbetaalbaar (hij was erg bang dat ze te groot zouden worden) maar het enige wat ik zag was een smile van oor tot oor!!

De staf is nog even bij mij komen kijken en omdat ik me goed voelde mocht ik meteen naar huis..

Als ik dit allemaal van te voren had geweten dat had ik dit jaren eerder gedaan, het is me echt allemaal meegevallen.

De avond ben ik super doorgekomen, nauwelijks pijn en een vriend die me compleet in de watten heeft gelegd..

Tja de nacht was natuurlijk minder, maarja dat wist ik van te voren dus daar kan ik niet over zeuren.. hoeft ook niet want ik heb tussen het wakker worden door wel iets kunnen slapen hihihi.

En ook nu voel ik me nog prima, heb toch maar de ibrufen genomen omdat die onstekingsremmend werkt en ik ben veel aan het koelen..

Geen blauwe plekken en ze zijn iets gezwollen met name bij de hechtingen maar bovenop niet eens echt hard ofzo..

Kortom: ik mag niet klagen, en zelfs mn dochtertje van 15 maanden lijkt te begrijpen dat mamma haar nu niet kan optillen en toen ik zei; "mamma heeft pijn aan de tietjes, kreeg ik er een voorzichtig kusje op".

IK wens dan ook alle dames die nog in spanning zitten , een even fijne ervaring als ik toe....

Heel veel liefs Janou

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.