Ga naar inhoud

nrm : 29 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

En wat een heerlijk vooruit zicht is dat! Eindelijk.... Dan lees ik vast tegen die tijd je operatieverslag. Krijg jij ook dual plane of voor de spier... wat fijn dat je moeder komt helpen, ben ook erg benieuwd hoe het herstel zal gaan....

xx Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Allemaal...

Het is achter de rug :-) alles is goed gegaan, de zorg was ook top. Lag bij Odie op de kamer en dat was lachen gieren brullen...

En veel pijn.

Als ik naar beneden kijk heb ik borsten... en ze voelen groot... vanavond gaan we even gluren. Heb veel pijn de olifant zit met zijn vriend op mijn borst.

Vannacht ging redelijk, steeds 2 uur zittend slapen, even wakker en dan weer slapen. Erg stijf is alles.

Schrijf snel meer want heb toch wel veel pijn...

Liefs Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meid,

Herkenbaar inderdaad, hoop dat t snel wat minder wordt!!

Ik had trouwens voor de eerste nachten oxazipam gekregen, slaap je fantastisch op....

Wellicht dat de huisarts je iets voor wilt schrijven mochten de nachten zo slecht blijven.

Maar hoe dan ook, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Een heel goed herstel gewenst. Laat nu de zon maar komen. Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies :)

Ben benieuwd naar je verslag en heb ook eea al gelezen bij odie :)

Een goed herstel toegewenst en rust lekker uit. .

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat oxazipam, mag dat in combi met de celebrex en paracetamol? Heb toevallig nog 1 tablet in huis van een andere operatie..

Ik heb ook gister geholpen maar mijn nacht was echt waardeloos.. af en toe een half uurtje weggezakt, verder tv en plafond kijken haha, valt echt even tegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Bij mij is de nacht ook redelijk gegaan. Tot het moment dat mijn wekker ging, ik had de wekker gezet om de medicijnen in te nemen. Manlief hielp me overeind, ik lag met 3 kussens in mn rug. Nouuuu ik had het gevoel alsof ik uit elkaar scheurde (sorry kan er niks anders van maken). Heb toen de paracetamol ingenomen en ben op de bank verder half slapen tv gaan kijken. Manlief heeft gezellig naast mij op de bank gelaten. Ik had de hele tijd een enorm branden gevoel aan de onderkant van mijn borsten! Niet normaal meer. Toen heeft mijn man de bh los gemaakt en de martelband en kwamen we er achter dat de rand van de bh boven op mijn borsten steunde!! Je zag er een soort van diepe richel lopen over de onderkant van mijn borsten. auw! Dat was dus de boosdoener. We hebben de bandjes van de bh nu op de laatste stand gezet en nu valt de rand goed ONDER mijn borsten. Pfff dat is echt een verschil zeg. Het benauwde gevoel blijft, maar dat hoort erbij omdat het allemaal lekker strak zit natuurlijk. De verpleegster zei gisteren dat vandaag de ergste dag zou zijn en het vanaf morgen steeds beter moet gaan. Oke, we hebben hoop hahaha.

nrm vraagje: hebben ze bij jou ook het labeltje uit je bh geknipt? Bij mij wel. Nu weet ik geeneens wat voor maat ik heb. Oh en ik heb nog even gekeken wat 25 cc verschil doet, das maar tussen de 2 en 3 cm verschil. Ik vind ze toch wel heel mooi al eruit zien, al zeg ik dat van mezelf hahaha. Ben er super happy mee. Als ze deze groote blijven hoor je mij niet klagen.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi odie

oh dat meen je zeker auw auw, en ben je tevreden? Heb vandaag samen met mijn man gespiekt, durfde niet te douchen, viel flauw en moest overgeven. Verder is hij super lief

Man wat zijn ze groot, moet er echt wel even aan wennen. Gelijk even fotos gemaakt dus daarspiek ik af en toe even naar.

Ik heb nog niet in de bh gekeken zal het de volgende keer even doen,! En de rug is echt verschrikkelijk, weet niet hoe ik moet liggen zitten en slapen.

Nu trouwens nog veel pijn en de kinderen zijn weer thuis dus dat is ook wel even pffff vermoeiend...

Liefs Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi onze dochter is ook weer thuis. Papa heeft haar goede instructies gegeven. Ze is nu rustig aan t kleuren. Ik heb ook mega last van mn rug. Pff

Mijn man doet ook alles voormij. Douchen durf ik nog niet aan. Hij heeft mij vanmorgen met goedemorgen washandjes gewassen. Ik ruik nu lekker naar de zwitsal hihi.

Veel sterkte nog.

Liefs van odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag al een betere dag, nog wel pijn maar beter te verdragen, jongste naar de creche en oudste uit spelen, pfff ff rust. Afgelopen nacht aardig goed geslapen,

alleen mijn rug...

Kliniek belde vandaag hoehet was, vond ik ook wel netjes, vandaag nog niet gespiekt, durf niet meer zo goed na gisteren, morgen maar weer... nog een erg strak en beurs gevoel maar verder oke...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Alweer een week geleden dat ik nieuwe borsten kreeg dus hierbij even een kleine update hoe het nu gaat, het gaat eigenlijk heel goed, slaap al 2 nachten door heerlijk uitgerust wakker worden.

Gisteren weer heerlijk gedoucht en de bh en band laten uitwassen door mijn mannetje :-) man wat stinkt dat ding... weer nieuwe foto s gemaakt en ik zie het nog niet maar manlief wel ze zakken :-)

Uiteindelijk een beste tijd zonder bh gezeten want wat duurt dat lang zeg! bh drogen... en dat terwijl de zon scheen pfff voelde me best onkomvertabel zonder bh en band, geeft toch veilig gevoel... Heb mijn rug spieren helemaal strak staan dus loop een beetje krom best pijnlijk...

Kan mezelf al aardig reden maar ben nu nog niet alleen manlief is nog een week vrij, en ja dan volgende week alles weer zelf moeten doen, iemand tips? wassen, aankleden enz aangezien de armen tegen het lichaam aan moeten...

Zit nog wel vol aan de pijnstilling gisteren 1 keer 1000 para gehad maar dat was echt te weinig dus vandaag maar weer op volle bak...

Liefs Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi Nrm,

Ja, ja vorige week was het allemaal super spannend vandaag voor ons. Maar, we did it! :)

De eerste week hebben we er op zitten meid.

10 juni zijn we de BH dn martelband af.

Ik kijk er naar uit.

Mijn mannetje is vandaag weer aan het werk gegaan. Heeft me net gewassen met Goedemorgen washandjes van Zwitsal. Heeft mijn bovenlichaam aangekleed. Een los zittende broek zonder knopen kan ik zel wel aan doen.

Hij heeft een stoel in de tuin met kussens klaar gezet, dus ik kan als het lekker weer is ook in de tuin zitten vandaag.

Verder heeft hij alles op zo een hoogte klaar gezet ( boter in de koelkast en beleg), zodat ik er zelf bij kan en mijn armen niet hoog hoef te doen.

Verders zie ik wel hoe het gaat. Kan me er alleen nog niks bij vooorstellen dat ik vlg week maandag aan het werk moet. Ik zal dan auto moeten rijden. Ik sta er nu nog maar niet bij sitl. Er kan een hoop veranderen in een week.

Ik denk als de hechtingen eruit zijn het ook wel wat aangenamer zal voelen.

Verders beginnen ze bij mij nu ook te zakken. Ik ben al erg blij met het resultaat en wat mij betreft hoeven ze niet te krimpen hahaha.

Hele fijne dag vandaag.

Liefs van Odie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nrm,

Je hoef je armen heus niet de hele tijd tegen je lichaam aan te houden hoor. Als je je ellebogen maar niet hoger doet dan je schouders. Je kunt dan best wel veel. Douchen kan heel goed, als je naar voren hangt kun je gewoon je haren wassen en uitspoelen. Je aankleden kun je doen door een beetje stretch kleding aan te doen, dan kun je gewoon een t-shirtje aan doen. Eerst een mouw en je hoofd en dan je andere mouw. Even oefenen maar goed te doen. Ja de bovenkastjes in de keuken moet je even mijden of je kunt een klein trapje gebruiken, werkt ook goed. Ik had alleen moeite om mijn lange haar in een staart te doen, dan moesten me armen echt eventjes iets hoger. Maar goed, 1 keer per dag is ook niet erg.

Succes, liefs Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nrm,

Je hoef je armen heus niet de hele tijd tegen je lichaam aan te houden hoor. Als je je ellebogen maar niet hoger doet dan je schouders. Je kunt dan best wel veel. \

Dat is wel het advies dat ze krijgen bij ACCZ.. Anatomische prothese en als die draait ben je verder van huis..... Dus maar liever even aanhouden wat ACCZ zegt in dit geval. (behalve het verhaal over masseren dan ;) )

Je hoeft echter je armen niet tegen je lijf te persen he... Dat zou wat overdreven zijn ;) Maar rustig laten hangen en met je onderarmen werken ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb op 14 mei een consult bij accz en ben ook erg benieuwd welk advies ik krijg kwa cc's... zelf wil ik ook niet te groot en vind een c cup wel mooi... dus denk zelf aan 300 cc... eens kijken of de pc er ook zo over denkt. Spannend!! @nrm heb zelf ook veel last van zenuwen en twijfels maar wil nu toch echt de knoop doorhakken.. weet je trouwens al of je voor of achter de spier krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Odie hoi hoi en hoe is het je bevallen? Kan me voorstellen dat je tegen het werken opziet, moet ook zeggen dat ik het wel erg luxe heb met 6 weken ziektewet :-)

Heb ook zin in maandag hechtingen eruit en daarbij ook even een professionele kijk naar mijn borsten.

Gisteren een nare beweging gemaakt, de jongste viel zo met kinderstoel achterover en mijn reactie was arm strekken om hem tegen te houden, was daarna helemaal van de leg en mijn borst was daarna weer helemaal beurs. Zo geschrokken, had daarna allemaal doem scenario was even nie happy...

En ja 10 juni de dag dat mijn jongste 4 wordt BH AF!!!!

@ BB Ik hou mijn armen oook goed langs mijn lichaam en laat me nu nog lekker bedienen, was alleen benieuwd hoe ik dat vanaf volgende week moet doen, maar ach zijn we ook weer een week verder....

@ Klaudje Licht ook aan je begin situatie hoeveel cc ik twijfelde erg tussen 300 en 335 cc omdat ik het ook niet te groot wilde heb nu 335cc dual plane gekregen en ben meer dan tevreden over de grootte denk dat ik straks een grootte B kleine c heb.

Liefs Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.