Ga naar inhoud

nrm : 29 april 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo dames

Na al een aantal dagen te hebben meegelezen hier dan ook mijn verhaal.

Over 2 weken is het dan zover, dan eindelijk weer borsten. Maar nu begin ik te twijfelen, al 2 consulten gehad

en toch komt daar die onrust weer om de hoek kijken. Ik heb een 70 aa/a en krijg of 300cc of 335 cereform AMH ook geen idee waar dat voor staat.

Ik wil graag een natuurlijk effect hebben. Met een mooie B ben ik al blij. Voor de zwangerschappen altijd mooie B gehad. Na een jaar borstvoeding te hebben gegeven is er niks meer van over gebleven. Daarbij flink gaan sporten en ja dan blijft er niks over.

Misschien zijn het ook wel de zenuwen die mij nu parten gaan spelen, maar goed ik wordt er niet goed van ;-) ...

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag toch maar weer gebeld,... heb nog even een afspraak 5 dagen voor de

bv gemaakt om toch nog even te kijken wat ik moet 300 of 335,.. want als het met 335 een D zou kunnen

worden dan denk ik dat dat toch echt te groot is voor mij en ik neig toch ook weer meer naar de 300 cc

wil gewoon een mooie volle B hebben. Het is gewoon erg lastig allemaal. Het is geen pakje boter wat je koopt. ;-)

En wil achteraf geen spijt hebben, dat het te groot is... pffff koudwatervrees....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de 335 gaan. Al moet ik vlinder gelijk geven, die 35 cc gaan echt niet veel verschil geven. Doe maar eens 35cc in een glas. Het scheelt een slok, Ha Ha! En te groot met deze maten? Nee echt niet. Ik heb 350cc en heb een prachtige D. Ik vind ze zelfs vrij klein ogen. Als ik een truitje aan heb, ziet niemand het verschil toen ik nog een push up droeg met mijn kleine lege Btjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen de 2 lijkt me niet zo groot, maar het lijkt me wel goed dat je nog een afspraak gemaakt hebt, dan is de twijfel hopelijk weg!!

Je kan natuurlijk moeilijk met iemand anders vergelijken denk ik, je moet vooral aan je pc laten weten wat je echt wil.

Ik had foto's meegenomen naar mijn pc en hem duidelijk gemaakt dat ik ze echt niet te groot wilde, ik heb uiteindelijk 260 cc gekregen en heb nu een 75 c waar ik superblij mee ben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zal eens even in de catalogus kijken van Cereform.

AMH staat voor een high profile prothese, met een medium hoogte.

Het verschil tussen de 300 en 335 cc is een halve centimeter in de breedte en in de hoogte van de prothese, en 0,3 cm in projectie (het volume naar voren van je borst) Dat is dus niet noemenswaardig, en als je dus graag een mooi volume wilt, dan zou ik voor de grootste kiezen. Niet dat je je achteraf kunt verwijten dat je de kleinere gekozen hebt haha.. Niet dat het heel veel zal uitmaken, want 0,3 cm in projectie, dat is niet heel veel :)

Met deze beide protheses zul je in bh wel uitkomen op een flinke D cup... Misschien in bh zelfs op een E.. Het zal er dan uitzien als een mooie D cup (want prothesen vallen wat kleiner dan echte borsten ;) )

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB

Dank je wel voor je uitleg. Het is allemaal nu wel wat duidelijker. Ik wacht nog even mijn derde consult

af voor de definitieve beslissing. Neig nu wel meer naar 300 cc omdat ik geen D of E wil hebben. Of is dat niet slim :-)

Oohhh die innerlijke tweestrijd pfffff....

kon ik maar ff in de toekost kijken...

Ps had je vanochtend voor dit bericht ook een pb gestruurd

xx nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, een D of E met silliconen lijkt een stuk kleiner als je ze zo ziet hoor. Dus niet meteen denken dat je dat te groot vind. Kijk maar eens bij mij. Ook een mooie D maar ze lijken een stuk kleiner hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi. Nu kun je ze wel zien. Zal eind van de week weer nieuwe fotos plaatsen. Dan ben ik 6 weken po en zijn ze weer mooier. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha vlinder... super voor jou! :-) En Corine kon nu je foto's zien ziet er echt super uit!

Hoeveel cc had jij?

xx

Kijk eens in mijn handtekening! :106: 350CC, rond, voor de spier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames

Na al een aantal dagen te hebben meegelezen hier dan ook mijn verhaal.

Over 2 weken is het dan zover, dan eindelijk weer borsten. Maar nu begin ik te twijfelen, al 2 consulten gehad

en toch komt daar die onrust weer om de hoek kijken. Ik heb een 70 aa/a en krijg of 300cc of 335 cereform AMH ook geen idee waar dat voor staat.

Ik wil graag een natuurlijk effect hebben. Met een mooie B ben ik al blij. Voor de zwangerschappen altijd mooie B gehad. Na een jaar borstvoeding te hebben gegeven is er niks meer van over gebleven. Daarbij flink gaan sporten en ja dan blijft er niks over.

Misschien zijn het ook wel de zenuwen die mij nu parten gaan spelen, maar goed ik wordt er niet goed van ;-) ...

Gr

Hoi nrm,

ik ben zelf ook heel onzeker over het aantal cc, 26 april staat mijn bv gepland.

Door al het lezen op het forum en de wisselende resultaten met bepaalde cc's weet ik het nu ook even niet meer. Ben bang dat ik straks denk oepsss ik vindt ze nog te klein.

Dus zou zelf als ik jou was voor 335 gaan.

-Zie ondertussen staan dat je gebeld hebt om nog een keer te passen, de verstandigste optie lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoeveel cc krijg jij dan? Van welke cupmaat kom jij? spannend ook allemaal he!

@ M88 heb jij ook fotos dan die ik mag zien? Want een b/c zou ik heel blij mee zijn. Ik ben wel lang 174 en 58 kilo.

xx Nrm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoeveel cc krijg jij dan? Van welke cupmaat kom jij? spannend ook allemaal he!

xx Nrm

Het is zeker spannend allemaal! Welke datum krijg jij je nieuwe boobs?

Ik heb zelf door het geven van borstvoeding en veel afvallen een hele lege C cup.

Ik krijg anatomische protheses van natrelle 560cc voor de spier, om de boel op te vullen en te laten passen bij mijn postuur. Heb namelijk in vergelijking met mijn heupen en schouders een redelijk smalle taille.. met theezakjes (nog).

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi masrya

29 April is mijn dag, volgende week eerst nog een extra afspraak en denk dat ik dan ook de papieren met de tijd

wel krijg. Erg spannend allemaal komt nu zo dichtbij.

Gr Nrm

Wat leuk!!! 3 dagen na mij, spannend he!

Bij welke pc ga je eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi nrm, ik kom zelf ook van een 70A/aa en heb 380cc gekregen. Ook cereform high profile. Ik heb gevraagd om een volle B/kleine C. Mijn cup maat is nu na bijna 5 wk po, 70C maar kan ook 75B aan.. Hier ben ik blij mee. Ik ben klein dus op sommige momenten vind ik ze bij mij nog best groot. Maar dat is misschien kwestie van wennen. Evt voor en na foto's kun je zien. Succes en heel verstandig dat je nog een afspraak heb gemaakt. Ben het eens dat de hoeveelheid cc bij een ieder anders kan uitpakken. Maar met 335cc van een cupA naar een volle D..? Oh jee, dan hoop ik niet dat de mijne ineens nog groter worden. Dat betwijfel ik dus ook.. Je pc kan jou misschien een goede indicatie geven. Je komt er vast wel uit. En lkkr blijven genieten want voordat je het weet loop je straks met mooie nw boobs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Masrya

Heel spannend allemaal, het aftellen is dan ook echt begonnen. Met het werk alles geregeld en volgende week nog 3 dagen werken, opvang voor de kinderen is rond en dan.... Ben wel heel benieuwd hoe laat ik geholpen ga worden. Heb nog geen tijd binnen. Dus jij 3 dagen eerder zeker spannend, waar ga jij naar toe? Ik ga naar dr van onselen toe.

Hoi Peet70 jij hebt het al achter de rug hoe is het herstel tot nu toe? heb jij ook dual plane? En door wie ben jij geopereerd? Woensdag eerst nog een consult en dan de definitieve cc doorgeven. En aftellen, en heel veel zin in de zomer! eindelijk zwemmen en een mooie bikini aan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Masrya

Heel spannend allemaal, het aftellen is dan ook echt begonnen. Met het werk alles geregeld en volgende week nog 3 dagen werken, opvang voor de kinderen is rond en dan.... Ben wel heel benieuwd hoe laat ik geholpen ga worden. Heb nog geen tijd binnen. Dus jij 3 dagen eerder zeker spannend, waar ga jij naar toe? Ik ga naar dr van onselen toe.

Hoi Nrm,

Ik heb ook alles al rond, mijn moeder komt mij helpen met mijn zoontje.. Ben ook benieuwd hoelaat ik geholpen ga worden. Zal het 1 deze dagen wel horen.

Ik ga naar velthuiskliniek dr. Moojen-zaal.

Volgende week rond deze tijd zit ik waarschijnlijk op de bank met mijn nieuwe BOOBS! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.