Jump to content

Ik zoek deze beha, wie kan helpen???!

Zeepbelx

Recommended Posts

Super gevonden, Piepke!! Ik hen de bovenste als favoriete opgeslagen haha. Over 3 weken bestellen in de hoop dat het een soort van past, want zie dat ie niet verder gaat dan 75D

ze hadden ze wel niet op voorraad dus duurt paar weekjes tegen datk em zal hebben, maar gn probleem :)

het voordeel is ook dat hij doorzichtig is achteraan en men topje is achteraan ook open

dankuwel Piepke!! :D

ja die had piepke al getoond, die vindk ook heel mooi, maar omdat de eerste die ze toonde doorzichtig was achteraan heb ik die besteld (men topje is ook open achteraan... maar die die jij nu toont, staat ook op men lijstj! vind die er heel gemakkelijk uitzien... met zo'n brede band onderaan geeft het ook wat steun :)

en die tweede die je toont ziet er wel zeer pushup uit? maar wel handig om ze op zo'veel manieren te dragen (zoiets moeten zeker ook hebben, een multiway bra :) )

Staat niet bij dat tie push up is.. denk dak em binnenkort wel ga bestellen..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.