Ga naar inhoud

guapamalaga : 28 oktober 2009 : Dr.Koeijers : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Na 2 weken terug op de loopband :124:

Toch maar opletten dat je niet teveel doet omdat de pijn meevalt .

De eerste 6 weken mag je niet sporten , zoveel tijd hebben de protheses nodig om in te kapselen (en indalen gebeurt dan ook het snelst) . Geef ook je borstspier tijd om te herstellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-cupje, tijdens me tweede controle vroeg ik wat ik nu al mocht gaan doen aan sport. Mag wandelen en fietsen. Omdat het weer niet zo geweldig is de laatste paar dagen, ben ik gaan wandelen op de loopband. Geen haastwerk, maar gewoon lopen. iid niet gaan forceren of druk uitoefenen. Ben blij dat ik iets mag gaan doen............van bankhangen wordt ik niet echt vrolijk, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik moet hierin B-cupje bijstaan. Het is absoluut nog niet goed om al te fietsen en op de loopband te staan! :140: Bouw het rustig op, na een aantal weken kun je heel voorzichtig weer wat meer doen. Loop een blokje verder om etc. Alle andere sporten zoveel mogelijk vermijden tot je iig in de buurt komt van je 6 weken. Ook al voel je je al snel goed. Maar ik herhaal nu wat B-cupje al aan geeft.

Het is niet om je de les te lezen, maar je kunt niet voorzichtig genoeg zijn in het beginstadium van je genezing!

Liefs, :116: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dat jullie zo meedenken! Toch gek dan, want ik juist speciaal gevraagd, of ik mocht gaan wandelen, en dan ook een lange tijd, zo'n uurtje. Ja hoor werd er gezegd.................toch maar ff in de gaten houden idd. Het voelde gewoon zo goed dat ik weer wat mocht gaan doen!

Je leest ook zoveel verschillende verhalen van iedereen. Sommige hoor ik al over autorijden na drie weken, das toch wel heel snel???

Ga zeker beetje gas terug nemen, dames bedankt! Beter iets later beginnen, en goed herstellen idd!

X :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Goed om te horen dat het allemaal mee viel de knoopjes verwijderen.

En ik hoor dat je blij bent met mijn tip van de fohne.. ik vind het zelf ideaal!

Zo voorkom je echt een hoop ellende, en het smeer ook ff makelijk met je creme.

Zou idd wel even rustig aan blijven doen hoor, twee weken is echt nog helemaal niks, kijk uit dat je je niet te veel te gelijk wil.

Maar begrijp heel goed dat je wel graag wat wilt doen, ik ben nu zelf 6 weken po, en ga vanaf dit weekend gaat helaas niet eerder i.v.m mijn werk ) ook weer volop de sportschool in!

Heeeeeeeeeeeeerlijk.

liefs beertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames, wat gaat het toch hard! Ben al weer vier weken en twee dagen verder! Ben deze week begonnen met werken, vier dagen van drie uurtjes. Dat was goed te doen, helemaal omdat ik smiddags meestal een dutje doe op de bank, hihi

Sinds enkele dagen "vergeet"ik soms gewoon dat ik me boobies heb, vooral savonds in bed. Wanneer is snachts eventjes wakker wordt, heb ik de neiging om op me buik te draaien... Blijf toch netjes op me rug of zij.

Zul je zien; tegen de tijd dat ik eindelijk op me buik mag gaan slapen, zal het me vast tegenvallen, en dan liever op me rug willen, haha

Ik ben nog steeds zo blij dat ik het gedaan heb!!!!

Kan niet wachten op zomer 2010!!!

X Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-cupje, het lijkt me idd heerlijk om weer op me buik te mogen slapen. Dat mag toch weer met 6 weken?! Wil toch over 2 weken naar de kliniek bellen voor wat vraagjes. Wil ook zo graag zwemmen, blijf iig drijven, hihi

En tsja, verplicht een nieuwe bikinie halen is helemaal niet vervelend, gna gna!

Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

update-je van Guapamalaga, morgen ben ik alweer 6 weken po. Wat gaat de tijd toch snel!!! Vorige week nieuwe bh's alvast gekocht, want ik kon niet wachten, hihi Heb ze wel keurig in me kast bewaard, maar ga dit weekend er zeker eentje aantrekken. Heb er zin in, maar het lijkt me ook beetje eng.....weet niet zo goed waarom, maar zou bijna denken dat ik aan me 6 weken sportbh gewend ben geraakt of zo iets.

Heb de verkoopster me laten opmeten om de juiste maat te weten... Kom ik thuis met 2 bh's 75f en eentje 70f...jeetje dat had ik niet verwacht..maar ben er wel blij mee. Toch best moeilijk om een 70f te vinden. Via internet genoeg te bestellen, maar ik pas ze liever, zodat het terugsturen niet hoeft als het niet goed zit. Vind ik namelijk altijd zo'n gedoe... Las laatst ergens dat er in apeldoorn een lingeriewinkel is die grote maten heeft....hopelijk ook met een omvang van 70...

X Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Wat gaat de tijd snel he! Maar herken het wel hoor, heb de eerste paar dagen ook s'avonds nog een sportbh gedragen, het voelt in het begin net als de allereerste x dat je een beugel bh doeg hiihihi zo gek.

Maar bij mij duurde het maar heel even, en ik gebruik nu de bh's alleen nog maar waar ze voor bedoeld zijn met het sporten hhahahhaa!

O, en tip Liverea verkoopt Sapph die gaat tot F ; )

Enjoy your freedome!

veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi beertje0123, ik ga morgen meteen ff kijken. Ik ben voornamelijk op zoek naar een gladde bh die voorgevormd is. Zo'n eentje die je onder een strak tshirt aan kunt trekken. Ik heb namelijk snel harde tepels, hihi En anders via internet toch maar ff kijken en bestellen ...

Morgen en donderdag nog werken, en vrijdag mijn eerste echte setje aan, joepie!!!

Zal aan het einde van de dag vast verlangen naar me sport bh, hihi

x Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guapamalaga,

Had je al een PB gestuurd,maar een 70F zelfs!

Dat word idd een fijne zoektocht, er zijn vast wel wat winkeltjes waar ze die maat verkopen!

wel spannend om voor het eerst je setje te gaan dragen. lees wel eens dat dames dan toch een sportbh bij zich hebben voor de zekerheid. dan kun je als je ergens op visite of aan het werk bent, toch nog even wisselen als het onprettig voelt.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey girls,

het lijkt mij ook wel een beetje eng idd om weer een gewone bh te dragen.

en slimme tip Fjo. die sportbh is natuurlijk na 6 weken wel vertrouwd :38:

en er zullen heus wel zaakjes zijn met die maat. al zal dat zoeken worden. :)

dat is met elke grotere cup dan E ben ik achter..

maar zoeken is ook leuk haha..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren en vanmorgen alweer op zoek gegaan naar bh's. En idd de meeste gaan tot d soms e cup, al is de omtrek dan al gauw 75, en die moet ik nou juist niet hebben, hihi

Ik ben nu op zoek naar een simpele tshirt bh, geen franjes om iets eraan, en dan die voorgevormd is....moeilijk moeilijk. Het is bijna niet te doen om eventjes nieuwe lingerie te halen, beetje balen hoor!

Maar ik houd moed, zaterdag met moeders maar eens een andere stad bezoeken, om mijn speurwerk uit te breiden!

Zoek, en ik zal vinden..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi beertje0123, ik ga morgen meteen ff kijken. Ik ben voornamelijk op zoek naar een gladde bh die voorgevormd is. Zo'n eentje die je onder een strak tshirt aan kunt trekken. Ik heb namelijk snel harde tepels, hihi En anders via internet toch maar ff kijken en bestellen ...

Morgen en donderdag nog werken, en vrijdag mijn eerste echte setje aan, joepie!!!

Zal aan het einde van de dag vast verlangen naar me sport bh, hihi

x Guapamalaga :119:

Ja ik wil ook echt alleen maar voorgevormde, en dat zijn die van sapph hoor!

Zitten echt lekker teminste dat is mijn mening!

Maar mocht je nog iets vinden let me know, is nu toch wel iets moeilijker geworden om bh te kopen.

Kocht voorheen altijd bij de hunkermuller, maar die voegen nu voor geen meter me hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries473, vandaag ging het in me "normale" bh best goed. Ik voelde af en toe wel de beugel zitten, beetje irritant maar niet echt pijnlijk ofzo. Ben nu weer net thuis, en zit nu met me laptoppie op de bank. Heb lekker mijn bh uitgedaan. Echt fijn na zo'n lange dag!

Morgen met moeders shoppen, denk dat ik dan toch maar mijn sport bh aantrek...

X Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.