Ga naar inhoud

Mamii : 29 april 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Haii ladies.. ik ben bijna thuis en dan bericht ik jullie meteen.. vindt t super lief van jullie dat jullie aan me denken. . Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd zeg! Hoe spannend! ben echt benieuwd over de ronde achter de spier, wat ik ook wil! En over je herstel, hoe fijn zeg!Geniet van je rustperiode en forceer niks! Wat zijn 6 weekjes ion een leven, voor zeker 25 a meer jaar prachtige boobs??? xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii ladies,

Ik typ mn verslag vanaf mn telefoon dus excuses als er typefouten in zitten. .

Moest me om 10:00uur melden, toen al voor de 1e keer aangegeven dat ik een gesprek wilde met Verdonck over het aantal cc's.. Dit had ik overigens ook al telefonisch 2x aangegeven de afgelopen week.

Weer werd er gezegd; natuurlijk daar is tijd genoeg voor u zoet de dokter straks.

Na het betalen mocht ik meteen mee naar boven en kreeg zoals iedereen een schort met de bekende pantoffels en een badjas plus zetpil..

Het was de bedoeling dat ik zelf de vragenlijst zou invullen maar er kwam alweer een dame die deze samen met mij invulde, oftewel ik gaf mondeling antwoord en zij schreef.

Bik haar gaf ik weer aan dat ik met de dokter over het aantal cc's wilde spreken wamt ik had ook voorbeeld foto's bij en ik wilde groter dan 350cc.

Wederom hoorde ik; natuurlijk geen probleem u ziet de dokter zometeen. .

Ze nam me mee naar boven en ik mocht gaan liggen op de tafel.

Ze prikte het infuus en ondertussen was er links van me nog een vrouw bijgekomen die vroeg of ik het eng vond en ja hoeveel cc ik zou krijgen.

Wederom zei ik; 350 cc maar ik wil met de dokter overleggen over 380cc.

En ja hoor, weer zeiden ze; komt goed de dokter is er zo..

Onthpu dat ik inmiddels al aan t infuus lag en al een zetpil heb gehad en ik steeds suffer werd en voelde dat ik langzaam in slaap viel.

Het laatste wat ik me kan herinneren is dat ik verdonck boven me zag en versuft nog 380 riep en hij terug praatte maar ik het niet meer heb meegemaakt want ik viel K.O.

Toen ik wakker werd lag ik in de andere kamer en hoorde een dame naast me.

Zo versuft als ik nog was riep ik: Hallo???

Ze reageerde terug waarop ik zomaar zei: bem jik Daisy1234 (hier van t forum die zich om 10:30 moest melden)

En ja hoor ze was het.. hoe toevallig!!!

We hebben nog wat gepraat en toen werd ik naar mn eigen kamer gebracht...

Om even terug te komen op t aantal cc's en hoe het is gegaan:

Ik baal er ontzettend van dat iedereen me toezegde dat ik nog discussiëren en ik vervolgens de kans niet kreeg.

En ja er zit nu 350cc in..

Helaas helemaal on t verband dus ok kan nog niets zien maar zal zsm een verband foto maken ;)

Qua narcose werd ik super misselijk tot ik thuis was maar niet gespuugd gelukkig.

Ende martelband zit heeeel strak waardoor ademen vooral de eerste uurtjes wat lastig was.

Maar over de pijn hoor je me niet klagen want we weten waar we dit voor doen.

Ik hou jullie op de hoogte en als er iemand vragen heeft stel ze gerust. .

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamii,

Eerst en vooral gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Wel heel spijtig voor je dat je de pc niet deftig kon spreken vooraf, zoals afgesproken... zoiets zou toch echt niet mogen!

Ik hoop echt dat je uiteindelijk toch tevreden zal zijn met t resultaat! Ben heel benieuwd naar je foto's!

Goed herstel Mamii!

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en hoe voel je je ?

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit balen is ,balen? dit is gewoon K*T voor je het zelf doorhad lag je al in dromenland .

heb je hem daarna ook niet meer gezien dan?

Ik hoop dat als je ze mag bewonderen je er toch superblij mee bent .. :126:

Sterkte en lekker veel rusten ,

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten en fijn dat alles achter de rug is. Wel erg jammer dat ze iedere keer zeiden dat je de dokter nog zou spreken. En als dat dan niet gebeurt..............nee dat mag niet! Waarschijnlijk ben je toch wel supertevreden met deze 350CC, maar ze moeten je wel serieus nemen. Heb je Verdonck ook niet na je operatie gesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank you ladies. .

Ik heb verdonck niet meer gezien na de operatie, helaas :-(

Ik heb wat before foto's geplaatst en zal straks een verband foto plaatsen zodat jullie tenminste iets kunnen zien Hahahah. .

Voor degene die willen weten hoe de pijn voelt:

Het voelt vooral alsof er een mega druk op je borsten duwt en omdat ik achter de spier ben geopereerd voel ikhet ook in mn rug.

Maar de mmedicatie doet tot nu toe goed zijn werk dus daar hoeft niemand zich druk over te maken. .

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

proficiat mamii!!!!

veel geluk met je 2 nieuwe vriendjes!!!

behoorlijk balen dat je de pc niet meer hebt kunne spreken maar ze zullen met 350 cc ook wel prachtig zijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.