Mamii Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hoi allemaal, Ik ben een moeder van 2 prachtige kindjes (dochtertje van 2 en een zoontje van bijna 6 maandjes). Ik wilde al een BV vanaf mn 17e maar heb netjes gewacht tot na de geboorte van mn kids :-) Ik heb lang op internet gekeken naar diverse klinieken en heb uiteindelijk gekozen voor een consult bij BCAS in Brussel. Mede doordat zij gebruik maken van oplosbare hechtingen. Ik heb morgen om 11:00 uur een consult en als ik wil kan ik aanstaande vrijdag geopereerd worden omdat er iemand heeft gecancelled. Heeft iemand ervaringen met BCAS Kliniek in Brussel? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
demi69 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 welkom op het forum !!dus een spannende week voor je !weet je al wat je wilt qua cupmaat en dergelijke ?persoonlijk heb ik geen ervaring met BCAS , wel met beclinicwat ik mij even afvraag is je hebt een zoontje van bijna 6 maanden . heb je ook borstvoeding gegeven ?ik weet namelijk niet of je dan wel geopereerd kan worden. misschien weten de andere dames hier wel een antwoord op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Hoi Demi,Bedankt voor je reactie.Ik heb geen borstvoeding gegeven dus ik denk dat het geen probleem zal zijn :-)Hoe was je ervaring met BeClinic?Ik heb nu een 75A en wil toch wel een volle C (mits het mogelijk is)Verder weet ik ook nog niet of het mogelijk is om voor mn borstspier te plaatsen of dat het mooier is om dit erachter de doen (ook al doet dat meer pijn).Morgen na mn consult zal ik meteen mijn verslag uitbrengen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
demi69 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 ok dus geen borstvoeding... ik heb een hele goede ervaring met be-clinic en dr. Plovier !ik heb ze dual plane ... er is eigenlijk nooit gesproken over voor de spier dus ik wist niet beter.pijn is ook maar relatief overigens....het gaat natuurlijk om wat het mooist bij je past/staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verooo Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 wow mamii,Ik heb even gekeken op de website en ik moet zeggen de prijzen liggen er ECHT heel laag vergeleken met andere klinieken.Erg aantrekkelijk natuurlijk. Laat je weten hoe het geweest is?? Ik kan je verder niet helpen met ervaringen aangezien ik niet bekend ben met de kliniek..Succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Hoi Verooo,Morgen om 11:00 uur heb ik het consult.Ik zal daarna meteen verslag doen.To be continued dus :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
demi69 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 wow mamii,Ik heb even gekeken op de website en ik moet zeggen de prijzen liggen er ECHT heel laag vergeleken met andere klinieken.Erg aantrekkelijk natuurlijk. Laat je weten hoe het geweest is?? Ik kan je verder niet helpen met ervaringen aangezien ik niet bekend ben met de kliniek..Succes!! de prijzen lijken inderdaad laag , maar let op....Borstcorrecties - Borstvergroting met ronde implantaten € 1.800 - 2.000 - Borstvergroting met anatomische implantaten € 1.900 - 2.100 daar komen nog kosten overheen !!!!!Kosten van anesthesie - Sedatieanesthesie met monitoring € 400 - Locale anesthesie met monitoring € 150 en mogelijk nog andere kosten ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 9, 2013 Author Share Posted April 9, 2013 Ik had telefonisch contact en mijn bv gaat 2550 kosten. Maar morgen weet ik alles en ik heb een vragenlijst opgesteld dus mn verslag lezen jullie morgen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Hoi hoiWelkom op het forum!!Ervaringen kun je lezen als je op kliniek of arts zoekt, rechtsboven in de zoekfunctie. Zorg wel dat het grijze vakje voor het loepje op: forums staat. Succes met je consult morgen!!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana88 Posted April 9, 2013 Share Posted April 9, 2013 Ik wou eerst ook na bcas, maar toen ik google'de kwam ik alleen maar negatieve reakties en verhalen tegen.. en 2550 is zo goedkoop nog niet, aangezien je ook ergens anders voor 2250 of 2650 kan, incl alles... Ik ben trouwens ook geopereerd 5,5 maand na mn bevalling.. dus t kan wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Hoi hoi dames,Ik heb contact gehad met Ouarda88 van hier via de email.Zij is pas nog geopereerd bij Bcas en zwaar ontevreden.Ze kreeg kleinere implantaten dan wat ze had afgesproken en op haar vragen mbt pijn werd ze afgesnauwd.Tevens werd bij haar achter de borstspier geplaatst, en ze vertelde me dat hij dit bij iedereen doet. Wat vreemd is want ieder mensen is anders.Overigens allemaal door de chirurg zelf. Hij neemt dus zelf de telefoon op (ook bij mij) heeft geen telefoniste niets.Ik had pas vanaf 22:00 uur contact met Ouarda dus voelde me daarna meteen zwaar kut.Ik keek er echt naar uit, maar heb het verstandige gedaan en haar advies opgevolgd.het is wel mijn lichaam, heb er maar 1 van dus wil dat het goed gebeurd.Ik ga dus nog even verder onderzoeken, Beclinic zag ik ook goede verhalen alleen hebben ze een superlange wachtlijst.Misschien even kijken bij de WellnessKliniek.Sorry dat ik geen verslag heb kunnen doen van Bcas, maar precies wat Dana88 zegt; ik las ook negatieve berichten over dr. Darius en zelfs iemand die recentelijk nog door hem is geopereerd is dus niet te vreden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Anders zou je nog eens bij dr. Demeyere in Gent kunnen gaan. www.artemedis.com Ik ben (samen met vele anderen hier op het forum) echt zeer tevreden over deze pc! Goed dat je Bcas afgezegd hebt.... Je hebt toch liever een pc die niet prutst waar je bij ligt idd.... xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
guppie Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Hoi hoi, Slim dat je niet gaat idd,...als ik je een tip mag geven....geeft dat "beetje" extra aan consultkosten er aan en ga naar meerdere pc's op consult... Gr. Ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Hoi hoi..Ik kom net van consult bij Dr. Verdonck in de Wellness Kliniek.Ik voelde me helemaal gerust gesteld. Ik had een vragenlijst meegenomen maar tijdens het consult beantwoorde hij zelf al mijn vragen al.Ik heb dan ook gekozen voor Wellness Kliniek en wordt 29 april geopereerd en krijg 350CC extra high profile.Ik ben super benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hoi! Verstandige keuze hoor. Je gevoel moet het er ook mee eens zijn. Ik ben zelf ook door Verdonck geopereerd en ben onwijs tevreden over hem! Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 Hoi Kelly,Ja ik had een goed gevoel bij hem.Hij adviseerde 330cc, rond achter de spier, maar ik mocht ook 350cc maar dit was wel mijn max.Geen idee welke cupmaat dit wordt.Jij hebt nu 75E? Valt dit supergroot?Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Hoi Mamii, Mijn gevoel was ook direct goed bij hem. Een kundig man! volgens mij ga je daar 2 cupmaten mee vooruit, maar dit kan Verdonck je nog wel vertellen. Ik heb nu inderdaad met 380CC een 75E, maar dit valt zeker niet te groot en oogt ook zeker niet als een E. Wanneer jij geopereerd wordt, ben ik precies 6 weken PO :-) Heb je er al zin in? Komt helemaal goed! En mocht je nog vragen hebben, just ask. Je kunt me ook altijd een privé berichtje sturen. Xx Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Fijn voor je dat je een goed gevoel hebt bij je arts en operatie. ]dat is zo belangrijk dat je er een goed gevoel bij hebt. Je wordt ook al lekker snel geopereerd zeg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 11, 2013 Share Posted April 11, 2013 Gefeliciteerd met je datum!! Ik zal je titel even aanpassen en je meteen doorverhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je hier gewoon verder blijven schrijven, ook ná je operatie xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 14, 2013 Author Share Posted April 14, 2013 Hai hai ik zie nu pas de reacties. . Stomme telefoon..Kelly ik add je even, je hebt ze ook vast achter de spier hoe is je herstel?@ lotjelot; dank je. Morgen nog 2 weken ik krijg toch wel de kriebels nu. Ik wil dit al 10 jaar en nu is het eindelijk zover. Heel vaag gevoel.@best_boobie: dank je wel. Nu switch ik niet meer van topic hahaha..Xoxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 Maandag om 10:00 uur melden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cher Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Spannend!!!!Heel veel succes!!!!!X C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamii Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 Dabk je Cher xoxo Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Spannend Mamii! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimzy Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 wow da's super spannend! veel geluk meid ik krijg al zenuwen voor jou bij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.