Ga naar inhoud

Veranderd er nog veel na 3 maanden PO?


Aanbevolen berichten

Het is nu ongeveer 3maanden geleden sinds mijn borstvergroting.

Ze zijn al wat zachter geworden, maar nog niet eens half zo zacht als echte borsten. Zou dat nog komen?

Ook is mijn rechter borst zachter dan mijn linker.

Ik ben links, dus ik kan me indenken dst ik links mogelijk meer kapsel vorming heb. Misschien omdat ik daar de spieren meer heb belast?

Of zou dit verschil nog bij trekken?

Zijn jullie nog eens terug gegaan bij jullie chirurg, gewoon voor controle?

Ik hoor het graag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep idd, je zult het wel merken dat ze steeds zachter gaan worden :)

Of ze net zo zacht worden als echte borsten van dat formaat weet ik niet, want heb nooit mogen voelen aan echte borsten die die maat hadden :)

In ieder geval merk ik nu (na bijna 10 maanden) heel zeker verschil met 3 maanden po :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag borsten gevoeld (Ja ja!!) van een ex collega die ik toevallig tegen kwam op 1 van onze werk locaties! Zij is nu 7 maanden po en het voelde superrr zacht bij haar!! Ze zei dat ze sindskort pas zo zacht aan voelde!!!! Echt!! Dus dat kan blijkbaar gewoon. Trouwens ze heeft ook liposuctie buik gedaan en daar van het vet in haar bil laten spuiten!! En oh mijn god wat heeft ze prachtige billen nu!! (mocht ik ook ff bewonderen!!!!) Ik wil ook!!! Hahahaaa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.