Ga naar inhoud

natje83 : 12 december 2013 : Dr. Damen


Gast natje83

Aanbevolen berichten

neen geen borstband gehad, enkel ingetaped een 5tal dagen en daarna sportbh, wat houd een heroperatie in? is dat weer helemaal hetzelfde als de eerste operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja zo ongeveer wel, alleen iets minder pijnlijk en zal er waarschijnlijk weefsel weggehaald worden om de protheses de ruimte te geven om te zakken. Laat je in godsnaam niet wegsturen met 'nog ff geduld' want na 3 maanden horen ze zeer zeker op hun plek.

Waar ben je geweest en bij wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je een heroperatie weer helemaal zelf betale? Of wat kost dit? Denk dat k toch maar een nieuwe afspraak maak want links zit er onderaan ook een klein knikje precies en dat heb k al van in het begin, word wel niet feller maar trekt ook niet weg jammer genoeg. Had gehoopt dat alles meteen in orde zou zijn zeg hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dual plane of volledig achter de spier hebt, zal het echt niet zoveel gaan zakken hoor. Is niet voor niets achter de spier geklemd.

Op de spier zakt veel meer.

Vaak wordt gedacht dat prothesen niet kunnen zakken, omdat deze door de spier op zijn plaats worden gehouden, dit is helaas niet het geval. Indien de borsten verslappen in de loop der jaren, zal de prothese iets mee zakken.

Maar dit is echt in de loop der jaren, omdat je borsten met leeftijd te maken altijd gaan uitzakken,

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ok maar zou ik nu na 3 mnden niet al die bolling onderaan moeten hebben? ik heb onderaan men borsten echt nog geen bolling, bovenkant is mooi, onderkant niet, ik heb ook geen enkel bewijs dat ik mijn chirurg betaald heb omdat ik het de dag vd operatie cash moest betalen aan hem dus ben benieuwd of hij het evt vergoed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja ok maar zou ik nu na 3 mnden niet al die bolling onderaan moeten hebben? ik heb onderaan men borsten echt nog geen bolling, bovenkant is mooi, onderkant niet, ik heb ook geen enkel bewijs dat ik mijn chirurg betaald heb omdat ik het de dag vd operatie cash moest betalen aan hem dus ben benieuwd of hij het evt vergoed

Het lijkt mij wel dat als het niet goed is dat de chirurg dit kosteloos hersteld... Je moet je zeker niet laten afschepen.. Ik zou als ik jou was contact met je pc opnemen voor een controleafspraak en dit zeker met hem/haar bespreken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Huh das wel heel vreemd hoor :o

tijdens een operatie is er een anesthesist want bij een borstvergroting wordt je niet plaatselijk verdoofd, daarbij krijg je een tube in je keel en wordt je ademhaling en hartslag door de anesthesist en assistent bijgehouden. Een verpleegster is niet bij een operatie aanwezig, dat zijn ok assistentes en een pc en een assistent van de pc.

ik moest na 10 dgn op controle en heb met 4 mnd mn eindcontrole gehad.

Ben van de week nog gebeld zelfs of alles goed gaat, dus al met al netjes.

En idd steriel is het niet met kleding aan, voor ontstekingen e.d.

je krijgt ook een infuus, en die wordt niet gezet door een verpleegkundige maar een ok assistent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet raar hoor contant betalen, ik heb mijn broek ook mogen aanhouden, en een anesthesist is helemaal niet verplicht bij een slaapverdoving ! alleen als je onder narcose gaat, en dat is helemaal niet hetzelfde :)

En trouwens vij mij de privekliniek waren 2 appartementen die hij omgebouwd had, hoe meer luxe dat je wilt, hoe meer je er vaak voor betaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh das wel heel vreemd hoor :o

tijdens een operatie is er een anesthesist want bij een borstvergroting wordt je niet plaatselijk verdoofd, daarbij krijg je een tube in je keel en wordt je ademhaling en hartslag door de anesthesist en assistent bijgehouden. Een verpleegster is niet bij een operatie aanwezig, dat zijn ok assistentes en een pc en een assistent van de pc.

ik moest na 10 dgn op controle en heb met 4 mnd mn eindcontrole gehad.

Ben van de week nog gebeld zelfs of alles goed gaat, dus al met al netjes.

En idd steriel is het niet met kleding aan, voor ontstekingen e.d.

je krijgt ook een infuus, en die wordt niet gezet door een verpleegkundige maar een ok assistent.

Bij een slaapverdoving wordt je helemaal niet geintubeerd, bij een narcose ligt alles zowat stil in je lichaam maar bij een slaapverdoving helemaal niet dus dat is niet nodig,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.