Ga naar inhoud

natje83 : 12 december 2013 : Dr. Damen


Gast natje83

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb ook weinig controles hoor, eentje na 2 weken om de pleisters eraf te halen en de knoopjes of hechtingen weg te halen ofzo. En in april bij de pc zelf.

Ik vind het wel vreemd dat ze je zo snel na een operatie al laten gaan. Vind je het gek dat je door je benen zakt!

Mocht je je er goed/beter door voelen om nog wel een controle te hebben bij de pc, dan zou ik gewoon bellen voor een afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook weinig controles hoor, eentje na 2 weken om de pleisters eraf te halen en de knoopjes of hechtingen weg te halen ofzo. En in april bij de pc zelf.

Ik vind het wel vreemd dat ze je zo snel na een operatie al laten gaan. Vind je het gek dat je door je benen zakt!

Mocht je je er goed/beter door voelen om nog wel een controle te hebben bij de pc, dan zou ik gewoon bellen voor een afspraak.

ja ik ben na een operatie altijd heel lang misselijk en slap, echt gek maarja heb ik nu eenmaal altijd, hij geloofde zelf niet dat ik nuchter was omdat ik nog heb overgegeven op zijn oprit haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verbleef na de operatie nog een nachtje in het ziekenhuis. Ideaal! Ik kwam pas om half zes terug van de uitslaapkamer dus dat nachtje ziekenhuis was heel fijn. Het is toch geen stijl dat ze je zo snel na de operatie naar huis laten gaan? Ook de controles vind ik erg weinig. Ik zou er iets van zeggen.

Mijn eerste controle was na drie weken en mijn volgende keer is drie maanden na de operatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd bij de Bergman kliniek en daar is het zelfs policy dat je 4 uur blijft nadat je uit ok komt vanwege evt nabloedingen. Dus naast het feit dat het, zoals Eva terecht opmerkt, geen stijl is, is het medisch dus ook onverantwoord. Ik zou dat zeker nog melden bij de kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon na 10 a 14 dagen komen voor controle en hechtingen verwijderen. Dit heb ik overgeslagen. Het is 2,5 uur rijden ;)

Ik heb nu een afspraak staan voor half januari. Ik ben dan ruim 3 mnd po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geoperreerd door dr. damen in zijn privé kliniek in rotem, enkel hij en zijn verpleegster waren erbij tijdens de operatie, dacht zeker dat ik een man of 4-5 rond mij zou hebbben staan, maar neen, 2, meer niet, had ik dit geweten op voorhand, ik was erges anders geweest, het resultaat kan mss wel goed zijn, maar een beetje menselijk zijn is toch geen overbodige luxe gevraagd denk toch he? ik mocht zelf gewoon mijn broek en schoenen aanhouden, en de operatiezaal zag er niet uit als een operatiezaal, gewoon een bijkamer van zijn consultatiekamer( zeggen ze je allemaal niet op voorhand he)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal niet geweest. Als alles goed gaat vind ik dat ook niet nodig. Hij kijkt en voelt, nou dat kan ik zelf ook. Maar kan me wel voorstellen als je iets vreemds voelt je wel gaat. Ook na jaar hoefde ik niet terug te komen.

Nu moet ik ook wel ruim 3u in de auto zitten, maar tot op heden geen reden gehad voor controle.

Heb hem wel 1wk PO gebeld omdat ik zo ziek was...

Vind het wel een rare situatie dat je je schoenen aan mocht houden...... lijkt me toch niet echt steriel!! Dat moet helemaal niet mogen. Heel vreemd.

Bij mij was naast de pc en de anesthesist ook nog 3 verpl aanwezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geoperreerd door dr. damen in zijn privé kliniek in rotem, enkel hij en zijn verpleegster waren erbij tijdens de operatie, dacht zeker dat ik een man of 4-5 rond mij zou hebbben staan, maar neen, 2, meer niet, had ik dit geweten op voorhand, ik was erges anders geweest, het resultaat kan mss wel goed zijn, maar een beetje menselijk zijn is toch geen overbodige luxe gevraagd denk toch he? ik mocht zelf gewoon mijn broek en schoenen aanhouden, en de operatiezaal zag er niet uit als een operatiezaal, gewoon een bijkamer van zijn consultatiekamer( zeggen ze je allemaal niet op voorhand he)

Bizar!?! Zo verdiend €€€€€ hij ze wel zeg!!??!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg, ik kan gewoon niet geloven dat je je schoenen en broek mocht aanhouden? Je hebt toch een narcose gehad? Dan is er toch minimaal een anesthesist bij? Daarnaast de operateur (pc), operatie-assistent, een omloop (operatie-assistent die niet seriel staat) en vaak een anesthesie-assistent.

Ik vind dit echt een hele rare zaak. In Belgie gebeurd dit? Kan je niet de inspectie voor gezondheid erop af sturen? Er moeten toch ook in België wetgeving voor opereren?

Bizar.... ik zal het nogeens goed navragen als ik jou was. Wat ben ik blij dat het gelukkig allemaal goed is gegaan met je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nope, enkel de chirurg en zijn verpleegster, ik heb denk ik een slaaproes gehad, en at mijn borsten apart verdoofd zijn want ik had allemaal van die kleine korstjes(puntjes) op mijn borsten zo rondom, ja iedereen zei wel dat ze tevreden zijn over hem, maar dit hebbe ze mij niet verteld, want dan was ik daar niet geweest,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar!?! Zo verdiend €€€€€ hij ze wel zeg!!??!!!

yep, 2450 euro recht in zijn zakken he, ik heb dit cash aan hem moeten betalen voor ik geoperreerd werd, werkt dit zo soms nog ooit met de betaling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep, 2450 euro recht in zijn zakken he, ik heb dit cash aan hem moeten betalen voor ik geoperreerd werd, werkt dit zo soms nog ooit met de betaling?

Ik kan niet geloven dat je hier ingetuind ben?

Precies wat eva zegt: Ik ben ook blij voor je dat alles dan toch goed is afgelopen!!!

Hier zou je eens achteraan moeten zitten want hij is niet helemaal Nijntje pluis!!

Contant betalen pfffffffffffff. Werkelijk? Er moet gewaarschuwd worden voor deze arts denk ik?!

Omg, ik kan gewoon niet geloven dat je je schoenen en broek mocht aanhouden? Je hebt toch een narcose gehad? Dan is er toch minimaal een anesthesist bij? Daarnaast de operateur (pc), operatie-assistent, een omloop (operatie-assistent die niet seriel staat) en vaak een anesthesie-assistent.

Ik vind dit echt een hele rare zaak. In Belgie gebeurd dit? Kan je niet de inspectie voor gezondheid erop af sturen? Er moeten toch ook in België wetgeving voor opereren?

Bizar.... ik zal het nogeens goed navragen als ik jou was. Wat ben ik blij dat het gelukkig allemaal goed is gegaan met je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd want hij werkt ook voor de wellness kliniek en daar betaal je ten eerste minder en ik heb een schort aangekregen mat een mutsje en speciale slippers voor de operatie en ze waren met een stuk of 5 man in de operatie zaal. Vind dit een vreemd zaakje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd want hij werkt ook voor de wellness kliniek en daar betaal je ten eerste minder en ik heb een schort aangekregen mat een mutsje en speciale slippers voor de operatie en ze waren met een stuk of 5 man in de operatie zaal. Vind dit een vreemd zaakje.

ja weet dat hij ook in wellness kliniek werkt, maar ik heb zijn rechtstreekse nummer gahad, heb nagevraagd of hij altijd zo werkt in zijn prive "kliniek" en blijkbaar vinden die andere dames dit heel normaal, volges mij ben ik de eerste die zichzelf hier vragen bij stelt. ik had ook zeker wel verwacht dat ik een operatieshort ed moest gaan aantrekken en dat er zo wel een man of 5 rond me zou staan tijdens de operatie, maar dit was dus niet...., allemaal zo ne stoef over hem, daarom dak naar hem gegaan ben, maar had ik dit geweten, ik had zeker erges anders geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tishje, on 01 Jan 2014 - 16:32, said:

Contant betalen pfffffffffffff. Werkelijk?

Contant betalen is op zich niet heel raar. Dit gebeurd wel vaker.

Ik heb dit ook gedaan omdat dit gewoon wat makkelijker was. Ik ben ook in België geopereerd en kom uit Nederland. Ik kon wel via een bankgarantie ofzo iets doen, maar contant kon het ook.

ik mocht zelf gewoon mijn broek en schoenen aanhouden, en de operatiezaal zag er niet uit als een operatiezaal, gewoon een bijkamer van zijn consultatiekamer.

Je schoenen en broek aan houden? Daar heb ik nog nooit van gehoord en dat lijk me ook niet helemaal ok!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contant betalen is op zich niet heel raar. Dit gebeurd wel vaker.

Ik heb dit ook gedaan omdat dit gewoon wat makkelijker was. Ik ben ook in België geopereerd en kom uit Nederland. Ik kon wel via een bankgarantie ofzo iets doen, maar contant kon het ook.

Je schoenen en broek aan houden? Daar heb ik nog nooit van gehoord en dat lijk me ook niet helemaal ok!

Oeps! Dan neem ik mn woorden terug. Had geen idee!! Ciaooo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Week na de operatie terug gegaan voor controle daarna de week daarop weer terug voor het verband eraf halen en hechtingen nakijken , daarna bij drie maanden po controle en 6 maanden po weer controle, betaling mochten we zelf weten of contact of pinnen op de dag zelf alleen aanbetalen moest wel overgemaakt worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hoi, ik ben op 12 december 2013 geoperreerd, 380 cc motiva, ben nu al ruim 3 manden later en mijn protheses zijn nog altijd niet ingedaald, is dit wel normaal, heb een tijdje geleden paar keer gebeld hiervoor maar de verpleegster zei telkes geduld hebben, maar nu zoveel tijd later is er nog niks gezakt!, bovenaanzijn mijn borsten mooi, maar onderaan zijn zo zo afgeplat waardoot je zo precies punt tieten krijgt als je een niet voorgevormde bh draagt, niet mooi dus, gaan ze nog zakken of zou ik terug naar de chirurg moeten gaan? alvast bedankt, groetjes natje 83

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.