Ga naar inhoud

Even voorstellen..


sophia36

Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik ben een mama van 3 kinderen, 36 jaar oud en ben na mijn bevalling van een mooie b-cup naar een kleine a gegaan.

Loop al meer dan een jaar met het idee, maar sinds enkele dagen geleden heb ik besloten dat ik een borstvergroting wil. alleen ben ik er nog niet helemaal uit naar welke maat ik wil.

Eind van deze maand heb ik een intake bij dr. visser en kort daarop de operatie al. Ik wil me dus daarom goed orienteren, dat ik dan in ieder geval goed voorbereid op intake kan.

Hoe hebben jullie je voorbereid?

Is er op het forum misschien een post hoe ik mijn borsten exact kan opmeten? Of hoe ik verschillende maten kan proberen, ik had al iets gezien over rijst, water......etc.

Ik zat te denken aan een volle c, maar ik ben vrij klein 1m57 en weeg ongeveer 50kg.

Is er iemand op het forum die gelijkaardig van postuur is en ook naar een volle c is gegaan? Of misschien zelfs iets groter?

Ik heb ze het liefst van onderen wat voller en niet te hoog van boven.

De implantaten zijn: monobloc silicone softone.

Alvast bedankt,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Dr. Visser is van de natuurlijke boobs en maakt over het algemeen borsten die bij je lichaam passen. Soms vinden meiden ze zelfs nog aan de kleine kant, maar dat is heel verschillend...

Als je wilt weten wat voor cupmaat je wilt hebben, kun je ook eens bij een warenhuis bh's in jouw omtreksmaat passen.. Gewoon wat voorgevormde cups nemen en deze passen. Vullen met zakdoekjes en dan een strak truitje erover. Dan heb je in ieder geval een indicatie van wat je graag wilt

Ook zoeken op google afbeeldingen kan helpen om een foto te vinden van een persoon die de borsten heeft die jij ongeveer zou willen. Dit plaatje kun je meenemen naar je consult om aan te geven wat je wilt. Zorg wel dat je een foto hebt van iemand die ongeveer een gelijk postuur heeft ;)

Je kunt zakjes met rijst vullen, maar... het geef niet helemaal weer hoe het gaat worden. De ene prothese is namelijk breder (dan gaat he volume meer in de breedte zitten) dan de andere.. Dus weet je nog niet hoeveel projectie (volume naar voren) je krijgt. Of je zou al precies moeten nabootsen wat je krijgt (en dat kan pas na je consult) Als je het aantal cc weet dat er geplaatst gaat worden en je weet welk profile, dan zou ik wel in de catalogus kunnen kijken hoe breed ze worden en hoeveel projectie je krijgt.. Dat is evt na te bootsen met rijst in een zakje :) Maar dan moet je precies kneden en meten ;)

Wacht vooral eens je consult af en ga eens bh's passen, helpt je vast al een stuk op weg :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je antwoord.

Ik heb al wat gepast en mijn borsten opgemeten aan de hand van een bericht van iemand op het forum. Dan kom ik op 70AA uit. :(

Is het mogelijk om te zoeken op foto's in de galerij van resultaten van dr. Visser? Of kan ik dan beter een post maken op het forum zelf?

Ik neem toch aan dat ik bij dr visser zelf kan kiezen welke maat ik wil, als ik denk dat het te klein of te groot gaat worden?

Is er anders een andere dr. die goed is bij de wellness kliniek in Genk?

Het probleem is dat ik de operatie 2 dagen na het consult al heb, ik ben bang dat ik ga twijfelen in de tussentijd.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

ik ben ook al twee keer op consultatie geweest bij Dr. Visser en heb echt vertrouwen in haar kunnen.
Mij raadt ze 300cc extra high profile aan en dit dual plane geplaatst. Ze zegt dat ze er niet meer in krijgt dan die 300cc maar dat is geheel afhankelijk van je borsten nu.

Ook ik heb twee kinderen en twee keer borstvoeding gegeven, kom nu uit op 70AA.
Volgens BB haar magic book zou ik uitkomen om een volle C, kleine D!!

Check mss eens de boobs van Pebbels, ook zij is langsgeweest bij Dr. Visser en heeft ook 300cc gekregen, dual plane geplaatst!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi

Ik heb ook eind deze maand een afspraak bij de Wellness Kliniek. Ik heb geen voorkeur gegeven bij het maken

van de consult afspraak. Heb van alle artsen daar goede referenties gelezen..

Een goede tip is inderdaad foto's kijken van voor en na bij andere meiden..

Alleen weet ik niet of het dan ook daadwerkelijk mogelijk is ligt natuurlijk aan je eigen lichaam hoeveel cc erin past.

Ik heb zelf gewoon foto's uitgeprint en die neem ik mee :)

Kun je me op de hoogte houden van jou consult en ervaring? Ik heb zelf een afspraak op 20 april Spannend!

En de operatie wordt vanwege werk pas gedaan in juni :( dus nog lang er naar uitkijken hopen dat ik niet ga twijfelen.

Veel succes!!

Liefs Noah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek me suf, op het net.. In de galerij Ben er geloof ik niet zo goed in. Kom alleen maar hele mooie grote borsten tegen....

Ik hou je op de hoogte, mijn consult is op de 30e, ingreep de 3e. Heel spannend.... Durf eigenlijk ook niet zo goed te lezen op het forum..

Heb het net verteld aan moeder en schoonmoeder, gelukkig pakten ze het goed op en begrepen ze het wel.

Ze hebben zelf ook niets te klagen:)

Heb in ieder geval hulp met de kids na de operatie hehehehehe......

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Als je zoekt op topics van dr. Visser (door Visser in te tikken in de zoekfunctie en dan het grijze vakje op: FORUMS te zetten) Dan zie je in de titels wie geopereerd is door dr. Visser.

Als je dan op de naam van diegene gaat staan, dan verschijnt er een schermpje. Er staan dan onderin dat schermpje drie symbooltjes (of 2) Als er rechts naast het mannetje met het plusje of minnetje een vierkantje staat, dan staan daar de foto's. Anders kun je via datzelfde schermpje iemand een persoonlijk bericht sturen. Daar kun je dan aan diegene vragen of zij foto's heeft en of je ze mag zien.. Geef dan wel even een reden op, want diegenen die hun foto's prive hebben staan, hebben dat niet voor niks gedaan natuurlijk :)

Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.