Ga naar inhoud

borstvergroting via navel?


Aanbevolen berichten

hoi hoi

Ik heb het wel eens gehoord idd, maar volgens mij was dat een verhaal uit Amerika... Dat was met Saline (dus zoutwater)

Het lijkt me niet aan te raden.. Bij een gewone bv hoeft er alleen maar een sneetje in je borstplooi gemaakt te worden en bij de navelmethode moet er een hele gang aangelegd worden om de slang doorheen te krijgen naar je borstimplantaat.....

Waarom zou je dat willen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik heb het wel eens gehoord idd, maar volgens mij was dat een verhaal uit Amerika... Dat was met Saline (dus zoutwater)

Het lijkt me niet aan te raden.. Bij een gewone bv hoeft er alleen maar een sneetje in je borstplooi gemaakt te worden en bij de navelmethode moet er een hele gang aangelegd worden om de slang doorheen te krijgen naar je borstimplantaat.....

Waarom zou je dat willen?

xx BB

lijkt me ook een rare gedachte dat ze dan helemaal via de navel naar je borst moeten is toch een hele weg en misschien dan ook weer kans op meer complicaties,

stel dat ze iets raken...

Lijkt me ook wel pijnlijker

toch maar gewoon via de borstplooi :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

K heb wel eens gelezen dat zoutwater ook blijft "klotsen" als je boobs bewegen..

Lijkt me helemaal niet fijn klotsende borsten.

K heb mn littekens langs mn tepelhof en nu na 4 weken zie je t bijna al niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

heb er niet echt een motivatie voor maar wou alle opties even open houden

het gaat me niet zozeer om het litteken

wat ik me wel afvraag is dat als je later om een wissel moet, snijden ze dan terug via het litteken dat je al had?

geneest het dan weer mooi als tevoren of word het dan niet meer zo mooi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.