julles Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 ik heb eens ergens gelezen dat een borstvergroting ook via de navel kan plaatsvindenDenk dat het enkel met zoutwaterprotheses kanheeft iemand hier meer informatie over of iemand met ervaring via deze methode Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 hoi hoiIk heb het wel eens gehoord idd, maar volgens mij was dat een verhaal uit Amerika... Dat was met Saline (dus zoutwater)Het lijkt me niet aan te raden.. Bij een gewone bv hoeft er alleen maar een sneetje in je borstplooi gemaakt te worden en bij de navelmethode moet er een hele gang aangelegd worden om de slang doorheen te krijgen naar je borstimplantaat.....Waarom zou je dat willen?xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Is misschien handig als je toch ook tegelijk een buikwand correctie laat uitvoeren?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
julles Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 hoi hoi Ik heb het wel eens gehoord idd, maar volgens mij was dat een verhaal uit Amerika... Dat was met Saline (dus zoutwater) Het lijkt me niet aan te raden.. Bij een gewone bv hoeft er alleen maar een sneetje in je borstplooi gemaakt te worden en bij de navelmethode moet er een hele gang aangelegd worden om de slang doorheen te krijgen naar je borstimplantaat..... Waarom zou je dat willen? xx BB lijkt me ook een rare gedachte dat ze dan helemaal via de navel naar je borst moeten is toch een hele weg en misschien dan ook weer kans op meer complicaties, stel dat ze iets raken... Lijkt me ook wel pijnlijker toch maar gewoon via de borstplooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
julles Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Is misschien handig als je toch ook tegelijk een buikwand correctie laat uitvoeren?? ik ga enkel voor men boobies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Weet ook je motivatie niet, maar als het puur is om de littekens niet te hebben onderin je borst, dan is via de oksel ook een optie misschien ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sillis Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Is ook een heel vies lidteken dat je ervan overhoud:o alle wat ik op internet heb gezien toch dx Link to comment Share on other sites More sharing options...
yessie Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 K heb wel eens gelezen dat zoutwater ook blijft "klotsen" als je boobs bewegen.. Lijkt me helemaal niet fijn klotsende borsten. K heb mn littekens langs mn tepelhof en nu na 4 weken zie je t bijna al niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
julles Posted March 31, 2013 Author Share Posted March 31, 2013 hoiheb er niet echt een motivatie voor maar wou alle opties even open houden het gaat me niet zozeer om het litteken wat ik me wel afvraag is dat als je later om een wissel moet, snijden ze dan terug via het litteken dat je al had?geneest het dan weer mooi als tevoren of word het dan niet meer zo mooi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Normaal gesproken gebruiken ze idd dat litteken weer. Als het nodig is, wordt er dan een littekencorrectie toegepast. Het litteken geneest dan weer net als de eerste keer xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 lijkt me echt helemaal niks zoutwater al helemaal niet . hup eronder litteken is ook zo weg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.