maximuis Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Hoi allemaal,Ik ga komende week op eerste consult bij zowel Wellness in Genk als de Global Care in Zolder (beide België).Wie van jullie is daar geweest en kan mij meer vertellen over de wachttijd?Waarom vraag ik dat? Ik ga eind juli op vakantie en je raadt het al... Gaat dat (ook met herstel) nog lukken?Groetjes,Ienieminiemuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlie34 Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Hoi inieminie Heb hier t zelfde probleem , ga zelfs eerste week van juli o vakantie en zou dan volgens mijn berekeningen uiterlijk half mei onder t mes kunnen . Heb geen idee over de wachttijden daar maar je zou ze anders ff kunnen bellen om te vragen voor je op consult gaat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Francien Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Ik zou gewoon bellen of mailen en de situatie uitleggen. Vaak kunnen ze wel een indicatie geven over de verwachte wachttijd na het consult! Link to comment Share on other sites More sharing options...
engelke69 Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Ik had 11 februari mijn eerste consult in Zolder, 25feb mijn 2de en 7 maart mijn boob-day al!Dus het kan zeker heel snel gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
happy82 Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Hai, Ik ben ook behandeld door gcc, wachtijd kan soms heel snel gaan gewoon vragen wanneer de 1ste beste vrije plek is.Denk dat met je herstel al wel in juli op vakantie kan gaan, althans ligt er ook aan wanneer je onder het mes gaat.grt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Hoi Ik moet 2 april op consult bij de wellness kliniek, dr visser. En word op 5 april geopereerd! Dus het kan heel snel. En ik kan ook nog van de operatie afzien als het consult twijfels opbrengt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Summergirl13 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik denk dat je 2 maart bedoelt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik denk dat je 2 maart bedoelt? Ik denk dat ze echt 2 april bedoelt. Ze heeft haar consult gepland en tevens al haar operatiedatum. Dan is ze dus 3 dagen na haar consult al aan de beurt Bij wellnesskliniek doen ze ook aan: next-day-surgery Dus vandaag consult, morgen onder het mes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koekie27 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ja inderdaad .... BB heeft gelijk. Wil het zo snel mogenlijk achter de rug hebben. En heb geen tijd om verschillende pc s af te gaan. Dus heb ik gewoon voor mijn gevoel een goede pc gekozen, veel over deze pc gelezen, en gewoon gereserveerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximuis Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Hoi allemaal, Het spijt me voor al mijn vragen, maar ik ben een echte twijfelaar. Ik ben op de site geweest van Dr. De Meyere in Gent, maar zie daar geen prijzen staan. Weet iemand wat een BV kost daar? Ienieminiemuis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linda1973 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Hoi meid, bij bruno €3000.- all inclusive dus met bh, medicijnen en controle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximuis Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Thanx Linny,Geldt dit voor alle soorten protheses en zowel voor op de spier als dual-plane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Dit geldt voor de ronde en de anatomische.Zowel bij plaatsing voor als achter de spier.Echter!! De style 510, de anatomische prothese met dunnere rand voor meiden met een hele dunne huid, die is duurder. Maar die is overal duurder...xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximuis Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Thanx (alweer) voor de info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lahja Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 de "gewone wachttijd" in Genk dan,.Ik had 14/03 mijn consult en 8/04 word ik geopereerdkleine 3 weken dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara84 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Ja klopt. Ik krijg 26 april ronde, en die zijn 3000 all in. Maar de duurdere (die wat bb bedoelt) zijn ook flink duurder, nl 4500. Lijkt me wel een ideale oplossing als je zelf weinig weefsel hebt, omdat er dan niet in de spier gesneden hoeft te worden. Maar dat is toch heel persoonlijk he Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.