Ga naar inhoud

Wachttijd Genk en Zolder


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ga komende week op eerste consult bij zowel Wellness in Genk als de Global Care in Zolder (beide België).
Wie van jullie is daar geweest en kan mij meer vertellen over de wachttijd?

Waarom vraag ik dat? Ik ga eind juli op vakantie en je raadt het al... Gaat dat (ook met herstel) nog lukken?

Groetjes,

Ienieminiemuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi inieminie

Heb hier t zelfde probleem , ga zelfs eerste week van juli o vakantie en zou dan volgens mijn berekeningen uiterlijk half mei onder t mes kunnen .

Heb geen idee over de wachttijden daar maar je zou ze anders ff kunnen bellen om te vragen voor je op consult gaat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik ben ook behandeld door gcc, wachtijd kan soms heel snel gaan gewoon vragen wanneer de 1ste beste vrije plek is.

Denk dat met je herstel al wel in juli op vakantie kan gaan, althans ligt er ook aan wanneer je onder het mes gaat.

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je 2 maart bedoelt?

Ik denk dat ze echt 2 april bedoelt. Ze heeft haar consult gepland en tevens al haar operatiedatum. Dan is ze dus 3 dagen na haar consult al aan de beurt :) Bij wellnesskliniek doen ze ook aan: next-day-surgery ;) Dus vandaag consult, morgen onder het mes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad .... BB heeft gelijk.

Wil het zo snel mogenlijk achter de rug hebben.

En heb geen tijd om verschillende pc s af te gaan.

Dus heb ik gewoon voor mijn gevoel een goede pc gekozen, veel over deze pc gelezen, en gewoon gereserveerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Het spijt me voor al mijn vragen, maar ik ben een echte twijfelaar. ;)

Ik ben op de site geweest van Dr. De Meyere in Gent, maar zie daar geen prijzen staan.

Weet iemand wat een BV kost daar?

Ienieminiemuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt. Ik krijg 26 april ronde, en die zijn 3000 all in. Maar de duurdere (die wat bb bedoelt) zijn ook flink duurder, nl 4500. Lijkt me wel een ideale oplossing als je zelf weinig weefsel hebt, omdat er dan niet in de spier gesneden hoeft te worden. Maar dat is toch heel persoonlijk he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.